Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat! Goed gepost, Five4Nine! Die vuile lijert met z'n nasi praktijken!!!
Ze liep hier toch ook een beetje achter 'm aan te soppen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch past die wel bij de Muis op 1 of andere manier
Als hij achter me zou lopen zou ik hem doen, gewoon BAM in zn face BAM, voor de zekerheidquote:
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi prakrijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best. Om dat niet zo te laten gaan.
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
5, je had toch ergens een foto van jezelf gepost?
De Lavendelboyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijn
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uit
Geen idee nooit geen last vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
Gebeuren hier soms Nazi-praktijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.
#Jaffaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
nou Petz, ik zou met 549 wat gaan eten, shoarma ofzo![]()
#uitgedacht is
Pure afgunst is het!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wilquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
5, je had toch ergens een foto van jezelf gepost?
quote:
Wil je effe lekker opzoutenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Waarom post jij je foto dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wil![]()
Vooral voor Ghostbuster, want hij heeft iets met mannen.
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wil![]()
Vooral voor Ghostbuster, want hij heeft iets met mannen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |