ik heb dit nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:13 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
zie mezelf nog tegen de voordeur hangen
Laat hem de videos zien uit het Freak ESF topicquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben op verjaardag. In een LOVE, HOME, IN DIT HUIS en NO WIFI TALK TO EACH OTHER huis.
Bid voor dit kind.
Je hebt ze de afgelopen weken wel eens gedraaid Naatquote:
FOTO VAN HET TOILET.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben op verjaardag. In een LOVE, HOME, IN DIT HUIS en NO WIFI TALK TO EACH OTHER huis.
Bid voor dit kind.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt ze de afgelopen weken wel eens gedraaid NaatMaar misschien wist je toen nog niet hoe ze eruit zagen
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De deelnemers van IJsland.
En ja die staan zo ook op het podium.
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt wel als je zijwieltjes eraf mogen
Hoe kom je daar nou weer verzeild dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
Ze zijn ook buiten het podium wel eens "in character". En op zich heel sympathieke jongens, totdat ze ineens weer een karakter spelen. Geen peil op te trekken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de clip gezien, maar ik vind het verwonderlijk dat ze buiten het podium om er zo bijlopen
Ik mis de clou denk ik. Wat voor huis bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man moet toch ook een kleurtje kunnen krijgen op het strand, kijk hoe bleek hij is
quote:
Zo'n huis waar ze van die HOME en LOVE bordjes op de vensterbank hebben en in de gang een 'In dit huis: lachen we, zijn we lief voor elkaar.. Etc' bordje hangt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis de clou denk ik. Wat voor huis bedoel je?
Maison manon. Alles wit. Bordjes met teksten. Zinloze pruttel op een dienblad ter decoratie. Drie potjes met dode bloemen op de wc. Zo'n huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat ze niet Krea’s en mijn opmerkingen over de e m O H decoraties zien s.v.p.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
Bid voor dit kind.
Een huis met dit soort meuk aan de wandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zo! Nu snap ik het. Ja, daar krijg ik ook jeuk van jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n huis waar ze van die HOME en LOVE bordjes op de vensterbank hebben en in de gang een 'In dit huis: lachen we, zijn we lief voor elkaar.. Etc' bordje hangt.
Jeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |