* Amphorapotje zoekt bielzenquote:
Nou, dit en dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?
Ja, over het algemeen gesproken wel.quote:
Waarom scoor je voor je moeder eigenlijk geen refurby iPhone SE?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je nieuwe telefoon heeft je ritme verstoord!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen gesproken wel.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje algemeen houden.
Hoe lang geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Ik had de ban en Tilly zei gelukkig is dat rellende stuk geteisem weg.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Ja, je was niet altijd bij iedereen zo populair als nu.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je was niet altijd bij iedereen zo populair als nu.
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom scoor je voor je moeder eigenlijk geen refurby iPhone SE?
Dat is typisch iets dat Tilly zou zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zie de connectie met FF niet, in deze, maar dat zal aan mij liggen, denk ik.
Veel teveel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje aan te denken. Hoeveel kosten die nu?
Oh, dus er volgt nog meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.
Het was een grapje maar gelukkig blijf je er niet maanden mee rond lopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Jou vind ik alijs liefquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat algemeen betekent dat we allemaal één voor één aan de beurt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |