Ahquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een hoop MOL'ers zie ik vaak nog wel weer terug in het Expeditie Robinson topic in TV (daar gaat deze straks ook heen trouwens), maar dat begint pas in oktober ofzo volgens mij
ja sorryquote:Op maandag 6 mei 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet de TT hier aangepast worden of...?
Klopt, maar op een zodanige wijze dat hij er niets van geloofde...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Moira. het volgende:
Ze heeft ‘t ‘m wel gezegd tho
Toen ‘ie op visite kwam, wat ze hebben uitgezonden
Ik zou wel een keer mee willen doen, maar misschien ooit een keer. Zou wel tof zijn als er mensen van hier zich op gaan gevenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Klopt, maar op een zodanige wijze dat hij er niets van geloofde...
14 dagen de tijd om je op te geven als belangstellende. Zijn er hier mensen die dat wel eens geprobeerd hebben of willen gaan doen?
Ja, in 2002, voordat ik besefte dat ik met mijn rubberen zenuwen totaal ongeschikt zou zijn. Gelukkig had de AVRO dat wél door en kreeg ik na mijn aanmelding een afwijzingsbrief.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
14 dagen de tijd om je op te geven als belangstellende. Zijn er hier mensen die dat wel eens geprobeerd hebben of willen gaan doen?
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van isquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een hoop MOL'ers zie ik vaak nog wel weer terug in het Expeditie Robinson topic in TV (daar gaat deze straks ook heen trouwens), maar dat begint pas in oktober ofzo volgens mij
Dat was vroeger toch altijd gemengd?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van is![]()
![]()
Afgelopen jaar tegelijk uitgezonden met de Nederlandse, waardoor je steeds dezelfde proeven zag
ik zou geen oog dichtdoen en alleen maar met het spel bezig zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik ook gezienquote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van is![]()
![]()
Afgelopen jaar tegelijk uitgezonden met de Nederlandse, waardoor je steeds dezelfde proeven zag
Klopt, op een gegeven moment zijn de Belgen ermee gestopt en werd het voor ons BN'ers.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch altijd gemengd?
Helft Nederlandse kandidaten, helft Vlaamse.
Ernst-Paul als Nederlandse presentator en Evi als vlaamse
Wel geprobeerd. Maar als zeg 20 duizend Vlamingen schrijven waarom zouden ze zeg 20 zotte Hollanders die schrijven selecteren?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:24 schreef dollce het volgende:
ik ben dit jaar voor het eerst De Mol gaan kijken, maar dit is echt stukken beter dan WIDM zeg.
Niet al die verveldende bondjes etc, leuke opdrachten.Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar 1 (bij de quiz zeiden ze dat ook en toen waren alle vragen goed, en Gilles herhaalde het ook nog aan tafel s ochtends)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef brucelover het volgende:
[..]
Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?
Nee Gilles zei daarna dat ze goed konden liegen omdat maar 1 van hun dat scherm had gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef brucelover het volgende:
[..]
Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?
Vraag me af of er nu minder (goede) hints in de opdrachten zaten omdat ze pas later besloten hebben wie de mol werd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind die hints voor bezoekers soms wel wat vergezocht hoor
Hoop dat ze zondag met betere shit komen
Mee eens, ik lette er niet eens op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind die hints voor bezoekers soms wel wat vergezocht hoor
Hoop dat ze zondag met betere shit komen
België doet sowieso niet echt veel aan hints voor kijkers, die zijn meer van de echte molacties af en toe laten doorschemeren, of iig daadwerkelijk gedrag dat je kunt zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vraag me af of er nu minder (goede) hints in de opdrachten zaten omdat ze pas later besloten hebben wie de mol werd.
Nou dat viel zwaar tegenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond bij Pauw op NL1 een item over de Vlaamse Mol, zag ik net toevallig in een promo van dat programma waarin beelden van de marteling van Axel op de massagetafel te zien waren...
Elke vrijdag is er een BN'er die vertelt over wat hij die week op tv heeft gezien. Zal dat wel zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond bij Pauw op NL1 een item over de Vlaamse Mol, zag ik net toevallig in een promo van dat programma waarin beelden van de marteling van Axel op de massagetafel te zien waren...
Ook echt die karaokeopdracht laten zien ipv de "James Bond"-opdrachtquote:
Nee, t was Nyncke de Jong die een paar tv-programma's had gezien, waaronder de Mol. Ze lieten een stukje van de karaoke-opdracht zien, ze zei dat ze het zo leuk vond dat je de deelnemers nog niet kende en dat je het online terug kon kijken. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien...![]()
Niet de moeite van het terugkijken waard dus, begrijp ik.
Ik denk dat dat volgend jaar gewoon weer het geval is, het is niet echt een stunt om 2 keer uit te halen, zeker niet 2 jaar achter elkaarquote:Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
Dit gaat tegenvallen.
Volgend jaar gewoon een mol met voorbereiding.
Zo ver was ik inmiddels zelf ook wel qua beleving...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, t was Nyncke de Jong die een paar tv-programma's had gezien, waaronder de Mol. Ze lieten een stukje van de karaoke-opdracht zien, ze zei dat ze het zo leuk vond dat je de deelnemers nog niet kende en dat je het online terug kon kijken. Dat was het wel zo'n beetje
Laat maar dicht tot maartquote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
Alweer de laatste aflevering zo
Moet daarna MOL weer dicht tot december
Dat neemt wel een beetje het bestaansrecht voor een eigen forum weg tho, met maar 2 actieve BE-topicsquote:
Ik wil niet dat het de laatste is.....quote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
Alweer de laatste aflevering zo
Moet daarna MOL weer dicht tot december
Ik ga ze denk ik gewoon weer eens allemaal rewatchen, is ook wel leuk als je al weet wie de mol is, dat je dan vanaf het begin op diegene kan letten hoe en watquote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het de laatste is.....
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
Dit gaat tegenvallen.
Volgend jaar gewoon een mol met voorbereiding.
Dat is inderdaad wel een goed ideequote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik gewoon weer eens allemaal rewatchen, is ook wel leuk als je al weet wie de mol is, dat je dan vanaf het begin op diegene kan letten hoe en wat
Idd!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.
Ik zie ‘t gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:46 schreef egoblokje het volgende:
Of we krijgen een complete mindfuck en wordt het straks alsnog duidelijk dat Bas de mol is.....
Martijn en Evaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.
Dan nog eerder Kaat denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Moira. het volgende:
Ik verwacht ook Eva idd. De 3e weet ik niet meer welke ik dacht. Ik dacht 3 vrouwen dus Liesbeth?
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Moira. het volgende:
Ik verwacht ook Eva idd. De 3e weet ik niet meer welke ik dacht. Ik dacht 3 vrouwen dus Liesbeth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ingequote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
Omg als ik had gezien hoe slecht Bas loog met dat konijnen-verhaal bij het laatste castinggesprek had ik 'm nooit vanaf 't begin als mol gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Maar wie is Guidoquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Pino112 het volgende:
De helft van het Joeri-soundboard komt bij die blokjesopdracht van de eerste aflevering.
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:04 schreef Moira. het volgende:
Dat in aflevering 7 de laatste 4 kandidaten al vol op Elisabet zaten
quote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er vanuit dat iedereen van de 4 overblijvers ondertussen wel weet wie de mol is en niemand meer verkeerd gokt. Dat het nu vooral een kwestie is van het meeste over de mol weten en dat er vooral tactisch tegen de anderen kandidaat-winnaars wordt gespeeld (vrijstellingen, pasvragen, etc...).
Het gezicht van Kaat was ook meesterlijk.quote:
Ja en die glimlach van Joeriquote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gezicht van Kaat was ook meesterlijk.
Joeri met de hulp van Bas.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:04 schreef Moira. het volgende:
Dat in aflevering 7 de laatste 4 kandidaten al vol op Elisabet zaten
Toen Bas zich verlulde was toch precies voor die opdracht?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joeri met de hulp van Bas.Ik dacht overigens dat Joeri al eerder op Elisabet zat, al vanaf de opdracht dat ze die kaart liet vallen en dat Joeri hem op heeft gepakt.
Nee, dat was toch voor de tunnelopdracht? Ik bedoelde de opdracht dat Bas gevangen zat.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toen Bas zich verlulde was toch precies voor die opdracht?
Ja ik was even verward. De kleding (paintballen en tunnels) leek op elkaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat was toch voor de tunnelopdracht? Ik bedoelde de opdracht dat Bas gevangen zat.
Goede pokerface, verder alles mislukt. Niet dat ze veel kon doen zonder voorbereiding.quote:
Die waren ook prachtig jaquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef Felagund het volgende:
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt overal totaal blind voor geweest omdat Basquote:Op zondag 12 mei 2019 22:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]![]()
Vond het wel apart dat Bas & Kaat af en toe echt samen naar de mol zochten.
Fuck the EBU.
Ik vond dat ze d'r toebedeelde kaarten goed heeft gespeeldquote:
Ja die was goed verstopt maar op zich best te vinden als iemand 't eens zou proberenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Elk dertiende beeld in de eliminatie, dat is wel geniaal
Deze was ook mooiquote:
Er zijn wel vaker covers van songs te horen bij TV programma's, maar deze variant verzin je als kijker niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik het verschil hoorde en dat wel vet vond, nooit gedacht dat het misschien wel de stem van de mol was
Ik heb van niemand op welk forum dan ook iets gelezen over het 13e shot bij de eliminaties.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die was goed verstopt maar op zich best te vinden als iemand 't eens zou proberen
Snapjequote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Rockfire het volgende:
Oh vet, nu zie ik waarom je wilde dat ik hier postte![]()
Eigk heeftie daar ervoor gezorgd dat Kaat er toen uitvloog omdat Joeri op het goede spoor kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |