Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt hebquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Petzi het volgende:
Sorry van mijn kant, had er geen erg in dat ik de laatste post had
Je was net eerder dan ik, dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik was ook aan het wachten en voel mij zelfs schuldig dat ik je topic gekaapt heb
Dansen bij Jansen ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Swinge bij Dinge was uit de tijd van die foto.
Zullen we een Foxtrot doenquote:
Dan moet je niet bij mij zijn.quote:
Nee hoor, Ben best lief over het algemeenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer even een emmer water over iemand heen gooien?
Echt geprobeerd maar niet mijn thangquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Dan wil ik ook nog een stukje muziek laten horen van uiteraard Cage the elephant die trouwens ook op Pink pop zijn dit jaar, iets waar ik hen niet vind passen maar dat is iets anders.
Dit is denk ik 1 van hun meest dramatische nummers. Het begint dramatisch en het eindigt nog veel dramatischer door de fantastische muziek. Ook hier vind ik de tekst weer geweldig.
Dit is dat ook het laatste wat ik over hun post. Mijn volgende suggestie is iets vrolijks![]()
Sorry. Ik was even dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |