Elke vrijdag is er een BN'er die vertelt over wat hij die week op tv heeft gezien. Zal dat wel zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond bij Pauw op NL1 een item over de Vlaamse Mol, zag ik net toevallig in een promo van dat programma waarin beelden van de marteling van Axel op de massagetafel te zien waren...
Ook echt die karaokeopdracht laten zien ipv de "James Bond"-opdrachtquote:
Nee, t was Nyncke de Jong die een paar tv-programma's had gezien, waaronder de Mol. Ze lieten een stukje van de karaoke-opdracht zien, ze zei dat ze het zo leuk vond dat je de deelnemers nog niet kende en dat je het online terug kon kijken. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien...![]()
Niet de moeite van het terugkijken waard dus, begrijp ik.
Ik denk dat dat volgend jaar gewoon weer het geval is, het is niet echt een stunt om 2 keer uit te halen, zeker niet 2 jaar achter elkaarquote:Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
Dit gaat tegenvallen.
Volgend jaar gewoon een mol met voorbereiding.
Zo ver was ik inmiddels zelf ook wel qua beleving...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, t was Nyncke de Jong die een paar tv-programma's had gezien, waaronder de Mol. Ze lieten een stukje van de karaoke-opdracht zien, ze zei dat ze het zo leuk vond dat je de deelnemers nog niet kende en dat je het online terug kon kijken. Dat was het wel zo'n beetje
Laat maar dicht tot maartquote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
Alweer de laatste aflevering zo
Moet daarna MOL weer dicht tot december
Dat neemt wel een beetje het bestaansrecht voor een eigen forum weg tho, met maar 2 actieve BE-topicsquote:
Ik wil niet dat het de laatste is.....quote:Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
Alweer de laatste aflevering zo
Moet daarna MOL weer dicht tot december
Ik ga ze denk ik gewoon weer eens allemaal rewatchen, is ook wel leuk als je al weet wie de mol is, dat je dan vanaf het begin op diegene kan letten hoe en watquote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het de laatste is.....
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
Dit gaat tegenvallen.
Volgend jaar gewoon een mol met voorbereiding.
Dat is inderdaad wel een goed ideequote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik gewoon weer eens allemaal rewatchen, is ook wel leuk als je al weet wie de mol is, dat je dan vanaf het begin op diegene kan letten hoe en wat
Idd!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.
Ik zie ‘t gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:46 schreef egoblokje het volgende:
Of we krijgen een complete mindfuck en wordt het straks alsnog duidelijk dat Bas de mol is.....
Martijn en Evaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Qua molacties wellicht en dat vind ik ook niet raar. Maar toch verheug ik me zeer op deze aflevering en ben ook niet bang dat het tegenvalt. Volgens mij wordt het super leuk om te zien hoe alles achter de schermen enzo ging. Wie er bijvoorbeeld naast Elisabet de misschienschermen heeft gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |