Een badeendje?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Ik type het en ik zie er 1 op TV .... echt
Ik kreeg vanochtend courgettesoep aangeboden, was lekker, ongebonden heldere soep met kleine stukjes courgette en rundvlees.quote:
Soep heeft vele mogelijkhedenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend courgettesoep aangeboden, was lekker, ongebonden heldere soep met kleine stukjes courgette en rundvlees.![]()
Verrassend lekker.
Het moet al raar lopen wil ik soep niet eten, enige dat ik niet eet is vissoep.quote:
Dat is idd ook niet mijn favoriet ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet al raar lopen wil ik soep niet eten, enige dat ik niet eet is vissoep.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef chufi het volgende:
Daar is pakje 2 .. Zit je raam er al in Mo?
quote:
Kan weer naar buiten kijkenquote:
Neuh, wel een fijn ventilatierooster.quote:
Zo groot ben ik niet....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Soury het volgende:
Kipfileś zijn gerookt en saté saus gemaakt met knoflook en tobasco. Oh en vissoep las ik net dat ga ik snel weer maken. Maar het is meer een maaltijdsoep
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.
Zonder mosselen zou ik die misschien ook wel lustenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vissoep mag je houden, die saté's weet ik wel raad mee.
Zou ie dat zien door alle steigers heenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broertje loopt aan de overkant beneden met z'n hondjes, en hij is naar boven aan het kijken en denkt; hey, Mo heeft eindelijk zijn nieuwe raam.
Tuurlijk kan ie dat zien, hij is niet blind, draagt alleen een brilletje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie dat zien door alle steigers heen
Ja dat zegt nog niets... Ik draag ook een brilletje, maar mij zou het niet opvallenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ie dat zien, hij is niet blind, draagt alleen een brilletje.
Hij let op mij, en ik op hem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zegt nog niets... Ik draag ook een brilletje, maar mij zou het niet opvallen
Denk dat ie vooral mist wat ik voor het raam had hangen.quote:
?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ie vooral mist wat ik voor het raam had hangen.![]()
Moet nu weer verzinnen hoe ik dat terug krijg want op de oude manier gaat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |