Klopt, ik heb eigenlijk ook puur gekeken uit genot om iedereen bezig te zien. Belgenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Maar bij De Mol heb ik die behoefte nooit gehad, wie de mol is, is hier een beetje bijzaak.

Het is zo jammer he, want ooit konden ze het wel. Seizoen 3 van WIDM blijft voor mij nog steeds het allerbeste molseizoen ooit. Daar zat echt alles in en kon zich zeker meten met deze nieuwe Vlaamse series. Maar helaas voor ons willen ze dat programma gewoon niet meer maken. De naam is gebleven, maar het programma is verdwenen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef Piva het volgende:
Waarschijnlijk ga ik geen Nederlandse Mol meer kijken, want vergeleken met dit is dat echt bagger.

voor die momenten hadden ze dus een telefoon om te verstoppen zodat ze bijvoorbeeld op de WC de instructie zou kunnen kijkenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:15 schreef Jane het volgende:
Btw, ik moet zeggen dat Elisabet de rol die ze gekozen had wel echt heel goed gespeeld en volgehouden heeft. Ik ben ook echt heel benieuwd naar volgende week. Hoe vaak ze nou in persoon is gebrieft enzo. Kan niet zo heel vaak geweest zijn, toch? Ze hadden niet steeds eenpersoonskamers in de hotels.

Dat wordt dan een flinke zeikaflevering...quote:Op maandag 6 mei 2019 15:25 schreef Moira. het volgende:
Verklaart idd wel waarom ze telkens naar de wc moest
Heb echt zin in volgende week

Volgens mij hebben alle kandidaten dagelijks een 1 op 1 met de productie/Gilles. Bij de niet Molln zal dan met name wat opgenomen worden wat je tussendoor ziet (bijvoorbeeld nabespreking opdracht) en wat vrolijk gebabbel. Bij de Mol zal er naast de opname voor tussendoor ook andere Mol-zaken besproken worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:15 schreef Jane het volgende:
Btw, ik moet zeggen dat Elisabet de rol die ze gekozen had wel echt heel goed gespeeld en volgehouden heeft. Ik ben ook echt heel benieuwd naar volgende week. Hoe vaak ze nou in persoon is gebrieft enzo. Kan niet zo heel vaak geweest zijn, toch? Ze hadden niet steeds eenpersoonskamers in de hotels.

Ze heeft het hem wel verteld, maar pas toen ze thuis kwam vanuit Vietnam. Dus toen Michael in Vietnam was wist hij inderdaad nog van niks.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
Michaël wist ook gewoon dat zijn vrouw de mol was.
Nee dat wist ie niet. Liesbeth gaf live te kennen in Kinepolis gisteren na afloop dat ze Michael wel had willen inlichten. Maar dit mocht niet van de crew.
Bij WIDM hebben ze vertrouwenspersonen bij het thuisfront of bij vrienden. Maar bij Vlaanderen gaan ze nog echt het spel in zonder.

Was dat in dit geval ook niet gewoon omdat de Mol zelf van tevoren ook niets wist?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
Bij WIDM hebben ze vertrouwenspersonen bij het thuisfront of bij vrienden. Maar bij Vlaanderen gaan ze nog echt het spel in zonder.

Pas bij thuiskomst.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Moira. het volgende:
Ze heeft ‘t ‘m wel gezegd tho
Toen ‘ie op visite kwam, wat ze hebben uitgezonden
Dit idd. Wel een straf iets, het niet mogen vertellen aan je lief als ie op visite komt. Uitgerekend wanneer je onvoorbereid de mol gaat zijn. Best wel een mollenstreekquote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft het hem wel verteld, maar pas toen ze thuis kwam vanuit Vietnam. Dus toen Michael in Vietnam was wist hij inderdaad nog van niks.

"IK BEN DE MOLquote:

Nee, ik bedoel op camera toen hij in Vietnam was. Wat ze hebben uitgezonden dat ze tegen ‘m zei “ik ben de mol, nee ik ben het echt”.quote:

Oh spuit11, maar dat bedoelde ik iddquote:Op maandag 6 mei 2019 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"IK BEN DE MOL
JA IK BEN ECHT DE MOL"
Dat fragment lieten ze gisteren nog zien in de afsluiting.
Ja, geen officiele bekentenis, maar ze zei het wel. Dat bedoelt Moira.

quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft het hem wel verteld, maar pas toen ze thuis kwam vanuit Vietnam. Dus toen Michael in Vietnam was wist hij inderdaad nog van niks.

Een hoop MOL'ers zie ik vaak nog wel weer terug in het Expeditie Robinson topic in TV (daar gaat deze straks ook heen trouwens), maar dat begint pas in oktober ofzo volgens mijquote:

Dit jaquote:

ik vind het helemaal niet meer leuk als je alles al kent voor de uitzendingquote:Op maandag 6 mei 2019 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja
Ik moet de inzendingen nog allemaal beluisteren johheb er misschien 10 gehad

Oh ik vind het wel leuk als ik een paar favorieten heb waarvan ik het liedje alvast supertof vindquote:Op maandag 6 mei 2019 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet meer leuk als je alles al kent voor de uitzending

Moet de TT hier aangepast worden of...?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel leuk als ik een paar favorieten heb waarvan ik het liedje alvast supertof vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |