Lego-en op de vloer ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op blote voeten lopen was al niet prettig op die matten.
Hahaha, dat deed ik dan weer niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ochja! Die was ik geheel vergeten. Dat was enorm hip. En dan singeltjes er in gooien.
Ja visnetten, dat had mijn zus in haar kamer, ik was daar altijd een beetje jaloers op, maar weet niet waarom ik ze zelf dan niet had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. En visnetten aan het plafond.
Hij had ook moeiteloos kunnen volhouden dat Ericsson Grosjean aantikte op basis van de boordradio.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij presteert het om een lekke band te wijten aan brandstofgebrek, als dat brandstofgebrek het eerste was wat hem te beginnen schoot als een coureur z'n auto langs de kant zette met een lekke band.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hingen er macramé netten aan de visnetten met een glazen bol erin.
Misschien was je nog zo jong dat je ouders bang waren dat je erin ging hangen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja visnetten, dat had mijn zus in haar kamer, ik was daar altijd een beetje jaloers op, maar weet niet waarom ik ze zelf dan niet had.
Ja die!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]En gehaakte valletjes voor de ramen en zo'n gehaakte ronde voor de voordeur.
Ja dat klopt als een bus, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]En gehaakte valletjes voor de ramen en zo'n gehaakte ronde voor de voordeur.
Ik was een heel lief en mak kind hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was je nog zo jong dat je ouders bang waren dat je erin ging hangen?
Dat geloof ik meteen, maar dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een heel lief en mak kind hoor.
Die gehaakte rondjes die had ik voor de patrijspoortjes van mijn bootje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
Oh wat grappig. Heb je daar nog foto's van?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die gehaakte rondjes die had ik voor de patrijspoortjes van mijn bootje.Echt jaren 80.
Dat ben je nog steeds.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een heel lief en mak kind hoor.
Gezellig. Ondertussen is Kim ook weer raketjes aan het testen en heeft Donnie afleiding nodig van z'n problemen.quote:The stage is set for a confrontation between an unabashedly bellicose United States and an equally defiant Iran. It may all be, as some analysts have suggested, a "game of chicken," but this sort of "game" also can result in a head-on collision.
All the ingredients are in place for a confrontation that could be the most significant outbreak of warfare since the 2003 US-led invasion of Iraq, with some of the same players leading the charge.
The likely architect of this high-risk approach is US National Security Adviser John Bolton, a hawk's hawk who has no regrets about cheerleading Washington's 2003 Iraq catastrophe, and seems equally determined to take his country to the brink with Iran.
Die had ik hier gepost.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Heb je daar nog foto's van?
Mijn moeder ging even over van breien naar haken. Maar ze kocht ook wel in het bejaardentehuis, daar had ze mooie spreien van.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
En wie haakte al die dingen dan? Kocht je dat gewoon of was iedereen massaal aan het haken geslagen?
Oma Potje haakte dat toen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
En wie haakte al die dingen dan? Kocht je dat gewoon of was iedereen massaal aan het haken geslagen?
Iedereen haakte. Pas later is dat verwaterd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
Ja, in bejaardenhuizen zaten ze dat soort dingen te makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn moeder ging even over van breien naar haken. Maar ze kocht ook wel in het bejaardentehuis, daar had ze mooie spreien van.
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |