Die maakt vast nieuwe foto'squote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die user komt niet erg opdagen hč.
Nee zon houten strandstoel, waar ik met mijn vingers klem zitquote:
Barber Shopquote:
Zo'n klapding .. ja dan vraag he er om... Ik heb gewoon een degelijke macaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee zon houten strandstoel, waar ik met mijn vingers klem zit
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veelquote:
welke vinger?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veel
Tweequote:
Das best laat .. Bij mij zou het nu net nog kunnen ..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veel
Een pizza welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best laat .. Bij mij zou het nu net nog kunnen ..
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een avondverkoop pizzeria op een delivery afstand,. tot 1 uur bakken ze en doen bier tegen redelijke prijsquote:
Trusten, melkmevrouw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
ik ga koezen, morgenochtend weer koeien melken [ afbeelding ]
Slaapzequote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
ik ga koezen, morgenochtend weer koeien melken [ afbeelding ]
oke, leuke userquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wandelen of slapen of iets aan het kijken .. ze was er wel vanmiddag
Soms moeten mensen ook gewoon slapen omdat ze morgenvroeg op moeten staanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:14 schreef Petzi het volgende:
Sommige mensen haken af, een soort van natuurlijke selectie hier
Dat bedoel ik niet. Mensen die niet meer komen bedoel ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moeten mensen ook gewoon slapen omdat ze morgenvroeg op moeten staan
Ja dat gebeurt al jaren ... vroeger hadden we ook andere users.. maar toen hield het op en waren ze weg en soms komen ze terug , meesten zitten ergens andersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Mensen die niet meer komen bedoel ik
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt al jaren ... vroeger hadden we ook andere users.. maar toen hield het op en waren ze weg en soms komen ze terug , meesten zitten ergens anders
Maar jij komt ook nog eens echt alleen maar hier en nergens anders .. terwijl je UTO COS volgt zeg.. Waarom post je daar nooit?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.
Lees het af en toe, en kijk het af en toe, geen streams dus daar niets te zoeken. Vind bepaalde mensen daar ook strontvervelendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij komt ook nog eens echt alleen maar hier en nergens anders .. terwijl je UTO COS volgt zeg.. Waarom post je daar nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |