quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gaat wel bergafwaarts hoor. Tegenwoordig schiet ik al in de lach als ik bij Audacity 'Normaliseren ongedaan maken' zie staan.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je eens proberen hardop te zeggen 10 x green trema's breek je je smoel
Nu ben ik jouw gewoon echt even zat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle vrouwen zijn bij hem wel klaargekomen, opeens faked 40% dan niet
Zo heyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nu ben ik jouw gewoon echt even zat.
Jij bent echt iemand die even niet weet wat hij met zijn leven wil doen. Daarom blijf je iemand die hier net komt kijken maar afkraken en afkraken.
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werk dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ga gewoon zo lekker door en je komt er wel.
Wat een mongool ben jij. Ik moet dat toch even kwijt.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Om je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grootjes praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Dat wil ie niet weten, had je verder nog wat te zemelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Pets Recce wilt graag weten waarom je hem niet los genoeg vind
Nou, nou.....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die even niet weet wat hij met zijn leven wil doen. Daarom blijf je iemand die hier net komt kijken maar afkraken en afkraken.
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werkt dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Om je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grootjes praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werkt dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Omdat je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Ga spoken vangen.
En laat het hem zelf maar vragen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat wil ie niet weten, had je verder nog wat te zemelen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Omdat je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grote praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Ja dat! Goed gepost, Five4Nine! Die vuile lijert met z'n nasi praktijken!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grote praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Heb je er ook vioolmuziek bijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij alleen hier. Dat weet ik zeker. Verder nergens.
Ik denk, als ik hem lees aan stiefbeen en zoo....Dat krijgt ineens een andere lading, Stiefbeenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat! Goed gepost, Five4Nine! Die vuile lijert met z'n nasi praktijken!!!
Nou ja, binnen 5 minuten zit-ie dan gewoon weer tegen je te lullen. Met mij was-ie ook al eens klaar en zo.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, binnen 5 minuten zit-ie dan gewoon weer tegen je te lullen. Met mij was-ie ook al eens klaar en zo.
Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze liep hier toch ook een beetje achter 'm aan te soppen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch past die wel bij de Muis op 1 of andere manier
Als hij achter me zou lopen zou ik hem doen, gewoon BAM in zn face BAM, voor de zekerheidquote:
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi prakrijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best. Om dat niet zo te laten gaan.
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
5, je had toch ergens een foto van jezelf gepost?
De Lavendelboyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijn
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uit
Geen idee nooit geen last vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
Gebeuren hier soms Nazi-praktijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.
#Jaffaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
nou Petz, ik zou met 549 wat gaan eten, shoarma ofzo![]()
#uitgedacht is
Pure afgunst is het!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wilquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
quote:
Wil je effe lekker opzoutenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Waarom post jij je foto dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wil![]()
Vooral voor Ghostbuster, want hij heeft iets met mannen.
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straks
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je hoeft niet te faken ook iedereen komt klaar
Nee maar je zei mannen? ik snap die link naar jou toe niet zo danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand anders.
Kan jij niet gewoon even stil zijn![]()
Doe doen. Effe kijken of het de moeite is je broek voor te laten zakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is een enorme geruststellingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je hoeft niet te faken ook iedereen komt klaar
Gammaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
in user fotosquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
JERRYquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kan jullie ook nog geen 5 min. alleen laten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik fake ook weleens, want droogkloot..
Vingeren met een lege fles? Jij snapt iets niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjoef heeft een lege wijnfles voor je liggen. [ afbeelding ]
Jah, die zeker, lekkere kale is dat. Iets voor 549quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Vingeren met een lege fles? Jij snapt iets niet helemaal geloof ik
L2B wilde 549 quotenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjoef heeft een lege wijnfles voor je liggen. [ afbeelding ]
Lucky is overwerktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
party pooperquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavond
Hij is in extase geraakt van zichzelf denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja nu is het leuk geweest. Als ik terug ben van roken hebben jullie het over eierdoppenverzamelingen.
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavond
Jaaquote:
Dat is juist nog ergerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.
hahaha die is lekker valschquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.
quote:
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.
Soms teken ik weleens piemels @:five4nine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |