Glijdend uit bad hoppaquote:Op zondag 28 april 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op met jullie leeftijden!
Hoezo dan? Heb een AED hangen hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op met jullie leeftijden!
Leeftijden van jullie twee bij elkaar opgeteld nader je toch het pensioen.quote:
Ik ben nog een jonge godquote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeftijden van jullie twee bij elkaar opgeteld nader je toch het pensioen.
Weet je hem ook te gebruiken?quote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo dan? Heb een AED hangen hoor.
Ja hele cursus gevolgdquote:Op zondag 28 april 2019 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je hem ook te gebruiken?
Gewoon een kamer laten delenquote:Op zondag 28 april 2019 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is er plaats?
Nee, we zitten vol.
En als we langs komen?
Dan zitten we nog steeds vol.
Echt..
Zou ook wel een beetje raar zijn als je voor een kamer hebt betaald en in eens moet je em delenquote:
Daar doen ze ook niet aan johquote:
Tsja, die hebben ook liever dat zij overlijden voor jij aan de beurt bentquote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar doen ze ook niet aan joh
Mn ouders zijn trouwens vrij hard aan het pushen dat ik ontslag neem. Zelfs tot het punt dat ze mn vaste lasten willen dragen
Ja dat. Ik zei ook van, hiervan kan ik soms nog leuke dingen doen. Zeiden ze van moet je wel heel zijnquote:Op zondag 28 april 2019 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, die hebben ook liever dat zij overlijden voor jij aan de beurt bent
Maar er is toch wel ander werk te vinden? Zelfs 's nachts in het weekend?quote:Op zondag 28 april 2019 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat. Ik zei ook van, hiervan kan ik soms nog leuke dingen doen. Zeiden ze van moet je wel heel zijn
Vast wel. Maar moet wel eerst iets vinden. Gym zit heel.erg in de weg ook, vooral omdat ik dan 2x per dag moet douchenquote:Op zondag 28 april 2019 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar er is toch wel ander werk te vinden? Zelfs 's nachts in het weekend?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2019 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
NEE NEE NEEquote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
105 punten op een zaterdagnacht is ook best veel Flatje.
Van mij mag hij hoorquote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
105 punten op een zaterdagnacht is ook best veel Flatje.
Van mij ook wel, dan ga ik wel even weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn positie maakt me op zich niet zo heel veel uit, zo lang ik maar binnen de top 20 blijfquote:Op zondag 28 april 2019 02:43 schreef devzero het volgende:
De top 3 staat toch al vast, #4 en #5 kan nog spannend worden. Sky is weer terug van vakantie, maar geen idee of hij #6 wil vasthouden..
quote:Op zondag 28 april 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van mij ook wel, dan ga ik wel even weg.Goed,moet hij wel even hier komen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel lukkenquote:Op zondag 28 april 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
Mijn positie maakt me op zich niet zo heel veel uit, zo lang ik maar binnen de top 20 blijf.
quote:Op zondag 28 april 2019 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed,moet hij wel even hier komen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |