Maar hij woont nog bij zn moederquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn leeftijd weet hij, dat hij verwend is niet.
Lurkt ie hier niet mee?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Hij is een wijnliefhebber, dus krijgt van mij bij een verjaardag een goede wijn. Ik krijg altijd een fles whisky retour. Nu kwam hij met bloemen. Elke avond maakt zijn moeder zijn broodtrommeltje klaar met een extra appel en een Mars. Hij gaat om 06.00 werken en komt om 16.00 thuis. Schuift om 17.00 eten in een tupperwarebak op de bank voor tv naar binnen en zit om 17.30 boven. Hij repareert pc's als hobby.
Ouders huurden destijds de woning. Toen het huis gekocht kon worden heeft de zoon dat gedaan. Vader is er niet meer. Dus eigenlijk woont zijn moeder bij hem, als huishoudster.quote:
Nee, hij maakt en repareert liever.quote:
OKquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ouders huurden destijds de woning. Toen het huis gekocht kon worden heeft de zoon dat gedaan. Vader is er niet meer. Dus eigenlijk woont zijn moeder bij hem, als huishoudster.
Duidelijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, hij maakt en repareert liever.
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
Beetje vermoeiend overal die voorbeschouwing
Tis bloed zweet en traaaaanenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.
Ik zet hem net erop. Mijn vrouw slaapt, dus dan kan het.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontwijken, daar word ik ook moe van.
Dat ga ik tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zet hem net erop. Mijn vrouw slaapt, dus dan kan het.![]()
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen haar zeggen.
Ik weet niet wat en of ik ga kijken. Beetje hier hangen en andere dingen doen.
Jij boefje!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.
hahahaha, staat het geluid uit ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze ligt hier gewoon naast mij, even een powernap, ze ziet me nu typen en weet niet dat de zender veranderd is.
Ze ademt nog wel?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ze snurkte net.quote:
Tip, niet in haar gezicht gooien.quote:
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tip, niet in haar gezicht gooien.
Respect hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.
Ik was er vroeg bij,maar tnxquote:
En dan mag je koffie in haar gezicht gooien?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoho, bijna 42 jaar getrouwd hier.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan mag je koffie in haar gezicht gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |