Nee, dat is heel normaal gedrag voor Trump. Hij is wel redelijk chagrijnig dat junior gedagvaard is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.
Ja dat ken ik tenslotte al jaren, lekker vertrouwdquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Hou het bij de Bold and the beautifull en Goeden tijden slechten tijden
Van de eerste verdieping in de tuin gevallen. We wisten ook niet precies hoe laat dat beest was ontsnapt uit z'n kooi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe kan dat beest nou ineens verdwenen zijn?
Hij zal ook wel in de gaten hebben dat junior een nitwit is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is heel normaal gedrag voor Trump. Hij is wel redelijk chagrijnig dat junior gedagvaard is.
Gatverdamme, ben je een wijf ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik tenslotte al jaren, lekker vertrouwd
Nee totaal niet, en het is ook echt een enge vent waarvan ik nog niet weet waar hij naartoe wilquote:
bizarquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Van de eerste verdieping in de tuin gevallen. We wisten ook niet precies hoe laat dat beest was ontsnapt uit z'n kooi.
Ik weet alleen dat het op RTL4 is of zo..quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je een wijf ofzo?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zijn wij een parkiet kwijtgeraakt. Opeens was hij spoorloos.
Ja ja, en je scheert ook nog stiekem je zak.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het op RTL4 is of zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf patrijspoortjes met haakrondjes, het vooronder.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Een nitwit die hele domme dingen kan gaan zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal ook wel in de gaten hebben dat junior een nitwit is.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
@:DisanaCool bootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf patrijspoortjes met haakrondjes, het vooronder.
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
Huidige tijd in Amsterdam, Nederland (UTC+2)
22:53
donderdag 9 mei 2019
& i'm outta here
Was een oude ex-parlevinker, een soort SRV op het water.quote:
Lijkt mij gaaf om te hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was een oude ex-parlevinker, een soort SRV op het water.
Omdat-ie ook geen enkele voeling heeft met, of kennis heeft van wat (il)legaal, ethisch of moreel gebruikelijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Een nitwit die hele domme dingen kan gaan zeggen.
Was het ook, hele mooie tijd, alles zelf omgebouwd, incl, bovenrailing en buitenbesturing. Ik heb zelfs die witte zeiltjes genaaid.quote:
Waarschijnlijk gaan ze junior dus niet laten getuigen. Dan maar rechtszaken, die kun je ellenlang rekken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat-ie ook geen enkele voeling heeft met, of kennis heeft van wat (il)legaal, ethisch of moreel gebruikelijk is.
waarom zou ik dat stiekem doen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja, en je scheert ook nog stiekem je zak.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het ook, hele mooie tijd, alles zelf omgebouwd, incl, bovenrailing en buitenbesturing. Ik heb zelfs die witte zeiltjes genaaid.
Ja, Barr kwam toch ook gewoon niet meer opdagen? Die krijgt ook een strafzaak aan de broek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze junior dus niet laten getuigen. Dan maar rechtszaken, die kun je ellenlang rekken.
Welja, ga er ook nog serieus op in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |