Ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een deur van 15 jaar oud. zit een spleet in en gaat open en dicht als ik de balkondeur open zet.![]()
Veel plezier ermee.
Geil zeg! En altijd in het weiland, of ook wel in de stal? Enne, doen die boeren daar nooit moeilijk over,of neuk je die dan ook?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Ik neuk nu gewoon alles wat beweegt tussen de 18 (17) en 55 jaar![]()
Daarmee ben ik nu klaar met dit onderwerp.
Mits zij dat ook zelf wilt natuurlijk.
Wat?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een deur van 15 jaar oud. zit een spleet in en gaat open en dicht als ik de balkondeur open zet.![]()
Veel plezier ermee.
Dat mot je mij niet vragen.quote:
Hey Petzi.quote:
Ik heb alleen nog een zijkant, dat was een cap vlak nadat ik op haar achterhoofd zat te photoshoppen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hoge verwachtingen van de voorkant.
Wat ik wilde zeggen is dat iedere vrouw bij mij in bed klaar gekomen is. En dat is voor sommige vrouwen echt zeldzaam.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geil zeg! En altijd in het weiland, of ook wel in de stal? Enne, doen die boeren daar nooit moeilijk over,of neuk je die dan ook?![]()
Vragen, vragen...
Da's al een ouwequote:Op maandag 13 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hoge verwachtingen van de voorkant.
Nieuwe Utopiaan?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een zijkant, dat was een cap vlak nadat ik op haar achterhoofd zat te photoshoppen.
[ afbeelding ]
Was jij niet klaar met dit onderwerp?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat iedere vrouw bij mij in bed klaar gekomen is. En dat is voor sommige vrouwen echt zeldzaam.
Niet sommige, best wel veel. Omdat veel altijd net doen of ze klaar komen om het te kort komen van de man te niet te doen. Wat niet eens nodig is.
Als ik een vrouw was had ik meteen gezegd dat hij er niets van bakte. Maar ja ik ben geen vrouw.
PS.
Wie wil er neuken.Mannen zijn ook ok nu. Want ik ben kansloos. Zoals dat hier zo vaak gebracht wordt.
Ik wel, zij nog niet. Of hijquote:Op maandag 13 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij niet klaar met dit onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |