Mooi toch ! Ik trouwde met 20 jaar. Ouders moesten nog tekenen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eik ook wel , want ik studeerde nog ... 23 was ik
Dat was bij mij niet nodig, wel ff langs de notaris de huwelijkse voorwaarden aangepast ....quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi toch ! Ik trouwde met 20 jaar. Ouders moesten nog tekenen.
Wij trouwden gewoon in gemeenschap van goederen. Ik dacht dat ze drie huizen hadden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet nodig, wel ff langs de notaris de huwelijkse voorwaarden aangepast ....
Zij had net een woning decoratie zaak overgenomen in Spanje, ze was toen 19 ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij trouwden gewoon in gemeenschap van goederen. Ik dacht dat ze drie huizen hadden.
Het bleken werkhuizen te zijn
Huizen waar haar moeder poetste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij had net een woning decoratie zaak overgenomen in Spanje, ze was toen 19 ...
Wat moet ik onder werkhuizen verstaan?
Ah ok, klonk verdachtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huizen waar haar moeder poetste.
Ik dacht al iets in die richting, dat het zo over zou kunnen komen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.
van de wereldquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Net gemaakt, de kat beweegt gewoon mee.![]()
Leuke foto.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.quote:
Oh, ik dacht om je bank te laten zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.
Het is een mooi beestje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, ik deel ook, omdat ik trots ben.
Doet me denken aan die piano katquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo spreek je niet over zijn vrouw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om je bank te laten zien.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over zijn vrouw.
Nou, welkom D.quote:
Hoi Scrut.quote:
| Forum Opties | |