Ja een man lekker dom wel, als beroeps kutten jagerTquote:
Misschien is het Gerrit klepoog wel. Die heeft ook die aantrekkingskrachtquote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op één of andere manier bij Bizar rechtsaf gegaan.
zal mijn schuld wel weer zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op één of andere manier bij Bizar rechtsaf gegaan.
Ik vraag maar niets over die andere hand.quote:
Hier begrijp ik niet veel van als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja een man lekker dom wel, als beroeps kutten jagerT
Neu, niet doen, gewoon lekker nassen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga niks over obesitas kijken dat snackt niet lekker
En trainen de volgende dag!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Neu, niet doen, gewoon lekker nassen.
Nou ik neem aan als vagina fluisteraar dat je Petzi wou quotenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:59 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niet veel van als ik eerlijk ben.
Ik begrijp je nu beterquote:
Dat zou wel zo overzichtelijk zijn, maar dit is allemaal zo bizar dat we beter een FA de schuld kunnen geven.quote:
Mja maar die zijn allemaal ontslagen of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel zo overzichtelijk zijn, maar dit is allemaal zo bizar dat we beter een FA de schuld kunnen geven.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Teringpleuris hee, hier kan geen jiskefet tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |