SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingNou, er zijn slechtere plekken om te wandelen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Die heb je sws, hier kan je idd prima wandelen.. ook nog best groot.. loop meestal zelfde rondjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, er zijn slechtere plekken om te wandelen....
En nog een bonus 'beam me up' foto, zie ik. Daar moet iets leuks mee te doen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb je sws, hier kan je idd prima wandelen.. ook nog best groot.. loop meestal zelfde rondje.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingMooie wandelplek! Ook een beetje variatie met bos en weids uitzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ga je gangquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En nog een bonus 'beam me up' foto, zie ik. Daar moet iets leuks mee te doen zijn.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingDat was er vroeger niet volgens mij... Bij mij hier hebben ze ook zoiets gemaakt de laatste jaren .. Een hele verrijking in mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, zal wel een keer foto's maken van andere gedeelte, daar heb je meer bossenrijenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooie wandelplek! Ook een beetje variatie met bos en weids uitzicht.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingLijk me heerlijk om daar te lopen, zeker met dit weer. Mooie foto's hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En idd goedenavond allen
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Geen idee hoelang dit er al is, kwam er af en toe.. maar sinds ik hier nu woon vaker..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was er vroeger niet volgens mij... Bij mij hier hebben ze ook zoiets gemaakt de laatste jaren .. Een hele verrijking in mijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
Thanks! Ja als te warm is is het daar niet echt fijn..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijk me heerlijk om daar te lopen, zeker met dit weer. Mooie foto's hoor![]()
En idd goedenavond allen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee hoelang dit er al is, kwam er af en toe.. maar sinds ik hier nu woon vaker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]Hoelang heb er gewoond dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
Variatie, licht en kleurquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
@:Voxs zal deze plek herkennen:
[ afbeelding ]
De bomen hebben mooi felle kleuren:
[ afbeelding ]
Deze rododendron doet echt pijn aan je ogen:
[ afbeelding ]
Die 1e foto! Zulke plekken probeerde ik altijd te ontdekken door van de geijkte paden af te wijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heer Luckyquote:
Ha, Amphora.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Variatie, licht en kleurHey Recce.
Tegelklaar nu?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over paden gesproken, vandaag officieel van het padje af.
Het komt nu wel heel dichtbij!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet niet gekker worden ..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over paden gesproken, vandaag officieel van het padje af.
Zo heb ik die beek ook gevonden. Toen was er nog nauwelijks een pad langs. Nu is het iets populairder, maar je ziet eigenlijk bijna nooit iemand wandelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 1e foto! Zulke plekken probeerde ik altijd te ontdekken door van de geijkte paden af te wijken.
IK kan dit wel pruimen. Hoi BDSquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tegelklaar nu?![]()
Dan een
, ik pas even, een offday hier.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel dichtbij!De wildernis, Lonnekermeer etc rondje gedaan.
Deze maakte ik vanmiddag. Zou het dezelfde zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel dichtbij!De wildernis, Lonnekermeer etc rondje gedaan.
Deze maakte ik vanmiddag. Zou het dezelfde zijn?
[ afbeelding ]
Samen, lekker in het bos. Geef het gewoon toe.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is dezelfde bloem.
Ook vanmiddag gefotografeerd.
Wat is de kans daar nou op?
![]()
Hoe was het bij het Lonnekermeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |