Say whaaaat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook afgedaan bij de Petzer.
Eigenlijk meer 70s.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh is dat 80sdacht dat ze dat nieuw verzonnen hadden, kom het ineens tegen op funda soms, in van die hyperhipsterhuizen
Kurkvloeren ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh is dat 80sdacht dat ze dat nieuw verzonnen hadden, kom het ineens tegen op funda soms, in van die hyperhipsterhuizen
Catweazlequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?! Geen visschotel voor jou dus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, ze zei nog iets nadat ik was gaan tukken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt ons Rekkie niet grappig, ben er al de hele dag pissig om
Catweazle.quote:
Wat had jij ook alweer fout gedaan? Zelf je haar knippen en met cash betalen, toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden het allebei.quote:
Daar raakte ik mijn lego in kwijt en de stofzuiger vond ze.quote:
Hij presteert het om een lekke band te wijten aan brandstofgebrek, als dat brandstofgebrek het eerste was wat hem te beginnen schoot als een coureur z'n auto langs de kant zette met een lekke band.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was me nog niet zo opgevallen. Ach, ik overleef het altijd wel, maar om echt te weten wat er aan de hand is, heb ik vaak wel live timing erbij.
Misschien wil mootie wel bij me poetsen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dan wil ze vast niet bij ‘m poetsen
Poetsmootsquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien wil mootie wel bij me poetsen?
Ja, om twee dingen: hete ene was omdat ik m'n haar zelf knipte, het andere schiet me nu even niet te binnen.quote:
Oh ja, cash betalenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat had jij ook alweer fout gedaan? Zelf je haar knippen en met cash betalen, toch?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. En visnetten aan het plafond.
Ochja! Die was ik geheel vergeten. Dat was enorm hip. En dan singeltjes er in gooien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. En visnetten aan het plafond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |