Ook al gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm weet ik het ook niet .... Windows update ?
Ligt ook niet aan windows maar aan je software lijkt wel.quote:
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoekenquote:
LOLquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoeken
Geeft niet is niet zo'n grote ramp. Kan het ook wel even in DIG vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 mei 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoeken
Noem je GB dik?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Sas een nieuwe bank moet bestellen. Dit gaat niet goed
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzoquote:
mfvideoencoder.dll wordt door Windows als malware/virus gezien en wordt daardoor niet geïnstalleerd.quote:
Oh wat apart ja, had het ook nooit eerder die melding gehad en heb al heel lang Gyazoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mfvideoencoder.dll wordt door Windows als malware/virus gezien en wordt daardoor niet geïnstalleerd.
Plastic zieltje erover.:Dquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzo
De triestheid ten top: Pesti.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.
Ze kan wel leuk tekenenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De triestheid ten top: Pesti.
Jij kunt werkelijk geen drie zinnen uitkramen zonder je enorme haatvolle levenshouding te laten blijken. Een vraag stel je meestal met een waardeoordeel ingebouwd en zelfs mensen die je leuk vinden / niet door hebben hoe fucked up je werkelijk bent, jaag je tegen je in het harnas.
Als je nu 30 jaar jonger was zou ik je een elftal psychologen hebben aangeraden. Maar dit valt niet meer te redden, op jouw leeftijd.
Het is een veilig bestand die misschien kort geleden door windows als onveilig wordt gezien. Je kan hem eens proberen te installeren met de virusscanner uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat apart ja, had het ook nooit eerder die melding gehad en heb al heel lang Gyazo
Heb geen virusscannerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een veilig bestand die misschien kort geleden door windows als onveilig wordt gezien. Je kan hem eens proberen te installeren met de virusscanner uit.
Daar heb je het alquote:
Ja dat is nu wel een alternatiefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet lekker voor de Tour gaan
Windows firewal en MSE zou je moeten hebben. Zit standaard bij Windows.quote:
Het is louter kritiek op andere users, als het je niet bevalt moet je wegblijven, volgens mijn zit niemand op dat gezeur te wachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij kunt werkelijk geen drie zinnen uitkramen zonder je enorme haatvolle levenshouding te laten blijken. Een vraag stel je meestal met een waardeoordeel ingebouwd en zelfs mensen die je leuk vinden / niet door hebben hoe fucked up je werkelijk bent, jaag je tegen je in het harnas.
Als je nu 30 jaar jonger was zou ik je een elftal psychologen hebben aangeraden. Maar dit valt niet meer te redden, op jouw leeftijd.
Moet haast wel. Zag er niet zo lekker uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie na vandaag afstapt is de kans groot, afhankelijk natuurlijk van zn verwondingen
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Windows firewal en MSE zou je moeten hebben. Zit standaard bij Windows.
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzo
Deste ergerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.
Morgen wel weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.
Sly!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heeft ie wat te doen, hij verveelt zich nooit.quote:
Een vergadering achter de schermen. Yvonne schuift gezellig aanquote:
En hij is niet eens blauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vergadering achter de schermen. Yvonne schuift gezellig aan
We zijn allemaal wat blauw zo nu en danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij is niet eens blauw!
Sly is wel een beetje de Peter Heerschop van deze sc.
Proost!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan zit ik weer op koffie, water en een smoothie ... nu een wijntje
Mja, ik ging gisteren wat katerig naar mijn werkquote:
Waterig ?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, ik ging gisteren wat waterig naar mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |