Ahquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een hoop MOL'ers zie ik vaak nog wel weer terug in het Expeditie Robinson topic in TV (daar gaat deze straks ook heen trouwens), maar dat begint pas in oktober ofzo volgens mij
ja sorryquote:Op maandag 6 mei 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet de TT hier aangepast worden of...?
Klopt, maar op een zodanige wijze dat hij er niets van geloofde...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Moira. het volgende:
Ze heeft ‘t ‘m wel gezegd tho
Toen ‘ie op visite kwam, wat ze hebben uitgezonden
Ik zou wel een keer mee willen doen, maar misschien ooit een keer. Zou wel tof zijn als er mensen van hier zich op gaan gevenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Klopt, maar op een zodanige wijze dat hij er niets van geloofde...
14 dagen de tijd om je op te geven als belangstellende. Zijn er hier mensen die dat wel eens geprobeerd hebben of willen gaan doen?
Ja, in 2002, voordat ik besefte dat ik met mijn rubberen zenuwen totaal ongeschikt zou zijn. Gelukkig had de AVRO dat wél door en kreeg ik na mijn aanmelding een afwijzingsbrief.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
14 dagen de tijd om je op te geven als belangstellende. Zijn er hier mensen die dat wel eens geprobeerd hebben of willen gaan doen?
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van isquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een hoop MOL'ers zie ik vaak nog wel weer terug in het Expeditie Robinson topic in TV (daar gaat deze straks ook heen trouwens), maar dat begint pas in oktober ofzo volgens mij
Dat was vroeger toch altijd gemengd?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van is![]()
![]()
Afgelopen jaar tegelijk uitgezonden met de Nederlandse, waardoor je steeds dezelfde proeven zag
ik zou geen oog dichtdoen en alleen maar met het spel bezig zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik ook gezienquote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar overigens ook een toffe Vlaamse versie van is![]()
![]()
Afgelopen jaar tegelijk uitgezonden met de Nederlandse, waardoor je steeds dezelfde proeven zag
Klopt, op een gegeven moment zijn de Belgen ermee gestopt en werd het voor ons BN'ers.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch altijd gemengd?
Helft Nederlandse kandidaten, helft Vlaamse.
Ernst-Paul als Nederlandse presentator en Evi als vlaamse
Wel geprobeerd. Maar als zeg 20 duizend Vlamingen schrijven waarom zouden ze zeg 20 zotte Hollanders die schrijven selecteren?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:24 schreef dollce het volgende:
ik ben dit jaar voor het eerst De Mol gaan kijken, maar dit is echt stukken beter dan WIDM zeg.
Niet al die verveldende bondjes etc, leuke opdrachten.Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar 1 (bij de quiz zeiden ze dat ook en toen waren alle vragen goed, en Gilles herhaalde het ook nog aan tafel s ochtends)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef brucelover het volgende:
[..]
Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?
Nee Gilles zei daarna dat ze goed konden liegen omdat maar 1 van hun dat scherm had gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef brucelover het volgende:
[..]
Alle drie finalisten hadden toch een misschien scherm?
Vraag me af of er nu minder (goede) hints in de opdrachten zaten omdat ze pas later besloten hebben wie de mol werd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind die hints voor bezoekers soms wel wat vergezocht hoor
Hoop dat ze zondag met betere shit komen
Mee eens, ik lette er niet eens op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind die hints voor bezoekers soms wel wat vergezocht hoor
Hoop dat ze zondag met betere shit komen
België doet sowieso niet echt veel aan hints voor kijkers, die zijn meer van de echte molacties af en toe laten doorschemeren, of iig daadwerkelijk gedrag dat je kunt zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vraag me af of er nu minder (goede) hints in de opdrachten zaten omdat ze pas later besloten hebben wie de mol werd.
Nou dat viel zwaar tegenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond bij Pauw op NL1 een item over de Vlaamse Mol, zag ik net toevallig in een promo van dat programma waarin beelden van de marteling van Axel op de massagetafel te zien waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |