SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op de middelbare school waren ze wel tof, maar toen was het psychisch leed al geschied.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En gezien je middelbare school was dat nergens voor nodigWel jammer dat mindere leraren zo lang zoveel invloed kunnen hebben
Jouw persoonlijkheidstype is:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Autismetest niet gedaan, wel een tijdje terug een MBTI ingevuld
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
Ik kwam op Logicus uit
Timquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Steek het gebouw in de fik, dan staat iedereen weer buiten
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
(Ik ook niet)
Ik kan soms medelijden hebben met dingen.
![]()
Ik kijk er bijvoorbeeld nu al tegenop als ze m’n nieuwe bank komen brengen en mijn oude wordt meegenomen.
![]()
Dan vind ik ‘m zielig.
quote:In romance, people with the Architect personality type approach things the way they do with most situations: they compose a series of calculated actions with a predicted and desirable end goal – a healthy long-term relationship. Rather than falling head over heels in a whirlwind of passion and romance, Architects identify potential partners who meet a certain range of pre-determined criteria, break the dating process down into a series of measurable milestones, then proceed to execute the plan with clinical precision.
In a purely rational world, this is a fool-proof methodology – but in reality, it ignores significant details that Architects are likely to dismiss prematurely, such as human nature. People with the Architect personality type are brilliantly intellectual, developing a world in their heads that is more perfect than reality. People entering this world need to fit this fantasy, and it can be incredibly difficult for Architects to find someone up to the task. Needless to say, finding a compatible partner is the most significant challenge most Architects will face in life.
je mist precies het mooiste optreden!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:25 schreef ato het volgende:
Pfff ben het programma nu al zat, lekker filmpje kijken.
Zo, gefixtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook....maar lukte niet...
Gelegenheidsmodquote:
Hoe laag?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, mijn eveneens gediagnosticeerde vrienden komen veel lager uit
Die doen nog pijn, maar het is een stuk beter. De massagekunsten van @I. hebben wonderen gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is bijna onmogelijk![]()
Hoe is het met de ribbetjes?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die doen nog pijn, maar het is een stuk beter. De massagekunsten van @:I. hebben wonderen gedaan.
Is er iets?quote:
Magische handenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die doen nog pijn, maar het is een stuk beter. De massagekunsten van @:I. hebben wonderen gedaan.
Nee niks, lag gewoon dubbel om die opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hé ik heb niet gezegd dat je mocht filmenquote:
Ja hoor, lekker slapen!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:45 schreef Joraan het volgende:
Mag ik nu wel naar bed of is het nog te vroeg?
Dan heb ik gewoon liever dat je aanbelt. Dat vind ik minder eng.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker slapen!
Ik toeter nog wel ff als ik voorbij rijd in m'n verlaagde groene Manta.
welterusten!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:45 schreef Joraan het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:45 schreef Joraan het volgende:
Duurt nog wel ff dan, moet eerst een verlaagde groene Manta zien te vinden op MarktpIaatsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:48 schreef Joraan het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon liever dat je aanbelt. Dat vind ik minder eng.
succes.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff dan, moet eerst een verlaagde groene Manta zien te vinden op MarktpIaats![]()
Trusten
Oh oepsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik heb niet gezegd dat je mocht filmen
Dagtaak.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ging weer lekker vanmiddag zie ik, ff anderhalf topic teruglezen.![]()
Tot later.
Het lijkt bijna op een soort horoscoopquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.16personalities.com/nl/infp-persoonlijkheid
Bemiddelaar” persoonlijkheid
De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie.
Viel mee.quote:
en een score van 18 gehaald.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vermoed dat hier een hoop user zitten met een hoge score, nog even los van of dat wat betekent![]()
https://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
[..]
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel mee.
Was nog best een interessant topic, die vorige.![]()
Tussendoor nog ff deze gedaan
[..]
en een score van 18 gehaald.
18-boksquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel mee.
[..]
Dat moet dan wel een heel saai persoon zijn. Wat ASS trekjes maken mensen ook gewoon vaak een stuk leukerquote:
Als je door klikt naar strenghts and weaknesses wordt nog wel iets concreter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een soort horoscoop
Avonturier
De Avonturier is een ware kunstenaar, maar niet noodzakelijkerwijs in de normale zin van het woord. Wel zijn ze hiertoe in staat, of anders gezegd: ze maken gebruik van esthetiek, design en zelfs hun keuzes en acties om de grenzen van de sociale conventie te verleggen. Deze persoonlijkheden genieten van het doorbreken van traditionele verwachtingen met experimenten in schoonheid en gedrag – de kans is groot dat ze meer dan eens de uitdrukking "Zet me niet in een hokje!” hebben gebruikt.
Karakterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een heel saai persoon zijn. Wat ASS trekjes maken mensen ook gewoon vaak een stuk leuker
quote:
#Team18quote:
Precies!quote:
Wat een lappen tekstquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je door klikt naar strenghts and weaknesses wordt nog wel iets concreter.maar beetje wazig is het.
Jouw persoonlijkheidstype is:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Autismetest niet gedaan, wel een tijdje terug een MBTI ingevuld
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
Ik kwam op Logicus uit
Ik kwam tot een score van 15.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel mee.
[..]
Die test deden we vorig jaar geloof ik ook allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.16personalities.com/nl/infp-persoonlijkheid
Bemiddelaar” persoonlijkheid
De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie.
Ja? Kan ik met niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die test deden we vorig jaar geloof ik ook allemaal.
Jawel en jij deed hem toen ook en je had toen ook INFPquote:
Oh toen zei Cee destijds nog "deze vraag is speciaal voor mij bedacht"quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:17 schreef Redefine het volgende:
'Wanneer iemand uw e-mail niet snel beantwoordt, maakt u zich zorgen of u niet iets verkeerds hebt gezegd.'
Nou dan denk ik eerder, he lekker snel antwoord, dan kan ik weer door
Waarna iemand daar heel snel antwoord op gaf en Cee daar van schrok?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh toen zei Cee destijds nog "deze vraag is speciaal voor mij bedacht"
Zoietsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarna iemand daar heel snel antwoord op gaf en Cee daar van schrok?
Bij die e-mail vraag had ik zelf dan volledig oneens. Bij die andere vraag over e-mails (die over de inbox) had ik dan weer wel volledig eens. Wat betreft dat soort dingen (mail inbox etc.) heb ik toch wat autistische trekjes. Mijn inbox moet gewoon leeg zijn anders is het een zooitje. Nou is het wel dat ik op mijn werk zoveel mails krijg dat het ook al snel een zooitje zou zijnquote:
Ah gelukkig. Ben nog dezelfde dromerige idealistquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel en jij deed hem toen ook en je had toen ook INFP
Dan wel onze (ESF) dromerige idealist hequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Ben nog dezelfde dromerige idealist
Daar is niets mis mee!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Ben nog dezelfde dromerige idealist
Wat ben jij ook alweer volgens de test?quote:
ENFP - Campagnevoerderquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ben jij ook alweer volgens de test?
Dat is inderdaad wel lastig ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ENFP - Campagnevoerder
Maar ik zit me nu suf te zoeken naar dat stukje tekst wat erbij hoort, wat jullie hier allemaal plaatsen. Ik kan alleen maar een lap tekst vinden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ENFP - Campagnevoerder
Maar ik zit me nu suf te zoeken naar dat stukje tekst wat erbij hoort, wat jullie hier allemaal plaatsen. Ik kan alleen maar een lap tekst vinden.
quote:De Campagnevoerder is een echte vrije geest. Ze vormen het hart van het feest, maar ze zijn minder geïnteresseerd in de pure opwinding en het plezier van het moment dan in het genieten van de sociale en emotionele banden die ze met anderen aangaan. Charmant, onafhankelijk, energiek en barmhartig maken ze 7% van de bevolking uit. Hun bestaan wordt in de menigte zeker opgemerkt.
Ik heb serieus nog mails van een jaar of 10 geleden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij die e-mail vraag had ik zelf dan volledig oneens. Bij die andere vraag over e-mails (die over de inbox) had ik dan weer wel volledig eens. Wat betreft dat soort dingen (mail inbox etc.) heb ik toch wat autistische trekjes. Mijn inbox moet gewoon leeg zijn anders is het een zooitje. Nou is het wel dat ik op mijn werk zoveel mails krijg dat het ook al snel een zooitje zou zijn
Oh dat is m gewoon. Ik dacht dat ik na afloop van het testje een ander verhaaltje kreeg namelijk, maar had het scherm al weggeslikt.quote:
quote:Uw emoties hebben u meer onder controle dan u ze onder controle hebt.
Dank! Dat is zeker interessant!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
ESF / [2019] Je huidige top tot nu toe
Libranl heeft een score van al onze top 41 van dit jaar gemaakt. Verdient wel even wat aandacht.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog mails van een jaar of 10 geleden.Ik moet grondig de boel eens opruimen, maar daar ben ik te lui voor.
quote:From: Dolphin
To: gxxxxxxx@kabelnoord.nl
Sent: Friday, August 20, 1999 10:13 PM
Subject: test
test test test
quote:djtoppers <djxxxxx@worldonline.nl>
do 30 sep. 1999 21:13
aan andre
voor de zekerheid hier ook maar een mail:
de cd van ilse is er
djt
Ik denk dat ik daar het tegenovergestelde heb geantwoord dan wat jij hebtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
In die test is deze vraag wel echt voor mij verzonnen volgens mij
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik had het toch wel leuker gevonden als ze bij dat soort tests niet aan alles een positieve draai zouden geven. Dat je dan zo'n test doet en dan het volgende eruit komt.
'De individualistische overlever'
Jij gaat over lijken, alles doe je om maar zelf het beste eruit komen. Jij laat geen kans na om anderen te naaien om er zelf beter van te worden. Niemand mag je, sterker nog iedereen walgt van je. Maar dat deert je niks, want de enige mening die voor jou van belang is, is die van jezelf.
Ja maar jij bent een dinoquote:
Ja dat positieve toontje is soms wat irritant. Bij elk profiel omschrijven ze het zo'n beetje als de perfecte mens ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik had het toch wel leuker gevonden als ze bij dat soort tests niet aan alles een positieve draai zouden geven. Dat je dan zo'n test doet en dan het volgende eruit komt.
'De individualistische overlever'
Jij gaat over lijken, alles doe je om maar zelf het beste eruit komen. Jij laat geen kans na om anderen te naaien om er zelf beter van te worden. Niemand mag je, sterker nog iedereen walgt van je. Maar dat deert je niks, want de enige mening die voor jou van belang is, is die van jezelf.
Is dat uit zijn test gekomen? Jij bent een dino?quote:
Vast, van mij moge het antwoord duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar het tegenovergestelde heb geantwoord dan wat jij hebt
20 jaar geleden had ik nog nooit van internet gehoord, laat staan dat ik mails hadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mails van 20 jaar oud
Misschien heb ik nog wel oudere maar dat wordt zoeken
20 jaar geleden moest naatje nog geboren wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20 jaar geleden had ik nog nooit van internet gehoord, laat staan dat ik mails had
Ik had er wel al van gehoord, maar daar hield het ook wel mee op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
20 jaar geleden had ik nog nooit van internet gehoord, laat staan dat ik mails had
Voel me ineens heul oud nuquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
20 jaar geleden moest naatje nog geboren worden
Ik zit soms te kijken naar een nieuwe auto want airco blijkt toch wel handig om te hebben en dan stap ik vervolgens in m’n bolide om ergens naar toe te gaan en dan heb ik het gevoel alsof ie weet dat ik naar andere wagens heb gekeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:15 schreef TheVulture het volgende:
@:Cee
Dat verhaal over je bank![]()
Ik had dat vorig jaar met mijn auto die ik naar 15 jaar wegdeed
Iedereen die zijn/haar verhaal leest over zijn/haar persoonlijkheid uit deze test:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat positieve toontje is soms wat irritant. Bij elk profiel omschrijven ze het zo'n beetje als de perfecte mens ofzo.
Jouw auto is Herbie?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit soms te kijken naar een nieuwe auto want airco blijkt toch wel handig om te hebben en dan stap ik vervolgens in m’n bolide om ergens naar toe te gaan en dan heb ik het gevoel alsof ie weet dat ik naar andere wagens heb gekeken.
Ja nee ja.....hier maak je het niet beter van nu.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel "Je bent ook zo oud als je je voelt"
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit soms te kijken naar een nieuwe auto want airco blijkt toch wel handig om te hebben en dan stap ik vervolgens in m’n bolide om ergens naar toe te gaan en dan heb ik het gevoel alsof ie weet dat ik naar andere wagens heb gekeken.
Je weet dat ze momenteel in de lappenmand zit. NOEM JE DR NU OUD?!?!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel "Je bent ook zo oud als je je voelt"
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn auto is een gele Chevrolet en ik noem hem Chevy Cheese.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets ja; toen was Heya Mama net een hitquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
20 jaar geleden moest naatje nog geboren worden
Toen zat jij net in je K3 fase denk ik?
dankjewel!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet dat ze momenteel in de lappenmand zit. NOEM JE DR NU OUD?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat had het vast nog goed gedaan ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets ja; toen was Heya Mama net een hitDat was nog een inzending voor de Belgische ESF voorronde dat jaar:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn auto is een gele Chevrolet en ik noem hem Chevy Cheese.Daarom snap ik die grap ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan had je mijn grap ook al begrepen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
[..]
Mijn auto is een gele Chevrolet en ik noem hem Chevy Cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud mens meldt.
Jazeker.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom snap ik die grap ook![]()
Maar dan had je mijn grap ook al begrepen
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet dat ze momenteel in de lappenmand zit. NOEM JE DR NU OUD?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ook niet comfortabel, zo'n lappenmand. Dan ga je je ook nooit beter voelen natuurlijk.
M'n hele eigen risicoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog veel voor die mand moeten lappen?
#mand
quote:
quote:Cheddar is een gele tot oranje-gele, wat pittig smakende van koemelk gemaakte harde kaas die oorspronkelijk alleen gemaakt werd in Cheddar, een dorp in het Engelse Somerset.
Cheddar
Mwah.....hij blijft me nog te braafquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, maar vanwege de knappe fysio was dat het wel waard?
Het #metoo tijdperk heeft een hoop verknaldquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah.....hij blijft me nog te braaf
Oh damn, nu wil ik die.quote:
Ja helaas.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het #metoo tijdperk heeft een hoop verknald
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en vandaag was er een stagiaire bij maar heb de trio gemist![]()
Frettenvirusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:15 schreef Dave het volgende:
Het rijmt op bed, en m'n Youtube home staat er vol mee.
1:15 - 1:20quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:15 schreef Dave het volgende:
Het rijmt op bed, en m'n Youtube home staat er vol mee.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze met een wat spannender act nog een heel stuk beter hadden gescoord dan nu.quote:
Ik voel hem sputteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]houdt ie er dan ook expres mee op om je te pesten?
Beetje alsof hij wel boos is, maar zichzelf ook best zielig vind?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
ESF / [2019] Je huidige top tot nu toe
Libranl heeft een score van al onze top 41 van dit jaar gemaakt. Verdient wel even wat aandacht.
Married at the first side? Ik kreeg veel schaamte bij hun vrijgezellenfeestjes. Gelukkig is het nooit wat geworden met de ex (date he)...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komende aflevering gaat je 'ex' trouwen......ga je kijken?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niks, lag gewoon dubbel om die opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goed licht.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
Krijg net een appje van m'n oude achterbuurman, zijn vriendin zag dat mijn licht nog brandde in m'n oude woning.
Dat brandt al sinds novemberLekker oplettend op die kleine dorpjes he
Rodzjquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheidstype is:
Logicus
20 jaar geleden had ik wel email, maar dat account is al heel lang niet meer actief. Oudste mail die ik zou kunnen hebben is denk ik van begin 2003quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mails van 20 jaar oud
Misschien heb ik nog wel oudere maar dat wordt zoeken
[..]
Mijn auto is een gele Chevrolet en ik noem hem Chevy Cheese.Nice one! Mijn eerste auto was een gele Fiat met rode gordelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste gordels die ik ooit heb gehad. Inmiddels ben ik bij auto 7, en de meeste hebben een bijnaam gehad
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Cheddar Gorge is best mooiquote:
Met of zonder slagroom?quote:
quote:
Ik denk dat wij die drie procent zijn.quote:Het persoonlijkheidstype Logicus is vrij zeldzaam, slechts drie procent van de bevolking.
quote:unieke perspectief
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij die drie procent zijn.![]()
Niet dat twee personen drie procent van de bevolking zijn, maar dat valt wel recht te praten met dat
[..]
Dat komt later, als ik niet mobiel Fokquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier vijf keer op rij posten, maar nog geen suggestie gedaan voor de ESF Freaknacht?
Ja idd, en het dan gaan proberen uitleggen maakt het vaak alleen maar erger voor de anderen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Het komt regelmatig voor dat iets wat voor mij volkomen logisch is door de rest van de ruimte niet wordt begrepen. Ach, het went
Ja ok, maar niet té veel later.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat komt later, als ik niet mobiel Fok
Precies! Ik zit regelmatig in mijn eigen wereld, en dat bevalt best goedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, en het dan gaan proberen uitleggen maakt het vaak alleen maar erger voor de anderen.
Nou ja, jammer voor hen dan.
Vooruit, ik draag ook nog wel wat suggesties aan. Maar wel laterquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet té veel later.
Naatje heeft nog wel wat tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen, nummers binnen te halen en zich af te vragen waarom hij dit ook alweer doet.![]()
En het is morgenvanavond al.
Heb je je vrachtwagenrijbewijs, of ervaring met rijden in een bus(je)?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even benieuwd: ik ga dit jaar naar Canada op vakantie. In heb nu een vrij belachelijk grote huurauto gereserveerd (Chrysler 300 of vergelijkbaar). Maar het lijkt erop dat ik voor een paar tientjes extra een nog belachelijker grote huurauto kan krijgen (Cadillac Escalade of vergelijkbaar). Zal ik voor de nog grotere gaan?
Als ik alleen ben verkeer ik bijna altijd in een andere wereld, een eenmalig simpsons character wist dat mooi genoeg te verwoorden dat ik het regel 1 in mijn sig heb gemaakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies! Ik zit regelmatig in mijn eigen wereld, en dat bevalt best goed
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:17 schreef Redefine het volgende:
'Wanneer iemand uw e-mail niet snel beantwoordt, maakt u zich zorgen of u niet iets verkeerds hebt gezegd.'
Nou dan denk ik eerder, he lekker snel antwoord, dan kan ik weer door
Ja dit dus! Super eens!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh toen zei Cee destijds nog "deze vraag is speciaal voor mij bedacht"
Ik zou dolgraag morgen de hele dag klaarzitten, maar ik moet eigenlijk nog wat dingen doen in het nieuwe huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Greys het volgende:
De live stream link voor de repetitiedag morgen staat al in de OP hier, even ter info voor wie er morgenochtend al mee willen kijken (ja toch? Ik ga er klaar voor zitten om negen uur hoor!) :
ESF / [2019] Rehearsals
Als je de bergen in gaat zou ik weer niet te groot gaan. Zit je in een halve vrachtwagen hairpins te nemen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even benieuwd: ik ga dit jaar naar Canada op vakantie. In heb nu een vrij belachelijk grote huurauto gereserveerd (Chrysler 300 of vergelijkbaar). Maar het lijkt erop dat ik voor een paar tientjes extra een nog belachelijker grote huurauto kan krijgen (Cadillac Escalade of vergelijkbaar). Zal ik voor de nog grotere gaan?
Ik heb wel een paar keer met een bestelbus geredenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je je vrachtwagenrijbewijs, of ervaring met rijden in een bus(je)?![]()
Ik zou zelf kiezen voor iets wat enigszins vergelijkbaar is met waar ik normaal in rijd.
Supertof! Maar ik ga morgen eerst proberen uit te slapen en in de middag weer wat vrijwilligen in Rijswijk, dus ik denk niet dat het er van gaat komen. Desondanks bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Greys het volgende:
De live stream link voor de repetitiedag morgen staat al in de OP hier, even ter info voor wie er morgenochtend al mee willen kijken (ja toch? Ik ga er klaar voor zitten om negen uur hoor!) :
ESF / [2019] Rehearsals
Dat laatste valt bij mij meestal mee. Soms kwekken er wel collega's tegen me aan terwijl ik een (vrij zichtbare) koptelefoon op heb, en vinden ze het daarna gek dat ik ze niet gehoord heb. Alsof ik dat ding voor de sier draagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik alleen ben verkeer ik bijna altijd in een andere wereld, een eenmalig simpsons character wist dat mooi genoeg te verwoorden dat ik het regel 1 in mijn sig heb gemaakt.![]()
Maar aan de andere kant: Dat moment dat je helemaal in een andere wereld zit en je ineens doorkrijgt dat iemand al vijf minuten tegen je praat en dat nu net opvolgt met een vraag daarover.
Echt offroaden staat niet op de planning, dus dat zit goedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je de bergen in gaat zou ik weer niet te groot gaan. Zit je in een halve vrachtwagen hairpins te nemen.
Nee, maar als je leuke bergpassen gaat rijden dan is zo'n dikke wagen ook geen pretje. Al zijn de wegen in principe breed genoeg daar. Ik zocht juist altijd de meest kronkelende wegen opquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt offroaden staat niet op de planning, dus dat zit goed
Nee logisch. Net nog even vergeleken, en de Escalade is niet eens zo heel veel groter dan de 300quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, maar als je leuke bergpassen gaat rijden dan is zo'n dikke wagen ook geen pretje. Al zijn de wegen in principe breed genoeg daar. Ik zocht juist altijd de meest kronkelende wegen op
Heb nu 2x road trip gedaan in USA/Canada en beide keren met een convertible. Ene keer een Camaro SS andere keer een Mustang. Lekker knallen, totdat je inderdaad een camper tegenkomt en er niet langs kan komen. Meestal lukt het wel, maar die paar keer dat je net achter zo'n witte knokkels figuur zit die nog remt als hij een op een recht stukje een berg op rijdt is wel FRUSTREREND!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee logisch. Net nog even vergeleken, en de Escalade is niet eens zo heel veel groter dan de 30010 cm langer, stukkie breder en vooral veel hoger.
Vorige keer in de USA had ik een 300 en die was toch wel leuk op een bochtige berweg in KentuckyLekker aan het jakkeren, tot er een camper voor me reed
Kon er ook niet handig langs, dus toen was het wel uit met de pret
Dat vind ik in Nederland alquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb nu 2x road trip gedaan in USA/Canada en beide keren met een convertible. Ene keer een Camaro SS andere keer een Mustang. Lekker knallen, totdat je inderdaad een camper tegenkomt en er niet langs kan komen. Meestal lukt het wel, maar die paar keer dat je net achter zo'n witte knokkels figuur zit die nog remt als hij een op een recht stukje een berg op rijdt is wel FRUSTREREND!
¤5quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik in Nederland alVan die mensen die echt voor elke bocht remmen
Vaak nergens voor nodig ook.
Een Mustang of Camaro heb ik nog nooit gehad, maar wil ik wel graag een keerEerste keer solo USA ging er van alles mis en was ik allang blij dat ik uiteindelijk een huurauto mee kreeg, tweede keer had ik de kleinste en goedkoopste geboekt (Hyundai Accent) maar kreeg ik een Chevrolet Cruze van twee klassen groter mee en de laatste keer had ik met een trucje Hertz Platinum geregeld. Betaald voor klasse C en bijna twee weken in klasse I gereden, zonder meerprijs
Beste huurautodeal ever heb ik ooit gevonden voor een collega. Drie dagen auto gehuurd, totale kosten: 5 euro
Pittig goeie deal had je toen te pakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
¤5Hoe dan!
Wij waren al blij met de eerste deal die we toen hadden. Drie weken convertible voor $500.
Hadden toen een Mustang gereserveerd. Kregen die ook. Ik blij, loop naar auto. Staat er al een ander stel zooi in de auto te laden. Foutje bedankt. Ik weer terug naar binnen "sorry, we have no other Mustangs available right now". Ik boos en teleurgesteld natuurlijk.
"Let me see what I can do for you" ... paar minuten later "we could upgrade you to a Camaro SS convertible for not additional fee". Daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk
Vakantie daarna wel in een Mustang convertible gereden en hoewel ik de Mustang iets meer "flair" vind hebben was de handling van de Camaro SS echt een klasse beter. Wat een bazenbak was dat. Eigenlijk zou ik het moeten vergelijken met een Mustang GT natuurlijk, dus niet helemaal eerlijk
Volgend road trip met dochter er bij, dus convertible pret is wel over voor nu. Want het paste al net met twee volwassen en achterbank vol met koffers
Het is degene die ik bloedmooi vind maar waar ik verder weinig mee kanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een heel saai persoon zijn. Wat ASS trekjes maken mensen ook gewoon vaak een stuk leuker
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is degene die ik bloedmooi vind maar waar ik verder weinig mee kan
Kusje op je ribbenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
Die ribben van mij, tering zegMisschien toch maar even naar de huisarts vanmiddag
Waar was je in Slovenië?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Gisteravond toch nog Sebi voorbij horen komen in het restaurant waar we zaten in Slovenië
Ook zag ik een poster hangen van Zeljko Joksimovic. Blijkbaar treedt die volgende week ergens op in de buurt. Jammer dat het niet een week eerder was!
Nu weer op het vliegveld. Mooie vakantie gehad
Dan wel nu bellen anders is er straks geen plek meer ofzo en kan je pas volgende week.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
Die ribben van mij, tering zegMisschien toch maar even naar de huisarts vanmiddag
Stel het blijft echt pijn doen, dan kan ik altijd voor noodgevallen eerderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel nu bellen anders is er straks geen plek meer ofzo en kan je pas volgende week.
En de kledingrollers dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik ga zo maar eens met al m'n vrienden naar de ikea. Ik moet een stoel, stoelen bij de eettafel, een wandkast, bankkussentjes, tv meubel.
Ik ga thuiskomen met een hotdog en een chocoladetaart.
Na de Freaknacht wel toch? Niet ons afraffelenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geprobeerd om nog langer te slapen, maar langer dan 5 uur gaat het niet worden vandaag... Dat is jammer, want ik ga vannacht naar een feest toe dat diep in de ochtend nog duurt...
Na de freaknacht ga ik direct door is het plan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na de Freaknacht wel toch? Niet ons afraffelen
Na die ellende wil je vast alles eraf feesten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na de freaknacht ga ik direct door is het plan.
Precies, jij snapt mquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na die ellende wil je vast alles eraf feesten natuurlijk
Nais! Ik was dus recentelijk ook daar. Drie dagen bij het meer van Bohinj, waarbij we een dag naar Tolmin gingen. Vervolgens aantal dagen Ljubljana waarvandaan we naar Bled en Skofja Loka gingen. Heb je de broodjes bij de kruidenier in Skofja Loka geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We verbleven in Kranj. Daarnaast Ljubljana, Bled en Skofje Loke bezocht. Prachtige omgeving
Terugvlucht duurde lang, waren pas na half 1 (nl tijd) geland! Koud hier joh!quote:
Het is herfst gewoonquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugvlucht duurde lang, waren pas na half 1 (nl tijd) geland! Koud hier joh!
Voor jullie vandaag ook een goede terugreis!
Oh ja het is Skofja Loka, sorry. Ik houd het op slaapgebrekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nais! Ik was dus recentelijk ook daar. Drie dagen bij het meer van Bohinj, waarbij we een dag naar Tolmin gingen. Vervolgens aantal dagen Ljubljana waarvandaan we naar Bled en Skofja Loka gingen. Heb je de broodjes bij de kruidenier in Skofja Loka geprobeerd?
Nice! Wij gaan in september twee weken die kant op. Blijven in Oostenrijk, maar echt tegen de grens van Italië en Slovenië, dus gaan ook naar Ljubljana, Triglav National Park etcquote:
Het was mijn tweede keer in Skofja Loka, afgelopen zomer was ik er ook al, dus nu kon ik echt een soort perfecte route uitstippelen. Ik heb een groepje mee naar het kasteel geleid en daar de wandeling richting de ruïne genomen en toen zijn we iets verder gelopen tot aan een plek waar het is alsof je in the Sound of Music bent beland: grote grasweide met uitzicht op de bergen en de pittoreske dorpjes daaronder. Het was ook nog eens helder, dus dit is by far mijn beste trip ooit geweest. Er moet wel bij gezegd worden dat ik toen we eenmaal op dat grasveld lagen een kwartje xtc heb genomen, dus dat heeft mijn ervaring ook enigszins beïnvloedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja het is Skofja Loka, sorry. Ik houd het op slaapgebrek
Heb de kruidenier daar niet geprobeerd, haha. Wel het kasteel + museum bezocht, en forel gegeten ergens. Veel dingen waren er dicht ivm meivakantie dus het was een beetje behelpen.
Wat vond je het mooist in Slovenië? Ik ben verliefd op Bled
Ik zou dus sowieso naar Skofja Loka gaan, dat ziet er wat mij betreft beter uit dan Ljubljana. En in skofja loka moet je dan echt je lunch gaan fixen bij de kruidenier, ik ben zelf niet zo van de broodjes, maar in de zomer mijn ouders en afgelopen reis mijn vrienden hebben allemaal gezegd dat dit hun beste broodje ooit was. Verder is Bled in het hoogseizoen echt te toeristisch voor woorden, dus ik weet niet of je je daar in September aan wilt wagen. Je kan beter in laagseizoen naar Bled gaan (ik heb allebei gedaan dus). Toen ik met mijn ouders in Slovenië was zijn we met de auto over de Vricpas ofzo heen gegaan en dat is zeker aan te raden, maar als je de autobestuurder bent is dat wel echt een pittig ritje. Ik vond verder de kloof bij Tolmin ook echt fantastisch.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice! Wij gaan in september twee weken die kant op. Blijven in Oostenrijk, maar echt tegen de grens van Italië en Slovenië, dus gaan ook naar Ljubljana, Triglav National Park etcNog leuke tips daar?
Zelfde vraag voor @:naatje_1 natuurlijk
Het hele Triglav Park is prachtig. Ik ben zelf alleen in het meest toeristische stukje ervan geweest, het uiterste oosten met het Meer van Bled en de Vintgarkloof. Ondanks de vele toeristen absoluut de moeite waard. De westkant van Triglav heb ik niet bezocht, maar Bovec en omgeving schijnen erg de moeite waard te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice! Wij gaan in september twee weken die kant op. Blijven in Oostenrijk, maar echt tegen de grens van Italië en Slovenië, dus gaan ook naar Ljubljana, Triglav National Park etcNog leuke tips daar?
Zelfde vraag voor @:naatje_1 natuurlijk
Met xtc ben ik al jaren gestoptquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was mijn tweede keer in Skofja Loka, afgelopen zomer was ik er ook al, dus nu kon ik echt een soort perfecte route uitstippelen. Ik heb een groepje mee naar het kasteel geleid en daar de wandeling richting de ruïne genomen en toen zijn we iets verder gelopen tot aan een plek waar het is alsof je in the Sound of Music bent beland: grote grasweide met uitzicht op de bergen en de pittoreske dorpjes daaronder. Het was ook nog eens helder, dus dit is by far mijn beste trip ooit geweest. Er moet wel bij gezegd worden dat ik toen we eenmaal op dat grasveld lagen een kwartje xtc heb genomen, dus dat heeft mijn ervaring ook enigszins beïnvloed
Ja, hier ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele Triglav Park is prachtig. Ik ben zelf alleen in het meest toeristische stukje ervan geweest, het uiterste oosten met het Meer van Bled en de Vintgarkloof. Ondanks de vele toeristen absoluut de moeite waard. De westkant van Triglav heb ik niet bezocht, maar Bovec en omgeving schijnen erg de moeite waard te zijn.
Ljubljana is wel leuk, maar imo minder speciaal dan de natuur van Slovenië.
It just so happens, ik had het ook niet gepland, maar eerder in Ljubljana hadden wat maten proberen dingen te fixen want de technoscene is daar best wel goed. Skofja Loka was onze laatste dag en die dingen gaan niet mee door de douane natuurlijk, dus het moest opquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met xtc ben ik al jaren gestoptEn ook toen ik dat nog wel deed zou ik het niet snel in het buitenland hebben gedaan. Maar kan me voorstellen dat het dan nog bijzonderder is. Ook nuchter is het er prachtig hoor
Ik heb in Kranj wel wiet aangeboden gekregen, maar dat hebben we vriendelijk afgeslagenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
It just so happens, ik had het ook niet gepland, maar eerder in Ljubljana hadden wat maten proberen dingen te fixen want de technoscene is daar best wel goed. Skofja Loka was onze laatste dag en die dingen gaan niet mee door de douane natuurlijk, dus het moest opMaar eens hoor, de natuur in zichzelf is al prachtig. Beide keren (met ouders en met m'n studievereniging) vond ik Skofja Loka het leukst.
Ja, dit heb ik ook gehoord jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb in Kranj wel wiet aangeboden gekregen, maar dat hebben we vriendelijk afgeslagen
Kranj schijnt ook wel een drugscultuur te hebben. De locals noemen het ook wel Kransterdam. Geen grapje
Dit kregen we aangeraden van de locals in Kranj, maar toen we in de bus naar Bled zaten toen zagen we dat die nog gesloten was... (we hebben toen een prachtige wandeling rondom het meer gemaakt, maar toch)quote:
Na half één?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugvlucht duurde lang, waren pas na half 1 (nl tijd) geland! Koud hier joh!
Voor jullie vandaag ook een goede terugreis!
Duurde bijna 5 uurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na half één?hoe kan dat dan?
Ja, we lazen net iets van sneeuw in Limburg
Bizar lijkt mequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Duurde bijna 5 uur![]()
We vlogen kwart voor 7 lokale tijd. En Iemand kwam heel laat binnen en het vliegen duurde ook gewoon lang![]()
Wij vlogen inderdaad door de sneeuw tijdens het dalen @:cinderelladreamer
Nou, ben behoorlijk moe, kon heel slecht slapen vannacht. Ik ben nogal van de regelmaatquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bizar lijkt memaar al weer een beetje bijgekomen?
Wel een hotdog en zweedse gehaktballetjes gehad en het gratis kopje koffie? Neem aan dat iemand van de burgelijke vrienden wel Ikea Family-lid isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:31 schreef Kreator het volgende:
Van alles gekocht, maar niks wat ik nodig had. En om de pijn te bevestigen naar de Intratuin.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef Greys het volgende:
Vanavond van 23 tot 01 luisteren naar de Radio 49 FOK ESF-Freaknacht met Naat! Te beluisteren via http://radio49.myl2mr.com/
Katquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ben behoorlijk moe, kon heel slecht slapen vannacht. Ik ben nogal van de regelmaat. Maar vandaag lekker rustig aandoen, beetje boodschappen, was wegwerken en vanavond de kat weer ophalen
[..]
Wel een hotdog en zweedse gehaktballetjes gehad en het gratis kopje koffie? Neem aan dat iemand van de burgelijke vrienden wel Ikea Family-lid is
Laatste keer dat ik vloog zaten we ook erg lang te wachten, zittend in het vliegtuig. Uiteindelijk werd er omgeroepen dat het zo lang duurde omdat er iets mis was met het vliegtuig, maar dat dit nu wel gefixt was.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Duurde bijna 5 uur![]()
We vlogen kwart voor 7 lokale tijd. En Iemand kwam heel laat binnen en het vliegen duurde ook gewoon lang![]()
en dan bij het raampje zitten en dat je dan blijft kijken of er ergens rook uitkomtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vloog zaten we ook erg lang te wachten, zittend in het vliegtuig. Uiteindelijk werd er omgeroepen dat het zo lang duurde omdat er iets mis was met het vliegtuig, maar dat dit nu wel gefixt was.
Nee, dat is lekker voor je bloeddruk zo vlak voor het opstijgen.
Ja dat kon ik dus niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en dan bij het raampje zitten en dat je dan blijft kijken of er ergens rook uitkomt
Wij zaten bij de nooduitgangquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat kon ik dus niet.
Ik ben niet de kortste, dus zorg altijd dat ik aan het gangpad zit.
Lekker geruststellend inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vloog zaten we ook erg lang te wachten, zittend in het vliegtuig. Uiteindelijk werd er omgeroepen dat het zo lang duurde omdat er iets mis was met het vliegtuig, maar dat dit nu wel gefixt was.
Nee, dat is lekker voor je bloeddruk zo vlak voor het opstijgen.
OMGquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Duurde bijna 5 uur![]()
Ik ook, vooral sinds de MH17. Daar is een collega’tje met haar gezin omgekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Lekker geruststellend inderdaadIk ben ook zo'n stresskip wat vliegen betreft; gewoon omdat je zelf zo weinig dingen onder controle hebt.
Was de landing ingezet, maar trok het vliegtuig weer op?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, vooral sinds de MH17. Daar is een collega’tje met haar gezin omgekomen.
De heenweg hadden wij die doorstart (als dat zo heet tenminste) brrrrrr
Zelfkastijding, waaromquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:31 schreef Kreator het volgende:
Van alles gekocht, maar niks wat ik nodig had. En om de pijn te bevestigen naar de Intratuin.
Oh dat lijkt me wel verstandig dan inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat kon ik dus niet.
Ik ben niet de kortste, dus zorg altijd dat ik aan het gangpad zit.
Yepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Was de landing ingezet, maar trok het vliegtuig weer op?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Duncan loopt net door de studio van Muziekcafé op Radio 2
Was echt mooi jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef ato het volgende:
Duncan zong net prachtig wake up, love. Echt die jongen heeft zo'n mooie stem.
Wat zijn triopsen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef MaGNeT het volgende:
Zal zometeen eens kijken of m’n triopsen nog uit hun eitjes willen komen.
Ja en zo lief en trots hoe hij reageerde en hoe hij Arcade zong met dat achtergrond koor, WoW.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien is het in meervoud ook wel triops
[ afbeelding ]
Beidequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
Gouden plaat?
Of 'goud' zo goed gezongen.
Ik zit op een verjaardag.
Ja gouden plaatquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
Gouden plaat?
Of 'goud' zo goed gezongen.
Ik zit op een verjaardag.
Ha haquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je moet je er niet aan hechten, oud worden ze niet echt
Foto?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:24 schreef Nexum het volgende:
Ik heb zo heerlijk geshopt vandaag![]()
![]()
![]()
Heb zo'n leuke nieuwe witte leren jas gekocht, wit met zwart en rood. Love it
Dat paarse topje kan echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker naar het strand in Tel Aviv
Die denken ook: 'wat is hier nou weer aangespoeld?'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gasten, echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die denken ook: 'wat is hier nou weer aangespoeld?'
wat is ditquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:13 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
zie mezelf nog tegen de voordeur hangen
ik heb dit nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:13 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
zie mezelf nog tegen de voordeur hangen
Laat hem de videos zien uit het Freak ESF topicquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben op verjaardag. In een LOVE, HOME, IN DIT HUIS en NO WIFI TALK TO EACH OTHER huis.
Bid voor dit kind.
Je hebt ze de afgelopen weken wel eens gedraaid Naatquote:
FOTO VAN HET TOILET.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben op verjaardag. In een LOVE, HOME, IN DIT HUIS en NO WIFI TALK TO EACH OTHER huis.
Bid voor dit kind.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt ze de afgelopen weken wel eens gedraaid NaatMaar misschien wist je toen nog niet hoe ze eruit zagen
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De deelnemers van IJsland.
En ja die staan zo ook op het podium.
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogen
Hoe kom je daar nou weer verzeild dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
Ze zijn ook buiten het podium wel eens "in character". En op zich heel sympathieke jongens, totdat ze ineens weer een karakter spelen. Geen peil op te trekken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopen
Ik mis de clou denk ik. Wat voor huis bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man moet toch ook een kleurtje kunnen krijgen op het strand, kijk hoe bleek hij is
quote:
Zo'n huis waar ze van die HOME en LOVE bordjes op de vensterbank hebben en in de gang een 'In dit huis: lachen we, zijn we lief voor elkaar.. Etc' bordje hangt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis de clou denk ik. Wat voor huis bedoel je?
Maison manon. Alles wit. Bordjes met teksten. Zinloze pruttel op een dienblad ter decoratie. Drie potjes met dode bloemen op de wc. Zo'n huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat ze niet Krea’s en mijn opmerkingen over de e m O H decoraties zien s.v.p.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
Een huis met dit soort meuk aan de wandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zo! Nu snap ik het. Ja, daar krijg ik ook jeuk van jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n huis waar ze van die HOME en LOVE bordjes op de vensterbank hebben en in de gang een 'In dit huis: lachen we, zijn we lief voor elkaar.. Etc' bordje hangt.
Jeuk.
JA DIT.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een huis met dit soort meuk aan de wand
[ afbeelding ]
Of van die houten letters van de Xenos/Action met woorden als HOME en LOVE. Vaak in de buurt van een Boeddha, bij mensen die absoluut geen boeddhist zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |