Beter van niet. Sacha zei ook al dat het nu wel even genoeg was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik\srut een poepie vind,
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort telefoontjes krijg ik steeds vaker.
Toen ergerde ik me er vaak aan, nu mis ik het wel een beetjequote:
feiten mogen altijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik\srut een poepie vind,
Ik zal proberen ervan te genieten nu het nog kan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Toen ergerde ik me er vaak aan, nu mis ik het wel een beetje
Ik luisterde wel, is goed, maar ik keek meer naar de twee zangeressen, sorry.quote:
Leapp heeft wel een zilveren iPhone SE leverbaar nu. Ik zal het er eens met m'n zus over hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en herinnerde me dat je die genoemd had.
Ik zie trouwens dat ze nu geen op voorraad hebben, vanmiddag nog wel. Je hebt ook nog iUsed of zo, daar zal-ie ook wel in die prijsrange zitten.
Leapp heeft erg goede recensies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Leapp heeft wel een zilveren iPhone SE leverbaar nu. Ik zal het er eens met m'n zus over hebben.
was even weg, hoi Recce alles goed met je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal proberen ervan te genieten nu het nog kan.
Neneh Cherry.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik luisterde wel, is goed, maar ik keek meer naar de twee zangeressen, sorry.
Finke kontquote:
Ach, het gaat wel. Met jou?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:27 schreef Petzi het volgende:
[..]
was even weg, hoi Recce alles goed met je?
Misschien heb je wel een voorsprong!quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Qua muziek ben ik echt een buitenstaander hier, ik voel enorme achterstand, waar ik mij niet voor schaam.
Sig is niet bij te houden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Qua muziek ben ik echt een buitenstaander hier, ik voel enorme achterstand, waar ik mij niet voor schaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |