Hey GB, alles kits ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo de zin van deze SC is ook weer present
ohja? Wie heb je meegenomen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, altijd leuk als sacha er ook weer bij is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, contempt of Congress. Kun je minimaal een maand voor de cel in gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Barr kwam toch ook gewoon niet meer opdagen? Die krijgt ook een strafzaak aan de broek.
U mag gewoon jij zeggen hoor, en ja, gaat wel, Tnx.quote:
Gaat wel doen we het voor maarquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
U mag gewoon jij zeggen hoor, en ja, gaat wel, Tnx.
Het ging over jaren 80 en gehaakte ronde gordijntjes en ik moest me daar weer mee bemoeien natuurlijk.quote:
Ja, die heeft massa's lijken in de kast.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Onvoorstelbaar hoe hoog Creepy Joe staat in de polls, weer een kut kandidaat tegenover Trump straks
Heb er best veel gepost hier. Was toch moeilijk te missen. Maar het kan. En hoi.quote:
Gemist.quote:
Ja dat en hij kan amper uit zijn woorden komen meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die heeft massa's lijken in de kast.
*me quasimodoquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de beelden nog
#notredame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |