Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in bejaardenhuizen zaten ze dat soort dingen te maken
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig. Ondertussen is Kim ook weer raketjes aan het testen en heeft Donnie afleiding nodig van z'n problemen. [ afbeelding ]
Ronaldquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
Iedere keer als ik deze vent zie bij Bates Motel moet ik denken aan Frank of Ronald de Boer.
Ik heb er een screenshot van gemaakt. Ligt dat aan mij of heb ik gewoon gelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.
Mijn moeder heeft er ook wat oplos gehaakt. Hele tafelkleden en bedsprijen kwamen uit haar handen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedereen haakte. Pas later is dat verwaterd.
*beetje overtrokken.
Bah, griezelig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook zien hoe normalisering gaat. We praten er niet eens meer over als The Donald lekker mee lacht met iemand in het publiek die roept dat je immigranten moet afschieten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De hamster van m'n zus was ontsnapt toen mijn zus op schoolreisje was. Dat was een gigantisch dikke hamster. Die heeft toen een gat in zo'n gehaakt ding voor het raam geknaagd en heeft zich daarna uit het raam laten vallen. Nooit meer teruggevonden. Het enige wat we nog hadden was het ronde gat in dat gehaakte ding.
mix tussen F/R de Boer en Hans van Breukelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
Iedere keer als ik deze vent zie bij Bates Motel moet ik denken aan Frank of Ronald de Boer.
Ik heb er een screenshot van gemaakt. Ligt dat aan mij of heb ik gewoon gelijk![]()
[ afbeelding ]
Maar jullie vonden dat serieus mooi? Of ironisch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.
Ik dacht dat het die lepelman was, hoe heet hij ook alweer?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
En Prins Bril.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
mix tussen F/R de Boer en Hans van Breukelen
Ik vond nog niet zoveel, maar mijn moeder vond dat serieus mooi ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar jullie vonden dat serieus mooi? Of ironisch?
Uri Geller?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die lepelman was, hoe heet hij ook alweer?
Nah, Uri Geller ziet er meer uit als een rat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Five4Nine. Die schijnt van lepeltje lepeltje te houdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enge vent.. ga niet kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Ambachtmarkt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en dan hielden ze een markt of braderie waar je al dat moois goedkoop kon vinden.
Die hangen toch van moorden en overspel aan elkaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Vooral niet doen. Hou het bij de Bold and the beautifull en Goeden tijden slechten tijden
Hij lijkt er wel op. Praat ie ook zo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:38 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |