En tuinbroeken in kort haar en mutsen en nog veel meer .. elke keer weer een verrassing, maar altijd leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.
Soms teken ik weleens piemels @:five4nine
Jij kent je klassiekersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien lul de behanger er nog eens ingooien
En dan is het antwoord five4nine? Gaat niet werken. Niet beroemd genoegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien lul de behanger er nog eens ingooien
policie belluh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kan hem zo pakken, maar dat mag niet denk ik
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En tuinbroeken in kort haar en mutsen en nog veel meer .. elke keer weer een verrassing, maar altijd leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik hou wel van een jonge blomquote:
Vreemd, dan toch wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een manneke om te zien vriendelijke kop wel
quote:
quote:
Ik nie, of waquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zit in 40+, mijn ervaring is, dat fok hier altijd raar is
Je krijgt ook de garantie dat die foto echt is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Af en toe, voel ik me erg thuis hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt ook de garantie dat die foto echt is.
Het is mijn COS verslaving aan het vervangenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Af en toe, voel ik me erg thuis hier.
dan klopt hetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En die pot rechtgezet.....of zeg ik iets heel verkeerds nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomen
Is dat zo? Heb niet geklikt. Vreemd genoeg niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomen
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mindquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
#metooquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is mijn COS verslaving aan het vervangen
UTO is ook niet meer te doen met die inwoners zeg man manquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is mijn COS verslaving aan het vervangen
quote:
Primaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mind
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mind
Tsja, Pinoccio, god.. Mooie verhalen allemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat mopshondje van je begint al aardig op je te lijken, btw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
En de COS zeker nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
UTO is ook niet meer te doen met die inwoners zeg man man
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mopshondje van je begint al aardig op je te lijken, btw.
Heb je mijn hangertje al gezien, als in UIquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mopshondje van je begint al aardig op je te lijken, btw.
Wut?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je mijn hangertje al gezien, als in UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |