abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:28:52 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599052
Morgen wel wat tijd, dus zal eens kijken of het lukt om te volgen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:31:00 #177
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599084
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even benieuwd: ik ga dit jaar naar Canada op vakantie. In heb nu een vrij belachelijk grote huurauto gereserveerd (Chrysler 300 of vergelijkbaar). Maar het lijkt erop dat ik voor een paar tientjes extra een nog belachelijker grote huurauto kan krijgen (Cadillac Escalade of vergelijkbaar). Zal ik voor de nog grotere gaan? :@
Als je de bergen in gaat zou ik weer niet te groot gaan. Zit je in een halve vrachtwagen hairpins te nemen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 01:48:45 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_186599311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Heb je je vrachtwagenrijbewijs, of ervaring met rijden in een bus(je)? :+

Ik zou zelf kiezen voor iets wat enigszins vergelijkbaar is met waar ik normaal in rijd. :@
Ik heb wel een paar keer met een bestelbus gereden :Y Zolang het niet te ingewikkeld is gaat dat best. En iets waar ik normaal in rij, daar rij ik normaal al in he :P

Een keer in Engeland gehad: ik had een Fiat 500 of vergelijkbaar gereserveerd, huurbedrijf wilde me 'upgraden' naar een Corsa. Alleen reed ik in Nederland al in een Corsa, dus geweigerd. Uiteindelijk kreeg ik een Fiat Panda mee en was ik blij :s)
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Greys het volgende:
De live stream link voor de repetitiedag morgen staat al in de OP hier, even ter info voor wie er morgenochtend al mee willen kijken (ja toch? Ik ga er klaar voor zitten om negen uur hoor!) :

ESF / [2019] Rehearsals
Supertof! Maar ik ga morgen eerst proberen uit te slapen en in de middag weer wat vrijwilligen in Rijswijk, dus ik denk niet dat het er van gaat komen. Desondanks bedankt voor de tip ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik alleen ben verkeer ik bijna altijd in een andere wereld, een eenmalig simpsons character wist dat mooi genoeg te verwoorden dat ik het regel 1 in mijn sig heb gemaakt. :P

Maar aan de andere kant: Dat moment dat je helemaal in een andere wereld zit en je ineens doorkrijgt dat iemand al vijf minuten tegen je praat en dat nu net opvolgt met een vraag daarover. :@
Dat laatste valt bij mij meestal mee. Soms kwekken er wel collega's tegen me aan terwijl ik een (vrij zichtbare) koptelefoon op heb, en vinden ze het daarna gek dat ik ze niet gehoord heb. Alsof ik dat ding voor de sier draag :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 01:49:39 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_186599322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je de bergen in gaat zou ik weer niet te groot gaan. Zit je in een halve vrachtwagen hairpins te nemen.
Echt offroaden staat niet op de planning, dus dat zit goed :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:55:45 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Echt offroaden staat niet op de planning, dus dat zit goed :)
Nee, maar als je leuke bergpassen gaat rijden dan is zo'n dikke wagen ook geen pretje. Al zijn de wegen in principe breed genoeg daar. Ik zocht juist altijd de meest kronkelende wegen op :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 01:59:37 #181
39237 crew  H_T
2733
pi_186599401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar als je leuke bergpassen gaat rijden dan is zo'n dikke wagen ook geen pretje. Al zijn de wegen in principe breed genoeg daar. Ik zocht juist altijd de meest kronkelende wegen op :D
Nee logisch. Net nog even vergeleken, en de Escalade is niet eens zo heel veel groter dan de 300 :P 10 cm langer, stukkie breder en vooral veel hoger.

Vorige keer in de USA had ik een 300 en die was toch wel leuk op een bochtige berweg in Kentucky :D Lekker aan het jakkeren, tot er een camper voor me reed }:| Kon er ook niet handig langs, dus toen was het wel uit met de pret
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:01:24 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nee logisch. Net nog even vergeleken, en de Escalade is niet eens zo heel veel groter dan de 300 :P 10 cm langer, stukkie breder en vooral veel hoger.

Vorige keer in de USA had ik een 300 en die was toch wel leuk op een bochtige berweg in Kentucky :D Lekker aan het jakkeren, tot er een camper voor me reed }:| Kon er ook niet handig langs, dus toen was het wel uit met de pret
Heb nu 2x road trip gedaan in USA/Canada en beide keren met een convertible. Ene keer een Camaro SS andere keer een Mustang. Lekker knallen, totdat je inderdaad een camper tegenkomt en er niet langs kan komen. Meestal lukt het wel, maar die paar keer dat je net achter zo'n witte knokkels figuur zit die nog remt als hij een op een recht stukje een berg op rijdt is wel FRUSTREREND!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 02:07:35 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_186599468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb nu 2x road trip gedaan in USA/Canada en beide keren met een convertible. Ene keer een Camaro SS andere keer een Mustang. Lekker knallen, totdat je inderdaad een camper tegenkomt en er niet langs kan komen. Meestal lukt het wel, maar die paar keer dat je net achter zo'n witte knokkels figuur zit die nog remt als hij een op een recht stukje een berg op rijdt is wel FRUSTREREND!
Dat vind ik in Nederland al :D Van die mensen die echt voor elke bocht remmen :{w Vaak nergens voor nodig ook.

Een Mustang of Camaro heb ik nog nooit gehad, maar wil ik wel graag een keer :) Eerste keer solo USA ging er van alles mis en was ik allang blij dat ik uiteindelijk een huurauto mee kreeg, tweede keer had ik de kleinste en goedkoopste geboekt (Hyundai Accent) maar kreeg ik een Chevrolet Cruze van twee klassen groter mee en de laatste keer had ik met een trucje Hertz Platinum geregeld. Betaald voor klasse C en bijna twee weken in klasse I gereden, zonder meerprijs :7

Beste huurautodeal ever heb ik ooit gevonden voor een collega. Drie dagen auto gehuurd, totale kosten: 5 euro :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:31:58 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599628
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat vind ik in Nederland al :D Van die mensen die echt voor elke bocht remmen :{w Vaak nergens voor nodig ook.

Een Mustang of Camaro heb ik nog nooit gehad, maar wil ik wel graag een keer :) Eerste keer solo USA ging er van alles mis en was ik allang blij dat ik uiteindelijk een huurauto mee kreeg, tweede keer had ik de kleinste en goedkoopste geboekt (Hyundai Accent) maar kreeg ik een Chevrolet Cruze van twee klassen groter mee en de laatste keer had ik met een trucje Hertz Platinum geregeld. Betaald voor klasse C en bijna twee weken in klasse I gereden, zonder meerprijs :7

Beste huurautodeal ever heb ik ooit gevonden voor een collega. Drie dagen auto gehuurd, totale kosten: 5 euro :D
¤5 _O- Hoe dan!

Wij waren al blij met de eerste deal die we toen hadden. Drie weken convertible voor $500.

Hadden toen een Mustang gereserveerd. Kregen die ook. Ik blij, loop naar auto. Staat er al een ander stel zooi in de auto te laden. Foutje bedankt. Ik weer terug naar binnen "sorry, we have no other Mustangs available right now". Ik boos en teleurgesteld natuurlijk.

"Let me see what I can do for you" ... paar minuten later "we could upgrade you to a Camaro SS convertible for not additional fee". Daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk :D

Vakantie daarna wel in een Mustang convertible gereden en hoewel ik de Mustang iets meer "flair" vind hebben was de handling van de Camaro SS echt een klasse beter. Wat een bazenbak was dat. Eigenlijk zou ik het moeten vergelijken met een Mustang GT natuurlijk, dus niet helemaal eerlijk :P

Volgend road trip met dochter er bij, dus convertible pret is wel over voor nu. Want het paste al net met twee volwassen en achterbank vol met koffers _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 02:44:04 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_186599713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

¤5 _O- Hoe dan!

Wij waren al blij met de eerste deal die we toen hadden. Drie weken convertible voor $500.

Hadden toen een Mustang gereserveerd. Kregen die ook. Ik blij, loop naar auto. Staat er al een ander stel zooi in de auto te laden. Foutje bedankt. Ik weer terug naar binnen "sorry, we have no other Mustangs available right now". Ik boos en teleurgesteld natuurlijk.

"Let me see what I can do for you" ... paar minuten later "we could upgrade you to a Camaro SS convertible for not additional fee". Daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk :D

Vakantie daarna wel in een Mustang convertible gereden en hoewel ik de Mustang iets meer "flair" vind hebben was de handling van de Camaro SS echt een klasse beter. Wat een bazenbak was dat. Eigenlijk zou ik het moeten vergelijken met een Mustang GT natuurlijk, dus niet helemaal eerlijk :P

Volgend road trip met dochter er bij, dus convertible pret is wel over voor nu. Want het paste al net met twee volwassen en achterbank vol met koffers _O-
Pittig goeie deal had je toen te pakken ^O^ Die collega kon ook voor 9 euro drie dagen in een Jeep rijden in plaats van in een Peugeot 208, maar heeft dat toen niet gedaan. Zal ik nooit begrijpen |:( De truc was toen om via de Franse versie van een site te boeken in plaats van de Nederlandse. Dan is 5 euro nog steeds extreem weinig, maar boeken via een andere versie van dezelfde site kan serieuze knaken schelen :7 Die je dan weer kan besteden aan een nog belachelijkere auto voor hetzelfde of minder geld

Voor eigen gebruik heb ik wel eens minder dan 15 euro betaald om 3 dagen een Fiat 500 of vergelijkbaar te hebben. Die was er uiteraard niet, en ik kreeg een Zafira Turbo als vervanger mee :D Terwijl ik die hele auto alleen had omdat het goedkoper was dan een bustransfer _O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 02:44:36 #186
39237 crew  H_T
2733
pi_186599717
En dan nu: slapies doen :z Trusten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:54:21 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599782
Truste!
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 04:14:05 #188
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186600021
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat moet dan wel een heel saai persoon zijn. Wat ASS trekjes maken mensen ook gewoon vaak een stuk leuker *O*
Het is degene die ik bloedmooi vind maar waar ik verder weinig mee kan
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186600178
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 04:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het is degene die ik bloedmooi vind maar waar ik verder weinig mee kan
Oh _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186600179
Die ribben van mij, tering zeg :{ Misschien toch maar even naar de huisarts vanmiddag
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 4 mei 2019 @ 07:07:22 #191
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_186600205
Gisteravond toch nog Sebi voorbij horen komen in het restaurant waar we zaten in Slovenië :)

Ook zag ik een poster hangen van Zeljko Joksimovic. Blijkbaar treedt die volgende week ergens op in de buurt. Jammer dat het niet een week eerder was!

Nu weer op het vliegveld. Mooie vakantie gehad :)
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 09:30:17 #192
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186601159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
Die ribben van mij, tering zeg :{ Misschien toch maar even naar de huisarts vanmiddag
Kusje op je ribben :*
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 09:31:03 #193
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186601162
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 07:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Gisteravond toch nog Sebi voorbij horen komen in het restaurant waar we zaten in Slovenië :)

Ook zag ik een poster hangen van Zeljko Joksimovic. Blijkbaar treedt die volgende week ergens op in de buurt. Jammer dat het niet een week eerder was!

Nu weer op het vliegveld. Mooie vakantie gehad :)
Waar was je in Slovenië?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 mei 2019 @ 09:46:29 #194
163650 Greys
pi_186601378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
Die ribben van mij, tering zeg :{ Misschien toch maar even naar de huisarts vanmiddag
Dan wel nu bellen anders is er straks geen plek meer ofzo en kan je pas volgende week. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186601389
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan wel nu bellen anders is er straks geen plek meer ofzo en kan je pas volgende week. :o
Stel het blijft echt pijn doen, dan kan ik altijd voor noodgevallen eerder
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 mei 2019 @ 09:47:44 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186601400
Sterkte, aobihn. Je merkt pas hoe veel je ze gebruikt als ze verrot zijn.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 mei 2019 @ 09:49:04 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186601423
Ik weet niet waarom maar ik ga zo maar eens met al m'n vrienden naar de ikea. Ik moet een stoel, stoelen bij de eettafel, een wandkast, bankkussentjes, tv meubel.

Ik ga thuiskomen met een hotdog en een chocoladetaart.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 mei 2019 @ 10:06:10 #198
39237 crew  H_T
2733
pi_186601677
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik ga zo maar eens met al m'n vrienden naar de ikea. Ik moet een stoel, stoelen bij de eettafel, een wandkast, bankkussentjes, tv meubel.

Ik ga thuiskomen met een hotdog en een chocoladetaart.
En de kledingrollers dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 10:06:54 #199
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186601692
Ik heb geprobeerd om nog langer te slapen, maar langer dan 5 uur gaat het niet worden vandaag... Dat is jammer, want ik ga vannacht naar een feest toe dat diep in de ochtend nog duurt...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186601729
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geprobeerd om nog langer te slapen, maar langer dan 5 uur gaat het niet worden vandaag... Dat is jammer, want ik ga vannacht naar een feest toe dat diep in de ochtend nog duurt...
Na de Freaknacht wel toch? Niet ons afraffelen :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')