Visite wat een kut excuusquote:
Jawel, de afwerking nog.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hoeven niet meer binnen te zijn iig
Lekkerrr.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.
Het is nogal een project, ze hielden zich iig aan de afspraak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt snel doorwerken zit er niet in ...
Je bent er inmiddels al wel weer wat rustiger onderquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nogal een project, ze hielden zich iig aan de afspraak.
En vice versa...
Hallelujah.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er inmiddels al wel weer wat rustiger onder
Lekker...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een surinaamse schotel op ... met extra sambal... mn mond brandt nog ff na
Kan het ook hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik heb niemand hier om rekening mee te houden ... Dus wat veel knoflook of extra sambal No Problem
Echt niet. Was de buurjongen, met een bos bloemen. Zijn moeder is weer gezond en thuis, was idd een TIA. Goffer bloemen, naja aan mijn vrouw gegeven dus.quote:
Bekomst !quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een surinaamse schotel op ... met extra sambal... mn mond brandt nog ff na
Normaal, maar wel lekker en Turks brood erbij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Flinke zooi knoflooksaus erop ook?
En zeggen dat het van jezelf komt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt niet. Was de buurjongen, met een bos bloemen. Zijn moeder is weer gezond en thuis, was idd een TIA. Goffer bloemen, naja aan mijn vrouw gegeven dus.
Uh de buurjongen is 49 ongeveer, zijn moeder had ik geholpen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zeggen dat het van jezelf komt.
Fijn voor je buurjongen.
Tof van je, ook leuk dat het gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uh de buurjongen is 49 ongeveer, zijn moeder had ik geholpen.
Dankje, ik doe wat ik kan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof van je, ook leuk dat het gewaardeerd wordt.
Nee dank je ... Maar bedankt voor het aanbod, weet ie er zelf vanaf?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, de buurjongen is nog vrijgezel, 49 jaar, super verwend, voor als er hier liefhebsters zijn
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je ... Maar bedankt voor het aanbod, weet ie er zelf vanaf?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |