Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.quote:
Mits hij uit Schotland komtquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.
Ik zag dat ze bij Mercedes een verrijdbaar trapje hadden met een plateautje die boven de sidepod hing.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zo'n zorglift in de pitbox installeren?
Mjah. Haas komt ook met een hele andere auto, stilstand betekent uiteindelijk acteruitgang.quote:Ik las net dat McLaren een hele ander concept heeft nu. Of dat nou zo verstandig is net nu het goed gaat, is maar de vraag.
Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.quote:Van die voorwielophanging had ik nog niet gelezen. Wel dat het probleem van de RB15 waarschijnlijk aan de flapjes onder de neus zat in combinatie met de hoge rake. Kennelijk is dat nu geheel opgelost.
Harige ballen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.
Gisteren geen voetbal gekeken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Five4Nine het volgende:
Bates Motel is echt gewoon heel goed.
Zo veel spanning heb ik in geen jaren meegemaakt
Ja en dat wappert dan in je ogen.quote:
Heb er een vlechtje in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat willen wij toch allemaal nier weten, man
Dat hebben alle mannen hier of ben jij de enige die zijn zak scheert?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat willen wij toch allemaal nier weten, man
Blijkbaarquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen hier of ben jij de enige die zijn zak scheert?
Wel idioot dat dat nodig is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag dat ze bij Mercedes een verrijdbaar trapje hadden met een plateautje die boven de sidepod hing.
Het gaat er ook om of je een bepaald concept nog verder kunt verbeteren. Als dat niet kan, zit je op een doodlopende weg en moet je inderdaad overstappen op een andere auto.quote:Mjah. Haas komt ook met een hele andere auto, stilstand betekent uiteindelijk acteruitgang.
Ik ga dit filmpje even kijken:quote:Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.
Degene die met een mes in de buurt van mijn zaakje komt verteld het niet na. Koste wel 2 chirurgen voordat ze het door hadden dat ik ook meende.quote:
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
F1TV is trouwens nog redelijk onbetrouwbaar en ik las net dat ze niet verwachten dat snel helemaal te kunnen fiksen. Duur geintje als je daar een abonnement op hebt en je stream niet werkt op het moment suprême.
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry ben met vervroegd hobbypoetspensioen
Gestreken boxershorts, wat is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!
Tijd voor een vervangster!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!
In dat filmpje wat ik net linkte ging het ook over de multi-link suspension. Dat is nog nooit gedaan. Volgens mij is het wel zo dat ze dat systeem er al een tijdje op zit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.
Ik luister trouw naar Olav.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.
Ik wacht nog wel een jaartje. Had vorige keer een goede stream.
In Baku al, begrijp ik uit dat filmpje. Niemand die het gezien had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
In dat filmpje wat ik net linkte ging het ook over de multi-link suspension. Dat is nog nooit gedaan. Volgens mij is het wel zo dat ze dat systeem er al een tijdje op zit.
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen connecties in het wereldje? Misschien kun je me iemand voorstellen?
Ik kijk ongestooord via de Zikkoquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.
Ik wacht nog wel een jaartje. Had vorige keer een goede stream.
Het is ook niet zomaar snel na te maken, vermoed ik. Hopelijk wordt het gat kleiner en niet groter met alle updates.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Baku al, begrijp ik uit dat filmpje. Niemand die het gezien had.
Dan heb ik straks een jaren 80 interieur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheid
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb ik straks een jaren 80 interieur.
Haske mooi! Helemaal Miami Vicequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Grenen!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het vervelendste vond ik altijd dat hij soms wel in de gaten had dat hij er compleet naast zat maar dat-ie dan net zo lang doorlulde tot het leek alsof-ie gelijk had. In zijn beleving dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Mol is wel een toepasselijke naam voor 'm.Hij mist soms compleet belangrijke dingen.
Met kurkmuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze vindt ons Rekkie niet grappig, ben er al de hele dag pissig omquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheid
Oh is dat 80squote:
Het zit je hoog hè?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt ons Rekkie niet grappig, ben er al de hele dag pissig om
Ik heb ook afgedaan bij de Petzer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was me nog niet zo opgevallen. Ach, ik overleef het altijd wel, maar om echt te weten wat er aan de hand is, heb ik vaak wel live timing erbij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het vervelendste vond ik altijd dat hij soms wel in de gaten had dat hij er compleet naast zat maar dat-ie dan net zo lang doorlulde tot het leek alsof-ie gelijk had. In zijn beleving dan.
Eind jaren 80 werd het granol.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh is dat 80sdacht dat ze dat nieuw verzonnen hadden, kom het ineens tegen op funda soms, in van die hyperhipsterhuizen
Oh dan wil ze vast niet bij ‘m poetsenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, schrootjesmuren waren net uit de mode.quote:
Say whaaaat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook afgedaan bij de Petzer.
Eigenlijk meer 70s.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh is dat 80sdacht dat ze dat nieuw verzonnen hadden, kom het ineens tegen op funda soms, in van die hyperhipsterhuizen
Kurkvloeren ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Catweazlequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?! Geen visschotel voor jou dus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, ze zei nog iets nadat ik was gaan tukken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Catweazle.quote:
Wat had jij ook alweer fout gedaan? Zelf je haar knippen en met cash betalen, toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden het allebei.quote:
Daar raakte ik mijn lego in kwijt en de stofzuiger vond ze.quote:
Hij presteert het om een lekke band te wijten aan brandstofgebrek, als dat brandstofgebrek het eerste was wat hem te beginnen schoot als een coureur z'n auto langs de kant zette met een lekke band.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was me nog niet zo opgevallen. Ach, ik overleef het altijd wel, maar om echt te weten wat er aan de hand is, heb ik vaak wel live timing erbij.
Misschien wil mootie wel bij me poetsen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dan wil ze vast niet bij ‘m poetsen
Poetsmootsquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien wil mootie wel bij me poetsen?
Ja, om twee dingen: hete ene was omdat ik m'n haar zelf knipte, het andere schiet me nu even niet te binnen.quote:
Oh ja, cash betalenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat had jij ook alweer fout gedaan? Zelf je haar knippen en met cash betalen, toch?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. En visnetten aan het plafond.
Ochja! Die was ik geheel vergeten. Dat was enorm hip. En dan singeltjes er in gooien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lego-en op de vloer ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op blote voeten lopen was al niet prettig op die matten.
Hahaha, dat deed ik dan weer niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ochja! Die was ik geheel vergeten. Dat was enorm hip. En dan singeltjes er in gooien.
Ja visnetten, dat had mijn zus in haar kamer, ik was daar altijd een beetje jaloers op, maar weet niet waarom ik ze zelf dan niet had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had ook moeiteloos kunnen volhouden dat Ericsson Grosjean aantikte op basis van de boordradio.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij presteert het om een lekke band te wijten aan brandstofgebrek, als dat brandstofgebrek het eerste was wat hem te beginnen schoot als een coureur z'n auto langs de kant zette met een lekke band.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hingen er macramé netten aan de visnetten met een glazen bol erin.
Misschien was je nog zo jong dat je ouders bang waren dat je erin ging hangen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja visnetten, dat had mijn zus in haar kamer, ik was daar altijd een beetje jaloers op, maar weet niet waarom ik ze zelf dan niet had.
Ja die!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]En gehaakte valletjes voor de ramen en zo'n gehaakte ronde voor de voordeur.
Ja dat klopt als een bus, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]En gehaakte valletjes voor de ramen en zo'n gehaakte ronde voor de voordeur.
Ik was een heel lief en mak kind hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was je nog zo jong dat je ouders bang waren dat je erin ging hangen?
Dat geloof ik meteen, maar dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een heel lief en mak kind hoor.
Die gehaakte rondjes die had ik voor de patrijspoortjes van mijn bootje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
Oh wat grappig. Heb je daar nog foto's van?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die gehaakte rondjes die had ik voor de patrijspoortjes van mijn bootje.Echt jaren 80.
Dat ben je nog steeds.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een heel lief en mak kind hoor.
Gezellig. Ondertussen is Kim ook weer raketjes aan het testen en heeft Donnie afleiding nodig van z'n problemen.quote:The stage is set for a confrontation between an unabashedly bellicose United States and an equally defiant Iran. It may all be, as some analysts have suggested, a "game of chicken," but this sort of "game" also can result in a head-on collision.
All the ingredients are in place for a confrontation that could be the most significant outbreak of warfare since the 2003 US-led invasion of Iraq, with some of the same players leading the charge.
The likely architect of this high-risk approach is US National Security Adviser John Bolton, a hawk's hawk who has no regrets about cheerleading Washington's 2003 Iraq catastrophe, and seems equally determined to take his country to the brink with Iran.
Die had ik hier gepost.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Heb je daar nog foto's van?
Mijn moeder ging even over van breien naar haken. Maar ze kocht ook wel in het bejaardentehuis, daar had ze mooie spreien van.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
En wie haakte al die dingen dan? Kocht je dat gewoon of was iedereen massaal aan het haken geslagen?
Oma Potje haakte dat toen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
En wie haakte al die dingen dan? Kocht je dat gewoon of was iedereen massaal aan het haken geslagen?
Iedereen haakte. Pas later is dat verwaterd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
Ja, in bejaardenhuizen zaten ze dat soort dingen te makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn moeder ging even over van breien naar haken. Maar ze kocht ook wel in het bejaardentehuis, daar had ze mooie spreien van.
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in bejaardenhuizen zaten ze dat soort dingen te maken
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig. Ondertussen is Kim ook weer raketjes aan het testen en heeft Donnie afleiding nodig van z'n problemen. [ afbeelding ]
Ronaldquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
Iedere keer als ik deze vent zie bij Bates Motel moet ik denken aan Frank of Ronald de Boer.
Ik heb er een screenshot van gemaakt. Ligt dat aan mij of heb ik gewoon gelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.
Mijn moeder heeft er ook wat oplos gehaakt. Hele tafelkleden en bedsprijen kwamen uit haar handen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedereen haakte. Pas later is dat verwaterd.
*beetje overtrokken.
Bah, griezelig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.
mix tussen F/R de Boer en Hans van Breukelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
Iedere keer als ik deze vent zie bij Bates Motel moet ik denken aan Frank of Ronald de Boer.
Ik heb er een screenshot van gemaakt. Ligt dat aan mij of heb ik gewoon gelijk![]()
[ afbeelding ]
Maar jullie vonden dat serieus mooi? Of ironisch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.
Ik dacht dat het die lepelman was, hoe heet hij ook alweer?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
En Prins Bril.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
mix tussen F/R de Boer en Hans van Breukelen
Ik vond nog niet zoveel, maar mijn moeder vond dat serieus mooi ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar jullie vonden dat serieus mooi? Of ironisch?
Uri Geller?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die lepelman was, hoe heet hij ook alweer?
Nah, Uri Geller ziet er meer uit als een rat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Five4Nine. Die schijnt van lepeltje lepeltje te houdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enge vent.. ga niet kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Ambachtmarkt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.
Die hangen toch van moorden en overspel aan elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Hou het bij de Bold and the beautifull en Goeden tijden slechten tijden
Hij lijkt er wel op. Praat ie ook zo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is heel normaal gedrag voor Trump. Hij is wel redelijk chagrijnig dat junior gedagvaard is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.
Ja dat ken ik tenslotte al jaren, lekker vertrouwdquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Hou het bij de Bold and the beautifull en Goeden tijden slechten tijden
Van de eerste verdieping in de tuin gevallen. We wisten ook niet precies hoe laat dat beest was ontsnapt uit z'n kooi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe kan dat beest nou ineens verdwenen zijn?
Hij zal ook wel in de gaten hebben dat junior een nitwit is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is heel normaal gedrag voor Trump. Hij is wel redelijk chagrijnig dat junior gedagvaard is.
Gatverdamme, ben je een wijf ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik tenslotte al jaren, lekker vertrouwd
Nee totaal niet, en het is ook echt een enge vent waarvan ik nog niet weet waar hij naartoe wilquote:
bizarquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Van de eerste verdieping in de tuin gevallen. We wisten ook niet precies hoe laat dat beest was ontsnapt uit z'n kooi.
Ik weet alleen dat het op RTL4 is of zo..quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je een wijf ofzo?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zijn wij een parkiet kwijtgeraakt. Opeens was hij spoorloos.
Ja ja, en je scheert ook nog stiekem je zak.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het op RTL4 is of zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf patrijspoortjes met haakrondjes, het vooronder.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Een nitwit die hele domme dingen kan gaan zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal ook wel in de gaten hebben dat junior een nitwit is.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
@:DisanaCool bootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf patrijspoortjes met haakrondjes, het vooronder.
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
Huidige tijd in Amsterdam, Nederland (UTC+2)
22:53
donderdag 9 mei 2019
& i'm outta here
Was een oude ex-parlevinker, een soort SRV op het water.quote:
Lijkt mij gaaf om te hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was een oude ex-parlevinker, een soort SRV op het water.
Omdat-ie ook geen enkele voeling heeft met, of kennis heeft van wat (il)legaal, ethisch of moreel gebruikelijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Een nitwit die hele domme dingen kan gaan zeggen.
Was het ook, hele mooie tijd, alles zelf omgebouwd, incl, bovenrailing en buitenbesturing. Ik heb zelfs die witte zeiltjes genaaid.quote:
Waarschijnlijk gaan ze junior dus niet laten getuigen. Dan maar rechtszaken, die kun je ellenlang rekken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat-ie ook geen enkele voeling heeft met, of kennis heeft van wat (il)legaal, ethisch of moreel gebruikelijk is.
waarom zou ik dat stiekem doen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja, en je scheert ook nog stiekem je zak.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het ook, hele mooie tijd, alles zelf omgebouwd, incl, bovenrailing en buitenbesturing. Ik heb zelfs die witte zeiltjes genaaid.
Ja, Barr kwam toch ook gewoon niet meer opdagen? Die krijgt ook een strafzaak aan de broek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze junior dus niet laten getuigen. Dan maar rechtszaken, die kun je ellenlang rekken.
Welja, ga er ook nog serieus op in.quote:
Slaap ze !quote:
11 uur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Straks even kijken wanneer de eerste VT begint. Zin in.
Dank !quote:
Sorry Tilly, voor jou is FP denk ik beter.quote:
furst prektus?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry Tilly, voor jou is FP denk ik beter.
Freequote:
Niet over races praten?quote:
Barcelona zou ook wel een goed circuit moeten zijn voor RB.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik denk dat op de lange cicuits Max niet meer kan dan 3-5e plaats. Hoop dat ze een goede update hebben. De Honda doet het vooralsnog best goed.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
11 uur op het publieke Ziggo sportkanaal 14
Hey GB, alles kits ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo de zin van deze SC is ook weer present
ohja? Wie heb je meegenomen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, altijd leuk als sacha er ook weer bij is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, contempt of Congress. Kun je minimaal een maand voor de cel in gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Barr kwam toch ook gewoon niet meer opdagen? Die krijgt ook een strafzaak aan de broek.
U mag gewoon jij zeggen hoor, en ja, gaat wel, Tnx.quote:
Gaat wel doen we het voor maarquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
U mag gewoon jij zeggen hoor, en ja, gaat wel, Tnx.
Het ging over jaren 80 en gehaakte ronde gordijntjes en ik moest me daar weer mee bemoeien natuurlijk.quote:
Ja, die heeft massa's lijken in de kast.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar hoe hoog Creepy Joe staat in de polls, weer een kut kandidaat tegenover Trump straks
Heb er best veel gepost hier. Was toch moeilijk te missen. Maar het kan. En hoi.quote:
Gemist.quote:
Ja dat en hij kan amper uit zijn woorden komen meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die heeft massa's lijken in de kast.
*me quasimodoquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de beelden nog
#notredame
Creepy Joe is een beetje te oud ook. Hopelijk wordt een andere kandidaat populairder.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar hoe hoog Creepy Joe staat in de polls, weer een kut kandidaat tegenover Trump straks
Ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen zijn foto gepost of zo?
Ja, dat al die ouwe gekken dat nog willen. Het is echt een hondenbaan als je niet de helft van de tijd op de golfbaan staat. Hillary kreeg immers ook allerlei vreemde aandoeningen als gevolg van uitputting.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat en hij kan amper uit zijn woorden komen meer
Hoiquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb er best veel gepost hier. Was toch moeilijk te missen. Maar het kan. En hoi.
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen zijn foto gepost of zo?
Ja, de meneer die zachtjes z'n handen op je schouders legt, je haren besnuffelt en dan een kus op je achterhoofd geeft.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Creepy Joe is een beetje te oud ook. Hopelijk wordt een andere kandidaat populairder.
Ja snap je niet eh? dat hij het wilt ook, maar geld stroomt binnen, ze houden als graadmeter de meeste funds ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat al die ouwe gekken dat nog willen. Het is echt een hondenbaan als je niet de helft van de tijd op de golfbaan staat. Hillary kreeg immers ook allerlei vreemde aandoeningen als gevolg van uitputting.
De foto van MrsLovable was leuk. Die van 5for9 viel wat tegen, kan belichting zijn geweest.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi![]()
maar tegen de tijd dat je bijgelezen ben was alles al weg.........
Ik mag toch wel eens enthousiast zijn? Van Petzi moet ik wat losser worden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gedronken had.
Het is een amabile man hij raakt graag mensen aanquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de meneer die zachtjes z'n handen op je schouders legt, je haren besnuffelt en dan een kus op je achterhoofd geeft.
Met die sherrif was wel geniaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een amabile man hij raakt graag mensen aan
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de meneer die zachtjes z'n handen op je schouders legt, je haren besnuffelt en dan een kus op je achterhoofd geeft.
Daar moet ik wel even aan wennen dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mag toch wel eens enthousiast zijn? Van Petzi moet ik wat losser worden.
Ja, dat bleek een verzoek, ik hoop dat je dat ter harte neemt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mag toch wel eens enthousiast zijn? Van Petzi moet ik wat losser worden.
quote:
Ik breng het al in de praktijk!quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat bleek een verzoek, ik hoop dat je dat ter harte neemt.
Ja hij is een beetje creepy welquote:
Alles komt goed hier, toch.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar moet ik wel even aan wennen dan.
gewoon klauwen thuishouwe wat een gek zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje creepy welmaar ik weet niet of het uit seksueel oogpunt is
De kans is heel groot dat dit de kandidaat wordquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
gewoon klauwen thuishouwe wat een gek zeg
Knuffelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Je hebt ook van die vrouwen die willen knuffelen altijd
Dat is wel een stemmers trekker weer, maar ik weet het niet hoor, ik heb liever Mayor Petequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij is pas progressief als het echt niet anders meer kan.
Eeuh, nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat ben jij niet in ieder geval hoop ik dan...
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat ben jij niet in ieder geval hoop ik dan...
Als er maarquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik maak er even een politiek café van
Nee, hij weet gewoon niet wat de normen zijn, lijkt het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje creepy welmaar ik weet niet of het uit seksueel oogpunt is
Tuf, tuf. Pats !quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet echt van de gladde kutten meer, ik trek graag aan die haartjes om te zieken
Ik vind je niet echt een knuffelig type eigenlijk!quote:
Niet gezien. Is dat boeiend? Ik vind Timmersmans ook een beetje eng.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat spotje van de SP dan over Frans Timmermans
Petzi zei los, niet ruw!quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gewoon zodat je je image ruw kan maken
Hij was blij dat veel Nederlanders denken dat hij van de VVD is, dat werd hem een beetje in de mond gelegd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet gezien. Is dat boeiend? Ik vind Timmersmans ook een beetje eng.
Niet met mensen die ik niet goed ken nee. Dat klopt dan wel weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt een knuffelig type eigenlijk!Tenminste, niet met mensen niet je niet goed kent.
Die zijn ook volledig de weg kwijt. Eerst al dat gedoe met die Ferrari.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat spotje van de SP dan over Frans Timmermans
Zo debiel het duurt ook 10 minuten, maar het sloeg werkelijk waar nergens op, hans brusselmansquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
beetje goorlel dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hij weet gewoon niet wat de normen zijn, lijkt het.
Die partijvoorzitter is ook echt debiel gewoon, ik heb van armoede maar PVDA gestemd weerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn ook volledig de weg kwijt. Eerst al dat gedoe met die Ferrari.
Ze krijgen vooral positieve reacties van PVV-ers.
Ah, oké. Ik vind het een beetje raar dat je zo openlijk een functie ambieert. Dat maakt hem een beetje onsympathiek, maar misschien werkt dat wel zo voor die functie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij was blij dat veel Nederlanders denken dat hij van de VVD is, dat werd he een beetje in de mond gelegd.
De FvD gaat voorop in alle peilingen en de SP richt de pijlen op de PvdA.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt eh? ga een keer samenwerken na 200 jaarquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De FvD gaat voorop in alle peilingen en de SP richt de pijlen op de PvdA.
Blijkbaar. Dat is dan ook prima.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce zei het al, jij hebt niet een heel knuffelig imago.
Ik knuffel graag een vrouw en dat mag.quote:
Als er sex op uit draait zeker?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik knuffel graag een vrouw en dat mag.
Weer trek gekregen?quote:
Succes neem je tijdquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Five4Nine het volgende:
Ik trek mijn schoenen aan en ga de echte wereld. in.
Nee, dat is niet het doel.quote:
quote:
En Zihni Ozdil van Groen Links gaat knuffelend op de foto met die fascist Lukkassen en scheldt iedereen verrot op Twitter die daar iets van durft te zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt eh? ga een keer samenwerken na 200 jaar
Zo, dat is wel van heel laag niveau.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo debiel het duurt ook 10 minuten, maar het sloeg werkelijk waar nergens op, hans brusselmans![]()
Soort imitatie Frans
https://www.ad.nl/politie(...)pulistisch~ac5b306f/
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Zihni Ozdil van Groen Links gaat knuffelend op de foto met die fascist Lukkassen en scheldt iedereen verrot op Twitter die daar iets van durft te zeggen.
"man3", zou onze leider zeggen.
De verkiezingen zijn 23 mei pas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die partijvoorzitter is ook echt debiel gewoon, ik heb van armoede maar PVDA gestemd weer
Je moet eens wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat oeverloze gelul ik heb zin in kut, bel een escort dan of zo
Zelfs dan kies ik niet.quote:
Wij zijn onzeker hierquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moet eens wetenHet kost niks als je echt wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |