Nooit van gehoord,quote:
Dit klinkt ook wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
Jullie zijn meer van het gitaar werk dus. Dan ga ik nog even door met de olifanten want ook hebben zij een handje van.
Laatste dan van hun
Daarna gaat er house muziek aan hier.
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Van zijn katquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat voor tekening dan?
En dit is je mening over users in het algemeen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Dat valt wel mee, Is wel typisch in mijn kont en uit mijn kont. Ik zou een tekening maken. Dat lukt even niet en meteen wordt je afgebrand. Het spijt me voor FF dat hij even moet wachten. Maar zo ineens iemand affikken meteen vind ik niet oke
Een aanloopje nog lijkt me.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is je mening over users in het algemeen?
hier is niks algemeen aan Petzquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
Een fijne avond. Ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit klinkt ook wel lekker hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Toedeloeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een fijne avond. Ik ben er vandoor![]()
Ik heb net mijn toupet afgedaan.quote:
Ben de UI zonder kwijt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn toupet afgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |