Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.quote:
Mits hij uit Schotland komtquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.
Ik zag dat ze bij Mercedes een verrijdbaar trapje hadden met een plateautje die boven de sidepod hing.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zo'n zorglift in de pitbox installeren?
Mjah. Haas komt ook met een hele andere auto, stilstand betekent uiteindelijk acteruitgang.quote:Ik las net dat McLaren een hele ander concept heeft nu. Of dat nou zo verstandig is net nu het goed gaat, is maar de vraag.
Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.quote:Van die voorwielophanging had ik nog niet gelezen. Wel dat het probleem van de RB15 waarschijnlijk aan de flapjes onder de neus zat in combinatie met de hoge rake. Kennelijk is dat nu geheel opgelost.
Harige ballen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik bij Mo_Muffin maar niet doen.
Gisteren geen voetbal gekeken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Five4Nine het volgende:
Bates Motel is echt gewoon heel goed.
Zo veel spanning heb ik in geen jaren meegemaakt
Ja en dat wappert dan in je ogen.quote:
Heb er een vlechtje in.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat willen wij toch allemaal nier weten, man
Dat hebben alle mannen hier of ben jij de enige die zijn zak scheert?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat willen wij toch allemaal nier weten, man
Blijkbaarquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen hier of ben jij de enige die zijn zak scheert?
Wel idioot dat dat nodig is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag dat ze bij Mercedes een verrijdbaar trapje hadden met een plateautje die boven de sidepod hing.
Het gaat er ook om of je een bepaald concept nog verder kunt verbeteren. Als dat niet kan, zit je op een doodlopende weg en moet je inderdaad overstappen op een andere auto.quote:Mjah. Haas komt ook met een hele andere auto, stilstand betekent uiteindelijk acteruitgang.
Ik ga dit filmpje even kijken:quote:Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.
Degene die met een mes in de buurt van mijn zaakje komt verteld het niet na. Koste wel 2 chirurgen voordat ze het door hadden dat ik ook meende.quote:
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
F1TV is trouwens nog redelijk onbetrouwbaar en ik las net dat ze niet verwachten dat snel helemaal te kunnen fiksen. Duur geintje als je daar een abonnement op hebt en je stream niet werkt op het moment suprême.
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry ben met vervroegd hobbypoetspensioen
Gestreken boxershorts, wat is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!
Tijd voor een vervangster!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Ik was net gewend aan m'n gestreken boxershorts!
In dat filmpje wat ik net linkte ging het ook over de multi-link suspension. Dat is nog nooit gedaan. Volgens mij is het wel zo dat ze dat systeem er al een tijdje op zit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof een dubbele linkage van de besturing aan de bovenkant waardoor ze bij veel stuuruitslag meer rubber op de weg houden.
Ik luister trouw naar Olav.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.
Ik wacht nog wel een jaartje. Had vorige keer een goede stream.
In Baku al, begrijp ik uit dat filmpje. Niemand die het gezien had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
In dat filmpje wat ik net linkte ging het ook over de multi-link suspension. Dat is nog nooit gedaan. Volgens mij is het wel zo dat ze dat systeem er al een tijdje op zit.
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen connecties in het wereldje? Misschien kun je me iemand voorstellen?
Ik kijk ongestooord via de Zikkoquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben abonnees zelfs het geld teruggestort voor Baku.
Ik wacht nog wel een jaartje. Had vorige keer een goede stream.
Het is ook niet zomaar snel na te maken, vermoed ik. Hopelijk wordt het gat kleiner en niet groter met alle updates.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Baku al, begrijp ik uit dat filmpje. Niemand die het gezien had.
Dan heb ik straks een jaren 80 interieur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheid
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb ik straks een jaren 80 interieur.
Haske mooi! Helemaal Miami Vicequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Grenen!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het vervelendste vond ik altijd dat hij soms wel in de gaten had dat hij er compleet naast zat maar dat-ie dan net zo lang doorlulde tot het leek alsof-ie gelijk had. In zijn beleving dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Mol is wel een toepasselijke naam voor 'm.Hij mist soms compleet belangrijke dingen.
Met kurkmuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze vindt ons Rekkie niet grappig, ben er al de hele dag pissig omquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Petz, weet niet of ze ook dol is op poetsen maar ze is wel van de liefdadigheid
Oh is dat 80squote:
Het zit je hoog hè?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt ons Rekkie niet grappig, ben er al de hele dag pissig om
Ik heb ook afgedaan bij de Petzer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was me nog niet zo opgevallen. Ach, ik overleef het altijd wel, maar om echt te weten wat er aan de hand is, heb ik vaak wel live timing erbij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het vervelendste vond ik altijd dat hij soms wel in de gaten had dat hij er compleet naast zat maar dat-ie dan net zo lang doorlulde tot het leek alsof-ie gelijk had. In zijn beleving dan.
Eind jaren 80 werd het granol.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh is dat 80sdacht dat ze dat nieuw verzonnen hadden, kom het ineens tegen op funda soms, in van die hyperhipsterhuizen
Oh dan wil ze vast niet bij ‘m poetsenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, schrootjesmuren waren net uit de mode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |