Een badeendje?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Ik type het en ik zie er 1 op TV .... echt
Ik kreeg vanochtend courgettesoep aangeboden, was lekker, ongebonden heldere soep met kleine stukjes courgette en rundvlees.quote:
Soep heeft vele mogelijkhedenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend courgettesoep aangeboden, was lekker, ongebonden heldere soep met kleine stukjes courgette en rundvlees.![]()
Verrassend lekker.
Het moet al raar lopen wil ik soep niet eten, enige dat ik niet eet is vissoep.quote:
Dat is idd ook niet mijn favoriet ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet al raar lopen wil ik soep niet eten, enige dat ik niet eet is vissoep.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef chufi het volgende:
Daar is pakje 2 .. Zit je raam er al in Mo?
quote:
Kan weer naar buiten kijkenquote:
Neuh, wel een fijn ventilatierooster.quote:
Zo groot ben ik niet....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Soury het volgende:
Kipfileś zijn gerookt en saté saus gemaakt met knoflook en tobasco. Oh en vissoep las ik net dat ga ik snel weer maken. Maar het is meer een maaltijdsoep
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.
Zonder mosselen zou ik die misschien ook wel lustenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.
Zou ie dat zien door alle steigers heenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broertje loopt aan de overkant beneden met z'n hondjes, en hij is naar boven aan het kijken en denkt; hey, Mo heeft eindelijk zijn nieuwe raam.
Tuurlijk kan ie dat zien, hij is niet blind, draagt alleen een brilletje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie dat zien door alle steigers heen
Ja dat zegt nog niets... Ik draag ook een brilletje, maar mij zou het niet opvallenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ie dat zien, hij is niet blind, draagt alleen een brilletje.
Hij let op mij, en ik op hem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zegt nog niets... Ik draag ook een brilletje, maar mij zou het niet opvallen
Denk dat ie vooral mist wat ik voor het raam had hangen.quote:
?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ie vooral mist wat ik voor het raam had hangen.![]()
Moet nu weer verzinnen hoe ik dat terug krijg want op de oude manier gaat niet meer.
Best makkelijk en erg lekker. Mosselen zijn lekker maar ik kan daar niet zo goed tegen. Eigenlijk is het gewoon tomaten soep met stukjes visquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder mosselen zou ik die misschien ook wel lusten
Nee, moet nu gaan, wil daarna een uurtje om.quote:
Vissoep kan ook makkelijk zonder mosselen, genoeg andere lekkere vis om erin te doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Best makkelijk en erg lekker. Mosselen zijn lekker maar ik kan daar niet zo goed tegen. Eigenlijk is het gewoon tomaten soep met stukjes vis
Kreeft kan je er ook in donderen. Het is een beetje uit de losse pols recept.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vissoep kan ook makkelijk zonder mosselen, genoeg andere lekkere vis om erin te doen
Ik was vanmiddag op zoek naar een lekker recept voor kreeftensoep, wil ik ook eens maken.
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuivenquote:
Bij de Jumbo halen denk ik...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuiven
Het is isolatiemateriaal, vele lagen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuiven
Shuuf dacht dat het lasanga wasquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is isolatiemateriaal, vele lagen.
Had gekund.quote:
Ik voel mn eten altijd even met mn vingers voordat ik er aan beginquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had gekund.
Zijn ogen zijn niet al te best...
Dat was ook mijn tweede gedachte na schimmel.quote:
Nou een spinazie lasagna had prima gekundquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had gekund.
Zijn ogen zijn niet al te best...
Bedorven spinazie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een spinazie lasagna had prima gekund
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel mn eten altijd even met mn vingers voordat ik er aan begin
Prikt nogal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.
Een dun doorschijnend van binnen naar buiten, andersom niet gordijn.quote:
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootjequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.
vitrage ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een dun doorschijnend van binnen naar buiten, andersom niet gordijn.
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang glasvezel, Rooie bultenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootje
Glasvezel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang
Ik kan het ook met mijn blote handen beet pakken, ik heb nergen last van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootje
Zie edit maar die plafonds zaten er vol mee.quote:
Voorzichtig mee zijn...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang glasvezel, Rooie bulten
Tegenwoordig gebruiken ze alleen nog maar chemisch schuim.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie edit maar die plafonds zaten er vol mee.
Ja mondkapje op, maar ook je armen en alles wat er in aanraking komtquote:
Ja in de slooppanden heb ik het over. Ik zat niet in de bouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze alleen nog maar chemisch schuim.
Moet niet in je aderen komen iigquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mondkapje op, maar ook je armen en alles wat er in aanraking komt
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niksquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niks
Ik heb mezelf ook altijd bespaard voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niks
Mooi, eindelijk vooruitgang.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben hier de nieuwe laag over de oude gelegd, dubbeldik zeg maar.
Maar hey, ik zit er wel warmpjes bij nu.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Soury het volgende:
Kipfileś zijn gerookt en saté saus gemaakt met knoflook en tobasco. Oh en vissoep las ik net dat ga ik snel weer maken. Maar het is meer een maaltijdsoep
Ik kom wel een keer op de geur afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op de geur af
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nationale telefoon dag schiet al op, 380 apps staan er weer op
Ja mijn dochter vond het ook vrij veel, maar in de cloud hoor gewoon inladen, alleen veel inloggegevens in moeten tikkonquote:
Wat heb jij gedaan dan? afternoon sex?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe niet aan flauwe grappen, ik probeer wakker te worden.
En hoeveel gebruik je er wel eens?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Had je geen reservekopie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn dochter vond het ook vrij veel, maar in de cloud hoor gewoon inladen, alleen veel inloggegevens in moeten tikkon
Ja jij niet nee...quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe niet aan flauwe grappen, ik probeer wakker te worden.
Ja maar banken enzo en DIgiD die moet je weer opnieuw inloggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je geen reservekopie?
Ow Android natuurlijk.
Zou kunnen, ik sliep.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan? afternoon sex?
Zag net een reportage bij feijenoord supports jong jochie wou wel kijken , maar toen begon de moeder te zeuren van Ho !! Er wordt niet gekeken, alleen als ze met 2 of 3 nul achter staan misschien ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ga voor een gelijkspel in de toto maar denk ik voor Ajax
Rotklusje altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar banken enzo en DIgiD die moet je weer opnieuw inloggen
Doorgaan !quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.quote:
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.
Ohhhquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.
Ik doe geen dutjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Flinke zooi knoflooksaus erop ook?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.
Zal geen foto's plaatsen, omdat ik ze niet gemaakt heb
Als je laat eet, ben je nu toch nog niet klaar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.
Zal geen foto's plaatsen, omdat ik ze niet gemaakt heb
Het was ook maar een powernapje van 15 minuten.quote:
Inderdaad. Laatste keer dat ik een dutje deed, werd ik wakker met twee flinke sneden in mijn arm...quote:
Zelfde, ja precies moet ik weeeeeeeeeeer aan de koffie om een beetje mens te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook maar een powernapje van 15 minuten.
Eerst maar eens een espresso nu
Ik moet nog steeds bij het apparaat zien te komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfde, ja precies moet ik weeeeeeeeeeer aan de koffie om een beetje mens te zijn.
Dat is een stuk lopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds bij het apparaat zien te komen
Nee, ook visite brbquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je laat eet, ben je nu toch nog niet klaar?
Visite wat een kut excuusquote:
Jawel, de afwerking nog.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hoeven niet meer binnen te zijn iig
Lekkerrr.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nogal een project, ze hielden zich iig aan de afspraak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt snel doorwerken zit er niet in ...
Je bent er inmiddels al wel weer wat rustiger onderquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nogal een project, ze hielden zich iig aan de afspraak.
En vice versa...
Hallelujah.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er inmiddels al wel weer wat rustiger onder
Lekker...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een surinaamse schotel op ... met extra sambal... mn mond brandt nog ff na
Kan het ook hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik heb niemand hier om rekening mee te houden ... Dus wat veel knoflook of extra sambal No Problem
Echt niet. Was de buurjongen, met een bos bloemen. Zijn moeder is weer gezond en thuis, was idd een TIA. Goffer bloemen, naja aan mijn vrouw gegeven dus.quote:
Bekomst !quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een surinaamse schotel op ... met extra sambal... mn mond brandt nog ff na
Normaal, maar wel lekker en Turks brood erbij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Flinke zooi knoflooksaus erop ook?
En zeggen dat het van jezelf komt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt niet. Was de buurjongen, met een bos bloemen. Zijn moeder is weer gezond en thuis, was idd een TIA. Goffer bloemen, naja aan mijn vrouw gegeven dus.
Uh de buurjongen is 49 ongeveer, zijn moeder had ik geholpen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zeggen dat het van jezelf komt.
Fijn voor je buurjongen.
Tof van je, ook leuk dat het gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uh de buurjongen is 49 ongeveer, zijn moeder had ik geholpen.
Dankje, ik doe wat ik kan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof van je, ook leuk dat het gewaardeerd wordt.
Nee dank je ... Maar bedankt voor het aanbod, weet ie er zelf vanaf?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de buurjongen is nog vrijgezel, 49 jaar, super verwend, voor als er hier liefhebsters zijn
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je ... Maar bedankt voor het aanbod, weet ie er zelf vanaf?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.
Maar hij woont nog bij zn moederquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.
Lurkt ie hier niet mee?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Hij is een wijnliefhebber, dus krijgt van mij bij een verjaardag een goede wijn. Ik krijg altijd een fles whisky retour. Nu kwam hij met bloemen. Elke avond maakt zijn moeder zijn broodtrommeltje klaar met een extra appel en een Mars. Hij gaat om 06.00 werken en komt om 16.00 thuis. Schuift om 17.00 eten in een tupperwarebak op de bank voor tv naar binnen en zit om 17.30 boven. Hij repareert pc's als hobby.
Ouders huurden destijds de woning. Toen het huis gekocht kon worden heeft de zoon dat gedaan. Vader is er niet meer. Dus eigenlijk woont zijn moeder bij hem, als huishoudster.quote:
Nee, hij maakt en repareert liever.quote:
OKquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ouders huurden destijds de woning. Toen het huis gekocht kon worden heeft de zoon dat gedaan. Vader is er niet meer. Dus eigenlijk woont zijn moeder bij hem, als huishoudster.
Duidelijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, hij maakt en repareert liever.
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
Beetje vermoeiend overal die voorbeschouwing
Tis bloed zweet en traaaaanenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.
Ik zet hem net erop. Mijn vrouw slaapt, dus dan kan het.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.
Dat ga ik tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zet hem net erop. Mijn vrouw slaapt, dus dan kan het.![]()
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen haar zeggen.
Ik weet niet wat en of ik ga kijken. Beetje hier hangen en andere dingen doen.
Jij boefje!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.
hahahaha, staat het geluid uit ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.
Ze ademt nog wel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ze snurkte net.quote:
Tip, niet in haar gezicht gooien.quote:
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tip, niet in haar gezicht gooien.
Respect hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.
Ik was er vroeg bij,maar tnxquote:
En dan mag je koffie in haar gezicht gooien?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan mag je koffie in haar gezicht gooien?
Mooi toch ! Ik trouwde met 20 jaar. Ouders moesten nog tekenen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eik ook wel , want ik studeerde nog ... 23 was ik
Dat was bij mij niet nodig, wel ff langs de notaris de huwelijkse voorwaarden aangepast ....quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi toch ! Ik trouwde met 20 jaar. Ouders moesten nog tekenen.
Wij trouwden gewoon in gemeenschap van goederen. Ik dacht dat ze drie huizen hadden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet nodig, wel ff langs de notaris de huwelijkse voorwaarden aangepast ....
Zij had net een woning decoratie zaak overgenomen in Spanje, ze was toen 19 ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij trouwden gewoon in gemeenschap van goederen. Ik dacht dat ze drie huizen hadden.
Het bleken werkhuizen te zijn
Huizen waar haar moeder poetste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij had net een woning decoratie zaak overgenomen in Spanje, ze was toen 19 ...
Wat moet ik onder werkhuizen verstaan?
Ah ok, klonk verdachtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huizen waar haar moeder poetste.
Ik dacht al iets in die richting, dat het zo over zou kunnen komen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
van de wereldquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Net gemaakt, de kat beweegt gewoon mee.![]()
Leuke foto.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.quote:
Oh, ik dacht om je bank te laten zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.
Het is een mooi beestje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.
Doet me denken aan die piano katquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo spreek je niet over zijn vrouw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om je bank te laten zien.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over zijn vrouw.
Nou, welkom D.quote:
Hoi Scrut.quote:
Toch wel, nou vooruit dan maar.quote:
Had ik die verpestquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
En mijn grap eerder vandaag was ook al mislukt
Wat voor grap?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
Misschien niet bij iedereen, maar dat kan iedereen overkomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel, nou vooruit dan maar.
Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
Dan heb ik hem ook gemistquote:
Dat was dus mijn conclusiequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef cafca het volgende:
Ja een grap die iedereen mist is geen geslaagde grap, nee
Verzin maar een nieuwe dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik 'm nu vertel dan weegt ie te zwaar en is ie sowieso niet leuk meer
Haartjes nat, nog even opquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pyjamaatje aan, glaasje fris, bakje chips. Ik ben d'r klaar voor (minus de chips).
![]()
Op de bank naast mama.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pyjamaatje aan, glaasje fris, bakje chips. Ik ben d'r klaar voor (minus de chips).
![]()
Ik heb net een glas limonade ingeschonkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Glaasje water.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een glas limonade ingeschonken
Ik overweeg een borrelquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Proost!quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.quote:
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Een biertje voor elke goal van Ajax. Indien het niet snel genoeg gaat 1 per helft minimaalquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Biertje ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
quote:
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
Z'n laptop is kapot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Ik zie zelden vrouwen zeiken over een "griepje" hierquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Bij mij is het mijn rug, ben verder 'fit'quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Met jou kan ik praten.quote:
Nah dan koop je toch een andere laptopquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepen
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.quote:
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dan koop je toch een andere laptop
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.
Eerste levens behoefte is het inmiddelsquote:
En anders een oude pc, of via telefoonquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerste levens behoefte is het inmiddels
Ik heb wel eens in paniek die van mijn moeder weggehaaldquote:
Ik zeik er ook niet over maar vrouwen klagen idd minder snel over pijn en ziekjes zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie zelden vrouwen zeiken over een "griepje" hier
Ik heb in een ver verleden ooit het dagrecord willen posten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in paniek die van mijn moeder weggehaald
Oh jééquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden ooit het dagrecord willen posten.
Toen mijn internet uitviel ben ik bij de bieb gaan posten
En toen klopte Tong je alsnogquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
kun je nu je mond ff houden, ik kijk voebalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn die Londenaren toch niet?
Tot hoeveel kwam jequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn doel vooraf op 1600 gezetquote:
Kane en Son. Kane geblesseerd, Son geschorstquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun in het publiek, geblesserd.
Dat zijn voetballers?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun in het publiek, geblesserd.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kane en Son. Kane geblesseerd, Son geschorst
Ja je hebt een goal gemistquote:
Gewoon net doen alsof je kijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |