Ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een deur van 15 jaar oud. zit een spleet in en gaat open en dicht als ik de balkondeur open zet.![]()
Veel plezier ermee.
Geil zeg! En altijd in het weiland, of ook wel in de stal? Enne, doen die boeren daar nooit moeilijk over,of neuk je die dan ook?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Ik neuk nu gewoon alles wat beweegt tussen de 18 (17) en 55 jaar![]()
Daarmee ben ik nu klaar met dit onderwerp.
Mits zij dat ook zelf wilt natuurlijk.
Wat?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een deur van 15 jaar oud. zit een spleet in en gaat open en dicht als ik de balkondeur open zet.![]()
Veel plezier ermee.
Dat mot je mij niet vragen.quote:
Hey Petzi.quote:
Ik heb alleen nog een zijkant, dat was een cap vlak nadat ik op haar achterhoofd zat te photoshoppen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hoge verwachtingen van de voorkant.
Wat ik wilde zeggen is dat iedere vrouw bij mij in bed klaar gekomen is. En dat is voor sommige vrouwen echt zeldzaam.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geil zeg! En altijd in het weiland, of ook wel in de stal? Enne, doen die boeren daar nooit moeilijk over,of neuk je die dan ook?![]()
Vragen, vragen...
Da's al een ouwequote:Op maandag 13 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hoge verwachtingen van de voorkant.
Nieuwe Utopiaan?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een zijkant, dat was een cap vlak nadat ik op haar achterhoofd zat te photoshoppen.
[ afbeelding ]
Was jij niet klaar met dit onderwerp?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat iedere vrouw bij mij in bed klaar gekomen is. En dat is voor sommige vrouwen echt zeldzaam.
Niet sommige, best wel veel. Omdat veel altijd net doen of ze klaar komen om het te kort komen van de man te niet te doen. Wat niet eens nodig is.
Als ik een vrouw was had ik meteen gezegd dat hij er niets van bakte. Maar ja ik ben geen vrouw.
PS.
Wie wil er neuken.Mannen zijn ook ok nu. Want ik ben kansloos. Zoals dat hier zo vaak gebracht wordt.
Ik wel, zij nog niet. Of hijquote:Op maandag 13 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij niet klaar met dit onderwerp?
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat iedere vrouw bij mij in bed klaar gekomen is. En dat is voor sommige vrouwen echt zeldzaam.
Niet sommige, best wel veel. Omdat veel altijd net doen of ze klaar komen om het te kort komen van de man te niet te doen. Wat niet eens nodig is.
Als ik een vrouw was had ik meteen gezegd dat hij er niets van bakte. Maar ja ik ben geen vrouw.
PS.
Wie wil er neuken.Mannen zijn ook ok nu. Want ik ben kansloos. Zoals dat hier zo vaak gebracht wordt.
Hahahaquote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Man, hoe krijg je het voor elkaar! Hier bleef het meestal bij een lachsalvo zodra ik mijn broek uittrok.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Man, hoe krijg je het voor elkaar! Hier bleef het meestal bij een lachsalvo zodra ik mijn broek uittrok.
Tonja. Even serieus.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, wanhopige mannen. Ze blijven vervelend.
Sinds een dag of twee?quote:
Ja, die auto hč....quote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoorde je al aankomen. Goedenavond!
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
IK heb veel gescrolld, moest wel lachen om die fotoshop van Tonja![]()
Ja een man lekker dom wel, als beroeps kutten jagerTquote:
Misschien is het Gerrit klepoog wel. Die heeft ook die aantrekkingskrachtquote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op één of andere manier bij Bizar rechtsaf gegaan.
zal mijn schuld wel weer zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op één of andere manier bij Bizar rechtsaf gegaan.
Ik vraag maar niets over die andere hand.quote:
Hier begrijp ik niet veel van als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja een man lekker dom wel, als beroeps kutten jagerT
Neu, niet doen, gewoon lekker nassen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niks over obesitas kijken dat snackt niet lekker
En trainen de volgende dag!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Neu, niet doen, gewoon lekker nassen.
Nou ik neem aan als vagina fluisteraar dat je Petzi wou quotenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:59 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niet veel van als ik eerlijk ben.
Ik begrijp je nu beterquote:
Dat zou wel zo overzichtelijk zijn, maar dit is allemaal zo bizar dat we beter een FA de schuld kunnen geven.quote:
Mja maar die zijn allemaal ontslagen of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel zo overzichtelijk zijn, maar dit is allemaal zo bizar dat we beter een FA de schuld kunnen geven.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Teringpleuris hee, hier kan geen jiskefet tegenop
quote:
Heb ik een rel gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar die zijn allemaal ontslagen of zo
Nee gestopt gewoon Murp, en die Taghalihazewindhondhaniquote:
Geinig he, gaat altijd zo hierquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Gaat het? Meneer Dreuge?quote:
Wir haben es ni......quote:
bier inmiddels.. mijn tijd uitzitten en moed indrinken om morgen de dame van het uwv te kunnen vertellen wat de datum is en verder nietsquote:
Ik moet altijd aan Treinenman denken bij SBE.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Ik kan green trema's doen ofzo, hekel aan.quote:
Waarom moed indrinken, ze kunnen moeilijk van je verlangen dat je zonder ingreep ineens helder zicht krijgt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
bier inmiddels.. mijn tijd uitzitten en moed indrinken om morgen de dame van het uwv te kunnen vertellen wat de datum is en verder niets
Wel apart groene Trema's ik kan geeneens normalequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan green trema's doen ofzo, hekel aan.
@TT, dat moet geld zijn, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
lama
Oh ja ik zou er niet meer over beginnen .. Maar ik poste een beetje in de aard van de TT
Ja weet ik ook wel .. Volgens mij had ze vorige keer geen ideequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom moed indrinken, ze kunnen moeilijk van je verlangen dat je zonder ingreep ineens helder zicht krijgt.
Ik zie het nu...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel apart groene Trema's ik kan geeneens normale
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gaat wel bergafwaarts hoor. Tegenwoordig schiet ik al in de lach als ik bij Audacity 'Normaliseren ongedaan maken' zie staan.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je eens proberen hardop te zeggen 10 x green trema's breek je je smoel
Nu ben ik jouw gewoon echt even zat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle vrouwen zijn bij hem wel klaargekomen, opeens faked 40% dan niet
Zo heyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nu ben ik jouw gewoon echt even zat.
Jij bent echt iemand die even niet weet wat hij met zijn leven wil doen. Daarom blijf je iemand die hier net komt kijken maar afkraken en afkraken.
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werk dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ga gewoon zo lekker door en je komt er wel.
Wat een mongool ben jij. Ik moet dat toch even kwijt.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Om je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grootjes praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Dat wil ie niet weten, had je verder nog wat te zemelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Pets Recce wilt graag weten waarom je hem niet los genoeg vind
Nou, nou.....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die even niet weet wat hij met zijn leven wil doen. Daarom blijf je iemand die hier net komt kijken maar afkraken en afkraken.
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werkt dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Om je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grootjes praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar omdat het Five4Nine is die je probeert af te kraken werkt dat niet lekker want ik ging er tot nu toe nog niet op in.
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Omdat je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Ga spoken vangen.
En laat het hem zelf maar vragen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat wil ie niet weten, had je verder nog wat te zemelen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben gewoon altijd eerlijk en type wat ik denk en jij ben iemand die daar waarschijnlijk op een 1 of andere manier niet mee over weg kan. Omdat je niets bent.... of ooit iets bent geweest.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grote praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Ja dat! Goed gepost, Five4Nine! Die vuile lijert met z'n nasi praktijken!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel.
Doe gewoon niet zo raar en praat gewoon normaal met mij. Ook al heb ik een grote praatjes, die gewoon wel allemaal waar zijn trouwens. Want ik hou niet van leugens.
Ga spoken vangen.
Heb je er ook vioolmuziek bijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij alleen hier. Dat weet ik zeker. Verder nergens.
Ik denk, als ik hem lees aan stiefbeen en zoo....Dat krijgt ineens een andere lading, Stiefbeenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat! Goed gepost, Five4Nine! Die vuile lijert met z'n nasi praktijken!!!
Nou ja, binnen 5 minuten zit-ie dan gewoon weer tegen je te lullen. Met mij was-ie ook al eens klaar en zo.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, binnen 5 minuten zit-ie dan gewoon weer tegen je te lullen. Met mij was-ie ook al eens klaar en zo.
Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze liep hier toch ook een beetje achter 'm aan te soppen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch past die wel bij de Muis op 1 of andere manier
Als hij achter me zou lopen zou ik hem doen, gewoon BAM in zn face BAM, voor de zekerheidquote:
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi prakrijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best. Om dat niet zo te laten gaan.
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
5, je had toch ergens een foto van jezelf gepost?
De Lavendelboyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jonge Thierry als ik zo vrij mag zijn
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou leef je uit hoor, als jou dat weer een GGZ bezoekje scheelt gratis, maakt mij niks uit
Geen idee nooit geen last vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
Gebeuren hier soms Nazi-praktijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nasi is goed maar geen Nazi praktijken zoals dat hier soms wel gebeurd. Ik doe mijn best, om dat niet zo te laten gaan.
#Jaffaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
nou Petz, ik zou met 549 wat gaan eten, shoarma ofzo![]()
#uitgedacht is
Pure afgunst is het!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jaloezie kan zo hard zijn is het niet?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wilquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
quote:
Wil je effe lekker opzoutenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:14 schreef sacha het volgende:
#uitgedacht is
Waarom post jij je foto dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh ja hoor en die post ik hier ook zo in dit topic als je dat wil![]()
Vooral voor Ghostbuster, want hij heeft iets met mannen.
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, ik zeg doen! Heb ik nog iets om op te vingeren straks
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je hoeft niet te faken ook iedereen komt klaar
Nee maar je zei mannen? ik snap die link naar jou toe niet zo danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand anders.
Kan jij niet gewoon even stil zijn![]()
Doe doen. Effe kijken of het de moeite is je broek voor te laten zakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is een enorme geruststellingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je hoeft niet te faken ook iedereen komt klaar
Gammaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
in user fotosquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
JERRYquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT! BROEK UIT!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kan jullie ook nog geen 5 min. alleen laten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik fake ook weleens, want droogkloot..
Vingeren met een lege fles? Jij snapt iets niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjoef heeft een lege wijnfles voor je liggen. [ afbeelding ]
Jah, die zeker, lekkere kale is dat. Iets voor 549quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Vingeren met een lege fles? Jij snapt iets niet helemaal geloof ik
L2B wilde 549 quotenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjoef heeft een lege wijnfles voor je liggen. [ afbeelding ]
Lucky is overwerktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
party pooperquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavond
Hij is in extase geraakt van zichzelf denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja nu is het leuk geweest. Als ik terug ben van roken hebben jullie het over eierdoppenverzamelingen.
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iig niet die kant meer op vanavond
Jaaquote:
Dat is juist nog ergerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.
hahaha die is lekker valschquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor jou maakt het weinig uit dat het al donker is.
quote:
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.
Soms teken ik weleens piemels @:five4nine
Misschien lul de behanger er nog eens ingooienquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Morgen weer vanaf 20.00u Tonja's tekenshow op http://www.tonja-tekenshow.tk Het allerleukste spelletje op internet.
En tuinbroeken in kort haar en mutsen en nog veel meer .. elke keer weer een verrassing, maar altijd leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij kent je klassiekersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien lul de behanger er nog eens ingooien
En dan is het antwoord five4nine? Gaat niet werken. Niet beroemd genoegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien lul de behanger er nog eens ingooien
policie belluh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kan hem zo pakken, maar dat mag niet denk ik
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En tuinbroeken in kort haar en mutsen en nog veel meer .. elke keer weer een verrassing, maar altijd leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik hou wel van een jonge blomquote:
Vreemd, dan toch wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een manneke om te zien vriendelijke kop wel
quote:
quote:
Ik nie, of waquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zit in 40+, mijn ervaring is, dat fok hier altijd raar is
Je krijgt ook de garantie dat die foto echt is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Af en toe, voel ik me erg thuis hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt ook de garantie dat die foto echt is.
Het is mijn COS verslaving aan het vervangenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Af en toe, voel ik me erg thuis hier.
dan klopt hetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En die pot rechtgezet.....of zeg ik iets heel verkeerds nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomen
Is dat zo? Heb niet geklikt. Vreemd genoeg niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan had ik een andere huiskamer erbij genomen
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mindquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
#metooquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is mijn COS verslaving aan het vervangen
UTO is ook niet meer te doen met die inwoners zeg man manquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is mijn COS verslaving aan het vervangen
quote:
Primaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mind
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dikke neus, dat krijgen mensen als ze veel liegen. Ik koekeloer nog effe verder if you don't mind
Tsja, Pinoccio, god.. Mooie verhalen allemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat mopshondje van je begint al aardig op je te lijken, btw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
En de COS zeker nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
UTO is ook niet meer te doen met die inwoners zeg man man
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mopshondje van je begint al aardig op je te lijken, btw.
Heb je mijn hangertje al gezien, als in UIquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wut?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je mijn hangertje al gezien, als in UI
Heb helemaal geen mopshondje, maar misschien verkeerde quotequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel joh, het irritainmentgehalte stijgt met de dag. Veel mensen kunnen dat niet waarderen. Zoveel mensen dat de kijkcijfers met een rotgang naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
UTO is ook niet meer te doen met die inwoners zeg man man
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoogste tijd voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap ze, vriend, als ik dat mag zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoogste tijd voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoogste tijd voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Truequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft met de inwoners van de COS te maken. Kan je Utopia niet de schuld van geven
Ik ben hier de zuipert hčquote:
Beter dan een natte broek, hurry upquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moet echt heel nodig plassen, mag ik er even snel tussenuit?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, alleen een schop onder zijn hol
hihaho
Ik sla niets afquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Sorry, ik ken mijn plaats.
Lust je olijven?
Hmm, je zou het een start van een verzameling kunnen noemen, dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, alleen een schop onder zijn hol
hihaho
wel goed afknijpenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moet echt heel nodig plassen, mag ik er even snel tussenuit?
Mwah, meer autodidact....quote:
quote:
Twee-taktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat maakt je helemaal superduper fantastic
quote:
Dakhazenquote:
Oef, dies moeilijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Worden we nu beschermd tegen krachten waar ik het bestaan niet van ken?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:52 schreef Amphorapotje het volgende:
En Tonja en L2B en Petzi en GB ennnnnn...uhm
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |