Hoi Scrut.quote:
Toch wel, nou vooruit dan maar.quote:
Had ik die verpestquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
En mijn grap eerder vandaag was ook al mislukt
Wat voor grap?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
Misschien niet bij iedereen, maar dat kan iedereen overkomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel, nou vooruit dan maar.
Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef D. het volgende:
Dan heb ik hem ook gemistquote:
Dat was dus mijn conclusiequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef cafca het volgende:
Ja een grap die iedereen mist is geen geslaagde grap, nee
Verzin maar een nieuwe dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik 'm nu vertel dan weegt ie te zwaar en is ie sowieso niet leuk meer
Haartjes nat, nog even opquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pyjamaatje aan, glaasje fris, bakje chips. Ik ben d'r klaar voor (minus de chips).
![]()
Op de bank naast mama.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pyjamaatje aan, glaasje fris, bakje chips. Ik ben d'r klaar voor (minus de chips).
![]()
Ik heb net een glas limonade ingeschonkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Glaasje water.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een glas limonade ingeschonken
Ik overweeg een borrelquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Proost!quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.quote:
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Een biertje voor elke goal van Ajax. Indien het niet snel genoeg gaat 1 per helft minimaalquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Biertje ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
quote:
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
Z'n laptop is kapot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Ik zie zelden vrouwen zeiken over een "griepje" hierquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Bij mij is het mijn rug, ben verder 'fit'quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Met jou kan ik praten.quote:
Nah dan koop je toch een andere laptopquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepen
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.quote:
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dan koop je toch een andere laptop
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.
Eerste levens behoefte is het inmiddelsquote:
En anders een oude pc, of via telefoonquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerste levens behoefte is het inmiddels
Ik heb wel eens in paniek die van mijn moeder weggehaaldquote:
Ik zeik er ook niet over maar vrouwen klagen idd minder snel over pijn en ziekjes zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie zelden vrouwen zeiken over een "griepje" hier
Ik heb in een ver verleden ooit het dagrecord willen posten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in paniek die van mijn moeder weggehaald
Oh jééquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden ooit het dagrecord willen posten.
Toen mijn internet uitviel ben ik bij de bieb gaan posten
En toen klopte Tong je alsnogquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
kun je nu je mond ff houden, ik kijk voebalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn die Londenaren toch niet?
Tot hoeveel kwam jequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn doel vooraf op 1600 gezetquote:
Kane en Son. Kane geblesseerd, Son geschorstquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun in het publiek, geblesserd.
Dat zijn voetballers?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Kane en Sun in het publiek, geblesserd.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kane en Son. Kane geblesseerd, Son geschorst
Ja je hebt een goal gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |