Had je geen reservekopie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn dochter vond het ook vrij veel, maar in de cloud hoor gewoon inladen, alleen veel inloggegevens in moeten tikkon
Ja jij niet nee...quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe niet aan flauwe grappen, ik probeer wakker te worden.
Ja maar banken enzo en DIgiD die moet je weer opnieuw inloggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je geen reservekopie?
Ow Android natuurlijk.
Zou kunnen, ik sliep.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan? afternoon sex?
Zag net een reportage bij feijenoord supports jong jochie wou wel kijken , maar toen begon de moeder te zeuren van Ho !! Er wordt niet gekeken, alleen als ze met 2 of 3 nul achter staan misschien ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ga voor een gelijkspel in de toto maar denk ik voor Ajax
Rotklusje altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar banken enzo en DIgiD die moet je weer opnieuw inloggen
Doorgaan !quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nationale telefoon dag schiet al op, 380 apps staan er weer op
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.quote:
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.
Ohhhquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik had vroeg gegeten en heb daarna, geheel tegen mijn gewoonte in, even een dutje gedaan op de bank, maar kan mezelf niet motiveren om eraf te komen.
Ik doe geen dutjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Flinke zooi knoflooksaus erop ook?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.
Zal geen foto's plaatsen, omdat ik ze niet gemaakt heb
Als je laat eet, ben je nu toch nog niet klaar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik een dutje, laat eten en nu op.de bank. Trouwens de kip-shoarma was superieur.
Zal geen foto's plaatsen, omdat ik ze niet gemaakt heb
Het was ook maar een powernapje van 15 minuten.quote:
Inderdaad. Laatste keer dat ik een dutje deed, werd ik wakker met twee flinke sneden in mijn arm...quote:
Zelfde, ja precies moet ik weeeeeeeeeeer aan de koffie om een beetje mens te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook maar een powernapje van 15 minuten.
Eerst maar eens een espresso nu
Ik moet nog steeds bij het apparaat zien te komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfde, ja precies moet ik weeeeeeeeeeer aan de koffie om een beetje mens te zijn.
Dat is een stuk lopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds bij het apparaat zien te komen
Nee, ook visite brbquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je laat eet, ben je nu toch nog niet klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |