quote:
Neenquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
zeg hebben jullie ook wel eens een stem die op een demon lijkt?
Dit jaar een keerquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
Niet jarenlang zoals bij jouquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit jaar een keerWas ook even gewoon weg. Beterschap!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Succ
[..]
Niet jarenlang zoals bij jou
Nogmaals sterktequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, chufi. Ja, meestal ga ik mee en bij zo'n chemokuur zeker.
Ja gisteren tijdens de zwarte episode of GoTquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Charmian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gisteren tijdens de zwarte episode of GoT
Ik zie al slecht en begon echt gewoon te twijfelen ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel vet gedaan qua sfeer, maar wel makkelijk ook
Ik mag dit najaar ook weer iets anders doen ... geen idee wat .. gebruik het niet zo veelquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet nog tot november wachten op nieuwe telefoon, als ik een nieuwe neem
Ik weet het ook nog niet, telefoons worden ook steeds duurder dus ook een duurder abo..maar dat wil ik niet meer, heb nu best veel GB maar gebruik het te weinig enz.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag dit najaar ook weer iets anders doen ... geen idee wat .. gebruik het niet zo veel
Ik ga op zoek naar iets simpels denk ik ..quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, telefoons worden ook steeds duurder dus ook een duurder abo..maar dat wil ik niet meer, heb nu best veel GB maar gebruik het te weinig enz.
Het zal wel een gekakel worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |