Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staan de Europese ambities in dit verhaal?
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atm~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
hoor je nooit zingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nu voorronde toch?quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atmZonder wrijving geen glans![]()
Te vroeg om te zeggen net als ten hag, eerst de kans geven. Ten Hag was bij utrecht ook niet bijzonderquote:Op zondag 28 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Jaap Stam is een waardeloze trainer. [..] Ik waardeer dat ook in mij.
![]()
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atm
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.Oh.![]()
Ten Hag deed het uitstekend bij Utrecht.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Te vroeg om te zeggen net als ten hag, eerst de kans geven. Ten Hag was bij utrecht ook niet bijzonderOh.![]()
Hoop het ook, maar zonder geld gaat het lastig worden om de juiste spelers te halen..quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hark die punten nou gewoon binnen. Nu helemaal belangrijk.~FEYENOORD~
Europa League dan wel he.quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.Zonder wrijving geen glans![]()
Op naar de winterquote:Op zondag 28 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hou ook van mei, gelukkig kunnen we april bijna vaarwel kussen.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaarquote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik~FEYENOORD~
Als je weer alles "toevallig" thuis weet te loten wel ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaar![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik
ik ga dat liedje van harry even luisteren .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker om mee te beginnen.quote:
En met de komst van nog een Europa Cup moet het al helemaal mogelijk zijn.Oh.![]()
En Stam uitstekend bij Reading.quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag deed het uitstekend bij Utrecht.
Geen garantie dus. En ten Hag was 1x 4de geworden ofzo?![]()
quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga dat liedje van harry even luisteren .Zonder wrijving geen glans![]()
Warme ballen tochquote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je weer alles "toevallig" thuis weet te loten wel ja.
~FEYENOORD~
Nee joh, eerst nog zomer met zwembadgenot.quote:Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaar![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik
Het gaat bij jullie ook vast niet lukken met het huidige beleid, maar dat vind ik ook altijd zo raar aan Feyenoord. Het begint al bij laag mikken.Oh.![]()
Jij gaat niet voor het zwemmen zelf, dat weet iedereen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog zomer met zwembadgenot.
[..]
Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?
Het gaat bij jullie ook vast niet lukken met het huidige beleid, maar dat vind ik ook altijd zo raar aan Feyenoord. Het begint al bij laag mikken.Zonder wrijving geen glans![]()
Bekerfinales gehaald, in Europa deed hij het prima en knikkerde hij Zenit er nog bijna uit. En had de club weer opgebouwd vanaf financiële problemen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En Stam uitstekend bij Reading.
Geen garantie dus. En ten Hag was 1x 4de geworden ofzo?
Stam was het tweede seizoen al heel slecht bij Reading, wilden ze hem al weg hebben. En bij PEC doet hij het ook niet bijzonder nu (en bij Jong Ajax was hij echt droevig, geweldig materiaal en dan zaadvoetbal spelen).Oh.![]()
Waarvoor zou ik anders gaan?quote:Op zondag 28 april 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat niet voor het zwemmen zelf, dat weet iedereen.
Mezelf martelen door naar meisjes in bikini te kijken waar je niks mee kan doen? Kom nou toch.Oh.![]()
Hou jezelf niet zo voor de gek.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik anders gaan?
Mezelf martelen door naar meisjes in bikini te kijken waar je niks mee kan doen? Kom nou toch.Zonder wrijving geen glans![]()
nee dezequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken ze niet, helaas.quote:Op zondag 28 april 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet toch langetermijn doelstellingen hebben?
Het gaat bij jullie ook vast niet lukken met het huidige beleid, maar dat vind ik ook altijd zo raar aan Feyenoord. Het begint al bij laag mikken.
Geld is alles JR, dat weet jij ook, en als Feyenoord dat alleen maar aan matige eredivisiespelers uitgeeft en geen normale scouting heeft houdt het al gauw op en loop je achter de feiten aan~FEYENOORD~
Europa was prima idd, verder niet heel erg op U gelet. Ja ben benieuwd. Kan alle kanten op. Gio heeft ook een wonderseizoen gehad natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekerfinales gehaald, in Europa deed hij het prima en knikkerde hij Zenit er nog bijna uit. En had de club weer opgebouwd vanaf financiële problemen.
Stam was het tweede seizoen al heel slecht bij Reading, wilden ze hem al weg hebben. En bij PEC doet hij het ook niet bijzonder nu (en bij Jong Ajax was hij echt droevig, geweldig materiaal en dan zaadvoetbal spelen).![]()
Dat is inmiddels een satelliet gewordenquote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De bal na de pingel op het EK 2000 van Stam is nog steeds niet terug.~FEYENOORD~
quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een satelliet geworden
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou jezelf niet zo voor de gek.Oh.![]()
Geld is een hoop, maar niet alles. En het belangrijkste is dat je geld kan maken, zeker in deze tijd met veel kapitaalkrachtige clubs waar er maar een beperkt aantal topspelers zijn. Die geven dus ook vaak al veel uit aan andere grote talenten, dus daar moeten de clubs in de Eredivisie wel van profiteren. Zelfs AZ lukt het om hun spelers voor prima bedragen te verkopen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, helaas.
Geld is alles JR, dat weet jij ook, en als Feyenoord dat alleen maar aan matige eredivisiespelers uitgeeft en geen normale scouting heeft houdt het al gauw op en loop je achter de feiten aan
Het begint met goed beleid en een visie, daarna kan je altijd nog geld maken.Oh.![]()
die pingel van vlaar zat gewoon he.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De bal na de pingel op het EK 2000 van Stam is nog steeds niet terug.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zal niet veel verschillen van elkaar denk ik, heb bij Stam ook niet het idee dat hij tactisch echt een idee heeft hoe hij wil voetballen. Maar er komt iemand binnen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Europa was prima idd, verder niet heel erg op U gelet. Ja ben benieuwd. Kan alle kanten op. Gio heeft ook een wonderseizoen gehad natuurlijkOh.![]()
Juist, en die is er dus totaal nietquote:Op zondag 28 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het begint met goed beleid en een visie,~FEYENOORD~
Mijn eerste voetbaltrauma, in tranen was ik toen en ik heb jarenlang Italië doorgekrast in allemaal atlassen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De bal na de pingel op het EK 2000 van Stam is nog steeds niet terug.Oh.![]()
Ja we zullen zien. Nieuwe TD is interessanter denk ik.quote:Op zondag 28 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal niet veel verschillen van elkaar denk ik, heb bij Stam ook niet het idee dat hij tactisch echt een idee heeft hoe hij wil voetballen. Maar er komt iemand binnen, dat dan weer wel.![]()
Jezus, dat is ook wel weer wat overdreven hoorquote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbaltrauma, in tranen was ik toen en ik heb jarenlang Italië doorgekrast in allemaal atlassen.
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.quote:Op zondag 28 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar monkeytown voor je neefje.
Als je een uurtje prikkels wil kan je beter naar de binnenstad van Groningen op een zomerse dag gaan, kolere. Aan de beademing dan Haags.Oh.![]()
Groningen is mij wat te ver hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.
Als je een uurtje prikkels wil kan je beter naar de binnenstad van Groningen op een zomerse dag gaan, kolere. Aan de beademing dan Haags.Zonder wrijving geen glans![]()
Wel fascinerend hoor.quote:Joris Mathijsen lijkt me een goede optie?quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja we zullen zien. Nieuwe TD is interessanter denk ik.Oh.![]()
Ik was een kind toen hè, dan kun je je emoties nog niet zo relativeren.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook wel weer wat overdreven hoor
Nu zou ik zo'n atlas gewoon in de fik steken.Oh.![]()
Klopt, je moet er ook alleen heen als je net in de buurt op vakantie bent.quote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is mij wat te ver hoor.Oh.![]()
Ja en nee. Liever een keer een verassingquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel fascinerend hoor.
[..]
Joris Mathijsen lijkt me een goede optie?![]()
![]()
Ja, tegenwoordig doe je toch alles met google maps.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een kind toen hè, dan kun je je emoties nog niet zo relativeren.
Nu zou ik zo'n atlas gewoon in de fik steken.Zonder wrijving geen glans![]()
Doe mij een toppertjeGlibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Ja das nie heul vaak. Maar prima stadje verder wel hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, je moet er ook alleen heen als je net in de buurt op vakantie bent.Zonder wrijving geen glans![]()
Welterusten
Glibber links, glibber rechts
Je kan kijken of het crematorium in de buurt nog wat op het programma heeft staan de komende week, anders steek je zelf wat mensen in de fik.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja en nee. Liever een keer een verassingDat wordt wat lastiger om te slopen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig doe je toch alles met google maps.Oh.![]()
Ja wij zijn nog chillenquote:
Ik vond het leuker dan Den Haag.quote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das nie heul vaak. Maar prima stadje verder wel hoor.Oh.![]()
Oh oh den haagGlibber links, glibber rechts
De binnensteden van de grote vier steden ook danquote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit meer heen joh, en zoveel loopt er dan ook niet rond.
Als je een uurtje prikkels wil kan je beter naar de binnenstad van Groningen op een zomerse dag gaan, kolere. Aan de beademing dan Haags.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie stad, vol met bruinûhGlibber links, glibber rechts
Ook chillenquote:Glibber links, glibber rechts
Komt dat hoofddoeken strand nog?quote:Glibber links, glibber rechts
Precies, doen ze maar lekker in hun eigen land.quote:Op zondag 28 april 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem aan van niet. Wat een volstrekt belachelijk idee.Glibber links, glibber rechts
Zand genoeg daar ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:45 schreef wadslak het volgende:
[..]
Precies, doen ze maar lekker in hun eigen land.Zonder wrijving geen glans![]()
Ze draagt wel rood momenteel.quote:Op zondag 28 april 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je het over de duivel hebt.
Amsterdam is ook altijd wel prima ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De binnensteden van de grote vier steden ook danOh.![]()
Zand erover.quote:Glibber links, glibber rechts
Dat zegt genoeg over haar ambities vannacht. Doe er je voordeel mee.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Deze snap ik even nietquote:Op zondag 28 april 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan kijken of het crematorium in de buurt nog wat op het programma heeft staan de komende week, anders steek je zelf wat mensen in de fik.
[..]
Dat wordt wat lastiger om te slopen.![]()
quote:Glibber links, glibber rechts
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over haar ambities vannacht. Doe er je voordeel mee.
Komen net uit bad... mogen we ff rusten.man man manquote:Op zondag 28 april 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over haar ambities vannacht. Doe er je voordeel mee.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Trekken met siroop lijkt me niet fijn.quote:Glibber links, glibber rechts
Pas op met jullie leeftijden!quote:Op zondag 28 april 2019 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komen net uit bad... mogen we ff rusten.man man manZonder wrijving geen glans![]()
Glijdend uit bad hoppaquote:Op zondag 28 april 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op met jullie leeftijden!Glibber links, glibber rechts
Hoezo dan? Heb een AED hangen hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op met jullie leeftijden!
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Leeftijden van jullie twee bij elkaar opgeteld nader je toch het pensioen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben nog een jonge godquote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeftijden van jullie twee bij elkaar opgeteld nader je toch het pensioen.Glibber links, glibber rechts
Weet je hem ook te gebruiken?quote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo dan? Heb een AED hangen hoor.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja hele cursus gevolgdquote:Op zondag 28 april 2019 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je hem ook te gebruiken?Glibber links, glibber rechts
Gewoon een kamer laten delenquote:Op zondag 28 april 2019 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is er plaats?
Nee, we zitten vol.
En als we langs komen?
Dan zitten we nog steeds vol.
Echt..![]()
![]()
Beleid.Glibber links, glibber rechts
Zou ook wel een beetje raar zijn als je voor een kamer hebt betaald en in eens moet je em delenquote:![]()
![]()
Daar doen ze ook niet aan johquote:
Mn ouders zijn trouwens vrij hard aan het pushen dat ik ontslag neem. Zelfs tot het punt dat ze mn vaste lasten willen dragen![]()
![]()
Tsja, die hebben ook liever dat zij overlijden voor jij aan de beurt bentquote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar doen ze ook niet aan joh
Mn ouders zijn trouwens vrij hard aan het pushen dat ik ontslag neem. Zelfs tot het punt dat ze mn vaste lasten willen dragen![]()
![]()
Ja dat. Ik zei ook van, hiervan kan ik soms nog leuke dingen doen. Zeiden ze van moet je wel heel zijnquote:Op zondag 28 april 2019 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, die hebben ook liever dat zij overlijden voor jij aan de beurt bent![]()
![]()
Maar er is toch wel ander werk te vinden? Zelfs 's nachts in het weekend?quote:Op zondag 28 april 2019 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat. Ik zei ook van, hiervan kan ik soms nog leuke dingen doen. Zeiden ze van moet je wel heel zijn![]()
Weekend
Vast wel. Maar moet wel eerst iets vinden. Gym zit heel.erg in de weg ook, vooral omdat ik dan 2x per dag moet douchenquote:Op zondag 28 april 2019 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar er is toch wel ander werk te vinden? Zelfs 's nachts in het weekend?![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2019 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Cinderelladreamer / 2265 / 4470
2. devzero / 1924 / 2688
3. dud0r / 1617 / 3563
4. eNGine10 / 1246 / 3146
5. Limoentjuh / 1244 / 2868
6. skysherrif / 1085 / 2532
7. OmgevallenFlat2 / 974 / 2706
8. aloa / 775 / 2661
9. wadslak / 737 / 3649
10. scrupuleus / 713 / 920
11. Already_in_use / 688 / 2844
12. madam-april / 603 / 3176
13. Hdero / 568 / 1396
14. R-woud93 / 542 / 3437
15. Nattekat / 513 / 1745
16. Mickytjuh / 498 / 1864
17. JJH / 464 / 1682
18. moemoe / 428 / 564
19. DerRabbit / 384 / 1193
20. Dr.Mikey / 384 / 959SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
NEE NEE NEEquote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
105 punten op een zaterdagnacht is ook best veel Flatje.
![]()
Van mij mag hij hoorquote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
105 punten op een zaterdagnacht is ook best veel Flatje.
![]()
De top 3 staat toch al vast, #4 en #5 kan nog spannend worden. Sky is weer terug van vakantie, maar geen idee of hij #6 wil vasthouden.![]()
Van mij ook wel, dan ga ik wel even weg.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn positie maakt me op zich niet zo heel veel uit, zo lang ik maar binnen de top 20 blijfquote:Op zondag 28 april 2019 02:43 schreef devzero het volgende:
De top 3 staat toch al vast, #4 en #5 kan nog spannend worden. Sky is weer terug van vakantie, maar geen idee of hij #6 wil vasthouden..
![]()
quote:Op zondag 28 april 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij ook wel, dan ga ik wel even weg.Goed,moet hij wel even hier komen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.46Glibber links, glibber rechts
Gaat wel lukkenquote:Op zondag 28 april 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
Mijn positie maakt me op zich niet zo heel veel uit, zo lang ik maar binnen de top 20 blijf.
![]()
quote:Op zondag 28 april 2019 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed,moet hij wel even hier komen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BolkjeGlibber links, glibber rechts
KipGlibber links, glibber rechts
volgens mij nietquote:Op zondag 28 april 2019 03:49 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij heeft iemand zijn eigen post verwijderd...![]()
Zijn ook een aantal posts van jou verwijderdquote:Op zondag 28 april 2019 03:49 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij heeft iemand zijn eigen post verwijderd...![]()
Nee, niet weggaanquote:Op zondag 28 april 2019 03:51 schreef moemoe het volgende:
Ik log uit, FOK! is te verleidelijk.
Toedels.
![]()
![]()
je bent zelf te verleidelijkquote:Op zondag 28 april 2019 03:51 schreef moemoe het volgende:
Toedels.
![]()
omg moems nee, ik ga wel wegquote:Op zondag 28 april 2019 03:51 schreef moemoe het volgende:
Toedels.
![]()
Ik wil wel getuige zijn als ze gaan trouwen.quote:Op zondag 28 april 2019 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg direct met Flat. Ik zie iets moois opbloeien![]()
Opbloeien of opvliegen als een kip?quote:Op zondag 28 april 2019 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg direct met Flat. Ik zie iets moois opbloeien![]()
neequote:kusquote:Op zondag 28 april 2019 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg direct met Flat. Ik zie iets moois opbloeienHoe staat het met je huwelijksaanzoek aan Cinderella?quote:Op zondag 28 april 2019 04:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil wel getuige zijn als ze gaan trouwen.![]()
'dit bericht is verwijderd'quote:Op zondag 28 april 2019 04:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee
[..]
kus
[..]
Hoe staat het met je huwelijksaanzoek aan Cinderella?
triggered.![]()
Letterlijk en figuurlijk opeten zal ik je!quote:Op zondag 28 april 2019 04:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee
[..]
kus
[..]
Hoe staat het met je huwelijksaanzoek aan Cinderella?![]()
jaquote:Op zondag 28 april 2019 04:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'dit bericht is verwijderd'
triggered.jcquote:omggggggg dat doe je nietquote:Op zondag 28 april 2019 04:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk opeten zal ik je!![]()
Denk jijquote:Op zondag 28 april 2019 04:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja
[..]
jc
[..]
omggggggg dat doe je niet
Ik heb ervaring met kip eten kilos![]()
ik ben te oud en niet lekker om op te etenquote:Op zondag 28 april 2019 04:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk jij
Ik heb ervaring met kip eten kilos![]()
Oude kippetjes zijn vaak malsquote:Op zondag 28 april 2019 04:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben te oud en niet lekker om op te eten![]()
juist taai en voor de soepquote:Op zondag 28 april 2019 04:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oude kippetjes zijn vaak mals
echte soepkip![]()
En jonge kippetjes zoals flips?quote:Op zondag 28 april 2019 04:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oude kippetjes zijn vaak mals![]()
marineren en langzaam sudderenquote:Op zondag 28 april 2019 04:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben te oud en niet lekker om op te eten![]()
![]()
Flips koken is nou weer wat te grof denk ik. Ben wel beschaafd. Dan eten we figuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 04:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
juist taai en voor de soep
echte soepkip![]()
Chick 😘quote:Op zondag 28 april 2019 04:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja
[..]
jc
[..]
omggggggg dat doe je niet![]()
Je bent zelf een soepjurkquote:of datquote:hahaha toch welquote:Op zondag 28 april 2019 04:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Flips koken is nou weer wat te grof denk ik. Ben wel beschaafd. Dan eten we figuurlijkhey jijquote:hoe was kaarten?quote:![]()
Hey godinquote:Op zondag 28 april 2019 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een soepjurk
[..]
of dat
[..]
hahaha toch wel
[..]
hey jij
[..]
hoe was kaarten?
Was wel leuk hoor, alleen wat te laat geworden![]()
Klein beetje hoor, niet te hoge.verwachtingen.krijgenquote:Op zondag 28 april 2019 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een soepjurk
[..]
of dat
[..]
hahaha toch wel
[..]
hey jij
[..]
hoe was kaarten?![]()
![]()
moet kunnen op zaterdagquote:Op zondag 28 april 2019 04:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hey godin
Was wel leuk hoor, alleen wat te laat geworden![]()
doe ik zeker nietquote:Op zondag 28 april 2019 04:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klein beetje hoor, niet te hoge.verwachtingen.krijgenDan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@quote:Op zondag 28 april 2019 04:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jawel
Alleen gister ook al pittig bar en word ook een dagje ouder he![]()
Je blijft een kipquote:Op zondag 28 april 2019 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doe ik zeker niet
[..]
Dan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@![]()
Niet doorvertellen hoor maar er moesten vanavond 2 mensen kotsen
Net of we weer 16 waren
(ik niet trouwens)![]()
"@quote:Op zondag 28 april 2019 04:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doe ik zeker niet
[..]
Dan zijn 2 nachten laat wel van ander kaliber ja "@
Ja he
2 nachten achter elkaar moet ik me echt goed voelen tegenwoordig![]()
2?quote:Op zondag 28 april 2019 04:21 schreef JanCees het volgende:
Niet doorvertellen hoor maar er moesten vanavond 2 mensen kotsen
Net of we weer 16 waren
(ik niet trouwens)hehehe kon ook niet anders met zulke kaartspellen
je moet shithead eens opzoeken ook erg leukIk hoop dat je katervrij bent morgenquote:Op zondag 28 april 2019 04:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
"@
Ja he
2 nachten achter elkaar moet ik me echt goed voelen tegenwoordigmalle OFquote:Op zondag 28 april 2019 04:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu een boze kip, het wordt steeds beter.![]()
Van dit werk word je op den duur wel malquote:Op zondag 28 april 2019 04:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2?hehehe kon ook niet anders met zulke kaartspellen
je moet shithead eens opzoeken ook erg leuk
[..]
Ik hoop dat je katervrij bent morgen
[..]
malle OF![]()
Snap ikquote:Op zondag 28 april 2019 04:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van dit werk word je op den duur wel malGaat het een beetje vannacht?s
![]()
Nog welquote:Op zondag 28 april 2019 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ikGaat het een beetje vannacht?s
maar er is nog 1.5u waar iets kan gebeuren
![]()
daar gaan we niet vanuitquote:Op zondag 28 april 2019 04:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog welmaar er is nog 1.5u waar iets kan gebeuren
![]()
![]()
Zal ik even langskomen met mijn bro @FlippingCoinquote:Op zondag 28 april 2019 04:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog welmaar er is nog 1.5u waar iets kan gebeuren
![]()
Ik eig welquote:niet echy leuk meer.
Denk dat even hier niet toepasselijk is gezien jou afstandquote:Op zondag 28 april 2019 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen met mijn bro @:flippingcoin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2019 04:37:41 ]![]()
Maar ik kan straks wel even langs de sportzaak gaan en glock voor je ophalenquote:Op zondag 28 april 2019 04:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik eig welniet echy leuk meer.
[..]
Denk dat even hier niet toepasselijk is gezien jou afstand![]()
![]()
Graag! Het wordt sowieso tijd om eens schietervaring op te gaan doen.quote:Op zondag 28 april 2019 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik kan straks wel even langs de sportzaak gaan en glock voor je ophalen![]()
Doet me denken aan een Russische collega die ik had in Leiden. Toen hij promoveerde vertrouwde hij me toe dat als ik ooit een handgranaat nodig had, ik zijn nummer had. Weet nog steeds eigenlijk niet of hij een grapje maakte of niet; hij had een aantal "foute" connecties.quote:Op zondag 28 april 2019 04:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Graag! Het wordt sowieso tijd om eens schietervaring op te gaan doen.![]()
Rus=ja.quote:Op zondag 28 april 2019 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Russische collega die ik had in Leiden. Toen hij promoveerde vertrouwde hij me toe dat als ik ooit een handgranaat nodig had, ik zijn nummer had. Weet nog steeds eigenlijk niet of hij een grapje maakte of niet; hij had een aantal "foute" connecties.![]()
Nog iets meer dan 40 puntjes voor je sky hebt ingehaald. Met een beetje geluk blijft de ochtendploeg wat langer slapen![]()
slapen zoquote:Op zondag 28 april 2019 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Of ga jij nog proberen om hoger te komen?![]()
Ach, ik had CD beloofd haar niet in te halen en dud0r heeft volgens mij opgegeven deze maand. Mijn enige doel is om 2K te halen deze maand en die 47 punten haal ik nog wel.quote:Op zondag 28 april 2019 05:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wel lief dat je zoveel puntjes gunt Dev![]()
Ohja, als je mij zou bolken dan pak je teveel punten. Net trouwens weer een visitekaartje van een hoer gehad. Ze was trouwens bijzonder welbespraakt, zonde wel.quote:Op zondag 28 april 2019 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik had CD beloofd haar niet in te halen en dud0r heeft volgens mij opgegeven deze maand. Mijn enige doel is om 2K te halen deze maand en die 47 punten haal ik nog wel.![]()
goed gedaanquote:Op zondag 28 april 2019 06:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik ben zo blij limoentjuhje hebt afgelopen week veel punten gepakt
![]()
![]()
Lekker rustig, niks aparts, lekker in slaap gevallen op de bankquote:Op zondag 28 april 2019 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]het viel gelukkig wel mee met de neefjes.
Hoe was jou dag gegaan ?![]()
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moequote:Op zondag 28 april 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar nou eens stoppen ?![]()
![]()
GA SLAPENquote:Op zondag 28 april 2019 07:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moe![]()
Ja ik had het meegekregenquote:Op zondag 28 april 2019 07:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moe![]()
Het was al een flut baan, enige wat jou daar hield was de salaris maar er zitten meer nadelen aan dan voordelen. Liever wat minder verdienen dan deze stress.![]()
Lekker tochquote:Op zondag 28 april 2019 07:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker rustig, niks aparts, lekker in slaap gevallen op de bankGisteren was het volgens mij op veel plekken ook te grijs en nat om echt buiten te zijn.
Ik ben ook alleen maar naar de speeltuin geweest omdat zij graag rondjes wilden rennen![]()
![]()
Ja precies. En elke werkavond geef ik mn moeder ook stress, dat wil ik haar ook niet aandoen. Maar eerst even wat anders zoeken. Ze willen mn rekeningen betalen maar die last wil ik ook niet op hun schuiven.quote:Op zondag 28 april 2019 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik had het meegekregen![]()
Het was al een flut baan, enige wat jou daar hield was de salaris maar er zitten meer nadelen aan dan voordelen. Liever wat minder verdienen dan deze stress.![]()
Jij hebt ook gerend toch?quote:Op zondag 28 april 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker tochGisteren was het volgens mij op veel plekken ook te grijs en nat om echt buiten te zijn.
Ik ben ook alleen maar naar de speeltuin geweest omdat zij graag rondjes wilden rennen![]()
Niet uitstellen dan met zoeken !! Denk dat je ouder liever die extra financiële kosten hebben dan dat het met jouw gezondheid slecht gaatquote:Op zondag 28 april 2019 07:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies. En elke werkavond geef ik mn moeder ook stress, dat wil ik haar ook niet aandoen. Maar eerst even wat anders zoeken. Ze willen mn rekeningen betalen maar die last wil ik ook niet op hun schuiven.![]()
Jep. Ga straks beginnen. Eerst even slapenquote:Op zondag 28 april 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet uitstellen dan met zoeken !! Denk dat je ouder liever die extra financiële kosten hebben dan dat het met jouw gezondheid slecht gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2019 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet zoveel als henmaar heb wel even met ze mee gerend
![]()
![]()
Slaap lekker flatquote:Op zondag 28 april 2019 07:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep. Ga straks beginnen. Eerst even slapenProbeer om niet boos wakker te worden
![]()
![]()
Top!quote:Op zondag 28 april 2019 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest meer van hen![]()
ik werd gedwongen mee te rennen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Morguh moenquote:
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2019 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Cinderelladreamer / 2265 / 4470
2. devzero / 1954 / 2713
3. dud0r / 1617 / 3563
4. Limoentjuh / 1264 / 2883
5. eNGine10 / 1246 / 3147
6. OmgevallenFlat2 / 1110 / 2747
7. skysherrif / 1095 / 2545
8. aloa / 775 / 2661
9. wadslak / 738 / 3652
10. scrupuleus / 737 / 929
11. Already_in_use / 693 / 2846
12. madam-april / 603 / 3176
13. Hdero / 568 / 1396
14. R-woud93 / 542 / 3437
15. Nattekat / 513 / 1745
16. Mickytjuh / 498 / 1864
17. JJH / 464 / 1682
18. moemoe / 433 / 575
19. DerRabbit / 384 / 1193
20. Dr.Mikey / 384 / 959SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hoorquote:Op zondag 28 april 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed geslapen en bijgekomen van gisteren ?maar z'n heftige dag was het niet voor mij.
Je hebt me weer ingehaald zie ik
Morguh scrup
![]()
![]()
Morguh haags
Alles goed?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja hoor, prima.quote:Morguhquote:
Succes.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bijna 43 pikquote:Op zondag 28 april 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan breekt de mooiste maand aan!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2019 09:02:33 ]![]()
Het begin van de zomer...quote:Op zondag 28 april 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan breekt de mooiste maand aan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: