Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt hebquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Je was net eerder dan ik, dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt heb
Dansen bij Jansen ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.
Zullen we een Foxtrot doenquote:
Dan moet je niet bij mij zijn.quote:
Nee hoor, Ben best lief over het algemeenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer even een emmer water over iemand heen gooien?
Echt geprobeerd maar niet mijn thangquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Dan wil ik ook nog een stukje muziek laten horen van uiteraard Cage the elephant die trouwens ook op Pink pop zijn dit jaar, iets waar ik hen niet vind passen maar dat is iets anders.
Dit is denk ik 1 van hun meest dramatische nummers. Het begint dramatisch en het eindigt nog veel dramatischer door de fantastische muziek. Ook hier vind ik de tekst weer geweldig.
Dit is dat ook het laatste wat ik over hun post. Mijn volgende suggestie is iets vrolijks![]()
Sorry. Ik was even dramatisch.
Klopt, ook niet de mijne, maar over smaak valt niet te twisten. Oh twisten......ik voel een liedje....quote:
Ik bedoelde virtueel...quote:
Deze is best wel rustgevend en mooi gezongen.quote:
fok strotquote:
Weer diequote:
Dat wordt feest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
Mag ik hier wel een mening geven over users in het algemeen Sas?
Ik was met mn mattie en reed langs die osso.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weer diedan gooi ik m'n fav er ook weer tegenaan
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was met mn mattie en reed langs die osso.
ja hoor, tot ik ga slaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
Mag ik hier wel een mening geven over users in het algemeen Sas?
Tisser? Hijs goe !quote:
quote:
Heleboel NL rap komt uit die hoek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]zo dat is lang geleden, middelbare schooltijd voor mij
Nooit van gehoord,quote:
Dit klinkt ook wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
Jullie zijn meer van het gitaar werk dus. Dan ga ik nog even door met de olifanten want ook hebben zij een handje van.
Laatste dan van hun
Daarna gaat er house muziek aan hier.
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Van zijn katquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?
En dit is je mening over users in het algemeen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Een aanloopje nog lijkt me.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
hier is niks algemeen aan Petzquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Een fijne avond. Ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit klinkt ook wel lekker hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Toedeloeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Ik heb net mijn toupet afgedaan.quote:
Ben de UI zonder kwijt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn toupet afgedaan.
quote:
Of een groepsgesprek.quote:
Neeeeeequote:
Zoiets als bij de AA in the USA.quote:
Klinkt al beterderquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rond het kampvuur liedjes zingen dan?
Wie kreeg een ban?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Smerig rellend asociaal geteisem, Kreeg jij een ban. Laten we het leuk houden
Ik ben best vredelievend, al zeg ik het zelfquote:
Ja, ga maar niet naar de trimsalonquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Ik val met de neus in de boter, zo te lezen.
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Er ontspoort iets.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Ik wilde een kwartier geleden al gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
In het algemeen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?
Je nieuwe telefoon heeft je ritme verstoord!quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde een kwartier geleden al gaan slapen.
* Amphorapotje zoekt bielzenquote:
Nou, dit en dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?
Ja, over het algemeen gesproken wel.quote:
Waarom scoor je voor je moeder eigenlijk geen refurby iPhone SE?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je nieuwe telefoon heeft je ritme verstoord!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen gesproken wel.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje algemeen houden.
Hoe lang geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Ik had de ban en Tilly zei gelukkig is dat rellende stuk geteisem weg.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Ja, je was niet altijd bij iedereen zo populair als nu.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je was niet altijd bij iedereen zo populair als nu.
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom scoor je voor je moeder eigenlijk geen refurby iPhone SE?
Dat is typisch iets dat Tilly zou zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zie de connectie met FF niet, in deze, maar dat zal aan mij liggen, denk ik.
Veel teveel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?
Oh, dus er volgt nog meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.
Het was een grapje maar gelukkig blijf je er niet maanden mee rond lopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Jou vind ik alijs liefquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.
En moeders kun je niets weigeren, zolang je ze nog hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeders kan niet anders dan Apple. Daar doe je niets aan.
Okidokiquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef sacha het volgende:
hou je weer even op Petz, das geen vraag overigens
Hebben ze geen instapmodelletje nieuw?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeders kan niet anders dan Apple. Daar doe je niets aan.
Ja, iPhone XR is het instapmodel. Kost zo'n 639 euro.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze geen instapmodelletje nieuw?
Jij maakt af en toe wel harde grapjes hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was een grapje maar gelukkig blijf je er niet maanden mee rond lopen
Bij Leapp 169 tot 189. Ik zou als je 'm via het net koopt wel voor de beste kwaliteit gaan want over 'gebruikssporen' valt moeilijk te twisten als je al betaald hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En moeders kun je niets weigeren, zolang je ze nog hebt.
Wow, dat is wat anders dan 80 euro voor mijn S5 op MP.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, iPhone XR is het instapmodel. Kost zo'n 639 euro.
Mijn Nokia was 100 Euro en dat vond ik al 50 teveel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En toch 0 bans en maar 1 notequote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij maakt af en toe wel harde grapjes hoor.
Dat weet ik, dat dat ook kan, sorry.quote:
Nah, de 6S verkopen ze hier en daar ook nog nieuw, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Leapp 169 tot 189. Ik zou als je 'm via het net koopt wel voor de beste kwaliteit gaan want over 'gebruikssporen' valt moeilijk te twisten als je al betaald hebt.
Dito hier.quote:
is goed hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat dat ook kan, sorry.
Personal conversations? Often?quote:"I am grateful to you for the opportunity to serve; for the courtesy and humor you often display in our personal conversations."
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..quote:
Ja, ik zag het en herinnerde me dat je die genoemd had.quote:
Dat soort telefoontjes krijg ik steeds vaker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..
speeddial Nederland 1: Ampquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..
Beter van niet. Sacha zei ook al dat het nu wel even genoeg was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik\srut een poepie vind,
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort telefoontjes krijg ik steeds vaker.
Toen ergerde ik me er vaak aan, nu mis ik het wel een beetjequote:
feiten mogen altijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik\srut een poepie vind,
Ik zal proberen ervan te genieten nu het nog kan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Toen ergerde ik me er vaak aan, nu mis ik het wel een beetje
Ik luisterde wel, is goed, maar ik keek meer naar de twee zangeressen, sorry.quote:
Leapp heeft wel een zilveren iPhone SE leverbaar nu. Ik zal het er eens met m'n zus over hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en herinnerde me dat je die genoemd had.
Ik zie trouwens dat ze nu geen op voorraad hebben, vanmiddag nog wel. Je hebt ook nog iUsed of zo, daar zal-ie ook wel in die prijsrange zitten.
Leapp heeft erg goede recensies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Leapp heeft wel een zilveren iPhone SE leverbaar nu. Ik zal het er eens met m'n zus over hebben.
was even weg, hoi Recce alles goed met je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal proberen ervan te genieten nu het nog kan.
Neneh Cherry.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik luisterde wel, is goed, maar ik keek meer naar de twee zangeressen, sorry.
Finke kontquote:
Ach, het gaat wel. Met jou?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:27 schreef Petzi het volgende:
[..]
was even weg, hoi Recce alles goed met je?
Misschien heb je wel een voorsprong!quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Qua muziek ben ik echt een buitenstaander hier, ik voel enorme achterstand, waar ik mij niet voor schaam.
Sig is niet bij te houden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Qua muziek ben ik echt een buitenstaander hier, ik voel enorme achterstand, waar ik mij niet voor schaam.
Qua andere zaken weer wel, dat scheelt. Dankje.quote:
Ken er wel wat meer hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een van de lichtpuntjes in de jaren 80.
Toen was ik al zes jaar getrouwdquote:
Daarom. Ik zou dat niet kunnen, dan zou ik veel te vaak muziek moeten luisteren. Dat hou ik maar moeilijk vol.quote:
Dan denk ik aan Les Poppeys, als ik het goed schrijf.quote:
Slaap ze Scrutquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Sleep I will now. Yesss.
[ afbeelding ]
Trusten
Welterusten!quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Sleep I will now. Yesss.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel!quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik brei er ook een eind aan.![]()
[ afbeelding ]
Keurig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 03:04 schreef sig000 het volgende:
Heb ze bijna allemaal netjes in 1 post gezet .
Is evenveel scrollen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 03:33 schreef sig000 het volgende:
Alhoewel het volgens mij weinig uitmaakt of ze in 1 post staan of allemaal aparte.
Mijn setup kan wel wat hebben maar er zijn blijkbaar mensen die mobiel zitten te kloten of op tablet ding.quote:
Ik slaap in etappes, niet aan één stuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:12 schreef chufi het volgende:
Ik was gisteravond vroeg te bedde gegaan.. met als gevolg dat ik nu niet meer kan slapen
Plaspauzesquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slaap in etappes, niet aan één stuk.
Dank je, chufi. Ja, meestal ga ik mee en bij zo'n chemokuur zeker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte vandaag met je moeder of ga je niet mee?
the one and onlyquote:
quote:
Neenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
zeg hebben jullie ook wel eens een stem die op een demon lijkt?
Dit jaar een keerquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
Niet jarenlang zoals bij jouquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit jaar een keerWas ook even gewoon weg. Beterschap!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Succ
[..]
Niet jarenlang zoals bij jou
Nogmaals sterktequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, chufi. Ja, meestal ga ik mee en bij zo'n chemokuur zeker.
Ja gisteren tijdens de zwarte episode of GoTquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gisteren tijdens de zwarte episode of GoT
Ik zie al slecht en begon echt gewoon te twijfelen ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel vet gedaan qua sfeer, maar wel makkelijk ook
Ik mag dit najaar ook weer iets anders doen ... geen idee wat .. gebruik het niet zo veelquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet nog tot november wachten op nieuwe telefoon, als ik een nieuwe neem
Ik weet het ook nog niet, telefoons worden ook steeds duurder dus ook een duurder abo..maar dat wil ik niet meer, heb nu best veel GB maar gebruik het te weinig enz.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag dit najaar ook weer iets anders doen ... geen idee wat .. gebruik het niet zo veel
Ik ga op zoek naar iets simpels denk ik ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, telefoons worden ook steeds duurder dus ook een duurder abo..maar dat wil ik niet meer, heb nu best veel GB maar gebruik het te weinig enz.
Het zal wel een gekakel worden.quote:
Gezellig praten over theeserviezen en haakwerkquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is weer eens iets anders dan een bank die meestal gedomineerd wordt door mannen.
over lellen lellen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl Ghostbuster er gewoon bij is?
dit ontgaat mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar had de BDS bij moeten zijn.
klopt, ik heb alweer pauzequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die bouwvakkers nu alweer pauze?
Of over tetten tetteren.quote:
en dekentjes, het is frisquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Veel plezier op de bank, neem een paar kussentjes mee.
Skerpquote:
quote:Rettungskräfte im Großeinsatz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Rentner (85) kracht in Hamburger Einkaufszentrum!
En daar hangt ie dan.
[..]Die Mercedes ziet er nog redelijk goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedessen kunnen een hoop hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Mercedes ziet er nog redelijk goed uit
quote:
Die zijn best moeilijk te ontwijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed idee. Wel uitkijken voor overstekende warenhuizen!
Ga je er ook in rijden dan.quote:
Ja, dat blijkt ^ ^quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zijn best moeilijk te ontwijken.
Hoe gaat je wond? Al verbetering te merken?quote:
Je kunt altijd nog twee banken kopen bij een kringloopwinkel, en ze dan achter elkaar zetten. Dan ben je stukken goedkoper uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om eerlijk te zijn
Ja, valt me behoorlijk mee. Arm is nog wel wat blauw en dik, maar de wonden zijn mooi dicht en zien er goed uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe gaat je wond? Al verbetering te merken?
Mooi ! Sterkte toch, en voorspoedig herstelquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, valt me behoorlijk mee. Arm is nog wel wat blauw en dik, maar de wonden zijn mooi dicht en zien er goed uit.
Daar gaat zijn dure bril.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi ! Sterkte toch, en voorspoedig herstel
Succes, ik ga ook weer even plat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga weer aan het werk. Laters!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e pakketje is binnen en werkt al
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e pakketje is binnen en werkt al
Forum Opties | |
---|---|