En moeders kun je niets weigeren, zolang je ze nog hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeders kan niet anders dan Apple. Daar doe je niets aan.
Okidokiquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef sacha het volgende:
hou je weer even op Petz, das geen vraag overigens
Hebben ze geen instapmodelletje nieuw?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeders kan niet anders dan Apple. Daar doe je niets aan.
Ja, iPhone XR is het instapmodel. Kost zo'n 639 euro.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze geen instapmodelletje nieuw?
Jij maakt af en toe wel harde grapjes hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was een grapje maar gelukkig blijf je er niet maanden mee rond lopen
Bij Leapp 169 tot 189. Ik zou als je 'm via het net koopt wel voor de beste kwaliteit gaan want over 'gebruikssporen' valt moeilijk te twisten als je al betaald hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En moeders kun je niets weigeren, zolang je ze nog hebt.
Wow, dat is wat anders dan 80 euro voor mijn S5 op MP.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, iPhone XR is het instapmodel. Kost zo'n 639 euro.
Mijn Nokia was 100 Euro en dat vond ik al 50 teveel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En toch 0 bans en maar 1 notequote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij maakt af en toe wel harde grapjes hoor.
Dat weet ik, dat dat ook kan, sorry.quote:
Nah, de 6S verkopen ze hier en daar ook nog nieuw, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Leapp 169 tot 189. Ik zou als je 'm via het net koopt wel voor de beste kwaliteit gaan want over 'gebruikssporen' valt moeilijk te twisten als je al betaald hebt.
Dito hier.quote:
is goed hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat dat ook kan, sorry.
Personal conversations? Often?quote:"I am grateful to you for the opportunity to serve; for the courtesy and humor you often display in our personal conversations."
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..quote:
Ja, ik zag het en herinnerde me dat je die genoemd had.quote:
Dat soort telefoontjes krijg ik steeds vaker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..
speeddial Nederland 1: Ampquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn moeder zat met haar gsm de TV te bedienen en dan belde ze mij als het niet lukte.....uren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |