Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt hebquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Je was net eerder dan ik, dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt heb
Dansen bij Jansen ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.
Zullen we een Foxtrot doenquote:
Dan moet je niet bij mij zijn.quote:
Nee hoor, Ben best lief over het algemeenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer even een emmer water over iemand heen gooien?
Echt geprobeerd maar niet mijn thangquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Dan wil ik ook nog een stukje muziek laten horen van uiteraard Cage the elephant die trouwens ook op Pink pop zijn dit jaar, iets waar ik hen niet vind passen maar dat is iets anders.
Dit is denk ik 1 van hun meest dramatische nummers. Het begint dramatisch en het eindigt nog veel dramatischer door de fantastische muziek. Ook hier vind ik de tekst weer geweldig.
Dit is dat ook het laatste wat ik over hun post. Mijn volgende suggestie is iets vrolijks![]()
Sorry. Ik was even dramatisch.
Klopt, ook niet de mijne, maar over smaak valt niet te twisten. Oh twisten......ik voel een liedje....quote:
Ik bedoelde virtueel...quote:
Deze is best wel rustgevend en mooi gezongen.quote:
fok strotquote:
Weer diequote:
Dat wordt feest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
Mag ik hier wel een mening geven over users in het algemeen Sas?
Ik was met mn mattie en reed langs die osso.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weer diedan gooi ik m'n fav er ook weer tegenaan
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was met mn mattie en reed langs die osso.
ja hoor, tot ik ga slaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef Petzi het volgende:
Mag ik hier wel een mening geven over users in het algemeen Sas?
Tisser? Hijs goe !quote:
quote:
Heleboel NL rap komt uit die hoek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]zo dat is lang geleden, middelbare schooltijd voor mij
Nooit van gehoord,quote:
Dit klinkt ook wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
Jullie zijn meer van het gitaar werk dus. Dan ga ik nog even door met de olifanten want ook hebben zij een handje van.
Laatste dan van hun
Daarna gaat er house muziek aan hier.
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Van zijn katquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?
En dit is je mening over users in het algemeen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Een aanloopje nog lijkt me.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
hier is niks algemeen aan Petzquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Een fijne avond. Ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit klinkt ook wel lekker hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Toedeloeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Ik heb net mijn toupet afgedaan.quote:
Ben de UI zonder kwijt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn toupet afgedaan.
quote:
Of een groepsgesprek.quote:
Neeeeeequote:
Zoiets als bij de AA in the USA.quote:
Klinkt al beterderquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rond het kampvuur liedjes zingen dan?
Wie kreeg een ban?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Smerig rellend asociaal geteisem, Kreeg jij een ban. Laten we het leuk houden
Ik ben best vredelievend, al zeg ik het zelfquote:
Ja, ga maar niet naar de trimsalonquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Ik val met de neus in de boter, zo te lezen.
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Er ontspoort iets.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Ik wilde een kwartier geleden al gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
In het algemeen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat vindt jij er nou allemaal van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |