Gezellig praten over theeserviezen en haakwerkquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is weer eens iets anders dan een bank die meestal gedomineerd wordt door mannen.
over lellen lellen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl Ghostbuster er gewoon bij is?
dit ontgaat mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar had de BDS bij moeten zijn.
klopt, ik heb alweer pauzequote:Op dinsdag 30 april 2019 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die bouwvakkers nu alweer pauze?
Of over tetten tetteren.quote:
en dekentjes, het is frisquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Veel plezier op de bank, neem een paar kussentjes mee.
Skerpquote:
quote:Rettungskräfte im Großeinsatz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Rentner (85) kracht in Hamburger Einkaufszentrum!
En daar hangt ie dan.
[..]Die Mercedes ziet er nog redelijk goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedessen kunnen een hoop hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Mercedes ziet er nog redelijk goed uit
quote:
Die zijn best moeilijk te ontwijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed idee. Wel uitkijken voor overstekende warenhuizen!
Ga je er ook in rijden dan.quote:
Ja, dat blijkt ^ ^quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zijn best moeilijk te ontwijken.
Hoe gaat je wond? Al verbetering te merken?quote:
Je kunt altijd nog twee banken kopen bij een kringloopwinkel, en ze dan achter elkaar zetten. Dan ben je stukken goedkoper uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om eerlijk te zijn
Ja, valt me behoorlijk mee. Arm is nog wel wat blauw en dik, maar de wonden zijn mooi dicht en zien er goed uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe gaat je wond? Al verbetering te merken?
Mooi ! Sterkte toch, en voorspoedig herstelquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, valt me behoorlijk mee. Arm is nog wel wat blauw en dik, maar de wonden zijn mooi dicht en zien er goed uit.
Daar gaat zijn dure bril.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi ! Sterkte toch, en voorspoedig herstel
Succes, ik ga ook weer even plat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga weer aan het werk. Laters!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e pakketje is binnen en werkt al
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e pakketje is binnen en werkt al
| Forum Opties | |
|---|---|