quote:
Heb ik een rel gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar die zijn allemaal ontslagen of zo
Nee gestopt gewoon Murp, en die Taghalihazewindhondhaniquote:
Geinig he, gaat altijd zo hierquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Teringpleuris hee, hier kan geen jiskefet tegenop
Gaat het? Meneer Dreuge?quote:
Wir haben es ni......quote:
bier inmiddels.. mijn tijd uitzitten en moed indrinken om morgen de dame van het uwv te kunnen vertellen wat de datum is en verder nietsquote:
Ik moet altijd aan Treinenman denken bij SBE.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Teringpleuris hee, hier kan geen jiskefet tegenop
Ik kan green trema's doen ofzo, hekel aan.quote:
Waarom moed indrinken, ze kunnen moeilijk van je verlangen dat je zonder ingreep ineens helder zicht krijgt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
bier inmiddels.. mijn tijd uitzitten en moed indrinken om morgen de dame van het uwv te kunnen vertellen wat de datum is en verder niets
Wel apart groene Trema's ik kan geeneens normalequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan green trema's doen ofzo, hekel aan.
@TT, dat moet geld zijn, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
lama
Oh ja ik zou er niet meer over beginnen .. Maar ik poste een beetje in de aard van de TT
Ja weet ik ook wel .. Volgens mij had ze vorige keer geen ideequote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom moed indrinken, ze kunnen moeilijk van je verlangen dat je zonder ingreep ineens helder zicht krijgt.
Ik zie het nu...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel apart groene Trema's ik kan geeneens normale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |