Best makkelijk en erg lekker. Mosselen zijn lekker maar ik kan daar niet zo goed tegen. Eigenlijk is het gewoon tomaten soep met stukjes visquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder mosselen zou ik die misschien ook wel lusten
Nee, moet nu gaan, wil daarna een uurtje om.quote:
Vissoep kan ook makkelijk zonder mosselen, genoeg andere lekkere vis om erin te doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Best makkelijk en erg lekker. Mosselen zijn lekker maar ik kan daar niet zo goed tegen. Eigenlijk is het gewoon tomaten soep met stukjes vis
Kreeft kan je er ook in donderen. Het is een beetje uit de losse pols recept.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vissoep kan ook makkelijk zonder mosselen, genoeg andere lekkere vis om erin te doen
Ik was vanmiddag op zoek naar een lekker recept voor kreeftensoep, wil ik ook eens maken.
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuivenquote:
Bij de Jumbo halen denk ik...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuiven
Het is isolatiemateriaal, vele lagen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ga je dat koken of snuiven
Shuuf dacht dat het lasanga wasquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is isolatiemateriaal, vele lagen.
Had gekund.quote:
Ik voel mn eten altijd even met mn vingers voordat ik er aan beginquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had gekund.
Zijn ogen zijn niet al te best...
Dat was ook mijn tweede gedachte na schimmel.quote:
Nou een spinazie lasagna had prima gekundquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had gekund.
Zijn ogen zijn niet al te best...
Bedorven spinazie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een spinazie lasagna had prima gekund
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel mn eten altijd even met mn vingers voordat ik er aan begin
Prikt nogal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.
Een dun doorschijnend van binnen naar buiten, andersom niet gordijn.quote:
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootjequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik met glaswol wat voorzichtig mee zijn.
vitrage ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een dun doorschijnend van binnen naar buiten, andersom niet gordijn.
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang glasvezel, Rooie bultenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootje
Glasvezel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang
Ik kan het ook met mijn blote handen beet pakken, ik heb nergen last van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met fiber-optics gewerkt, dus kan wel tegen een stootje
Zie edit maar die plafonds zaten er vol mee.quote:
Voorzichtig mee zijn...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging de tent uit als ze glaswol uit de plafonds gingen slopen en nog jeuk overal. Zelfde met dat kut behang glasvezel, Rooie bulten
Tegenwoordig gebruiken ze alleen nog maar chemisch schuim.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie edit maar die plafonds zaten er vol mee.
Ja mondkapje op, maar ook je armen en alles wat er in aanraking komtquote:
Ja in de slooppanden heb ik het over. Ik zat niet in de bouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze alleen nog maar chemisch schuim.
Moet niet in je aderen komen iigquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mondkapje op, maar ook je armen en alles wat er in aanraking komt
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niksquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niks
Ik heb mezelf ook altijd bespaard voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging ook naar buiten als de tering zooi er uit werd gehaald maar toch. Anyway ik doe even niks
Mooi, eindelijk vooruitgang.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben hier de nieuwe laag over de oude gelegd, dubbeldik zeg maar.
Maar hey, ik zit er wel warmpjes bij nu.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Soury het volgende:
Kipfileś zijn gerookt en saté saus gemaakt met knoflook en tobasco. Oh en vissoep las ik net dat ga ik snel weer maken. Maar het is meer een maaltijdsoep
Ik kom wel een keer op de geur afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op de geur af
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nationale telefoon dag schiet al op, 380 apps staan er weer op
Ja mijn dochter vond het ook vrij veel, maar in de cloud hoor gewoon inladen, alleen veel inloggegevens in moeten tikkonquote:
Wat heb jij gedaan dan? afternoon sex?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe niet aan flauwe grappen, ik probeer wakker te worden.
En hoeveel gebruik je er wel eens?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nationale telefoon dag schiet al op, 380 apps staan er weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |