Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Een biertje voor elke goal van Ajax. Indien het niet snel genoeg gaat 1 per helft minimaalquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het vandaag bij één biertje, morgen weer werken.
Biertje ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
quote:
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 'ziek' naar huis gegaan en verwacht niet morgen alweer aan de slag te zijn
Z'n laptop is kapot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Ik zie zelden vrouwen zeiken over een "griepje" hierquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Bij mij is het mijn rug, ben verder 'fit'quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel me al 4 dagen niet zo, ziek is weer een groot woord. Ik was van het weekend van alles van plan en er is niets van terecht gekomen.
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Is Mario er niet? Meestal mist die voetballen niet
Met jou kan ik praten.quote:
Nah dan koop je toch een andere laptopquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heeft een kaputte laptop, heb ik brgrepen
Ja, en het is ook nog maar de vraag of z'n nieuwe laptop op het Nederlandse internet wordt aangesloten.quote:
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dan koop je toch een andere laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |