Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staan de Europese ambities in dit verhaal?
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atm~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
hoor je nooit zingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nu voorronde toch?quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atmZonder wrijving geen glans![]()
Te vroeg om te zeggen net als ten hag, eerst de kans geven. Ten Hag was bij utrecht ook niet bijzonderquote:Op zondag 28 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Jaap Stam is een waardeloze trainer. [..] Ik waardeer dat ook in mij.
![]()
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar moeten we maar even niet aan denken eigenlijk.
Groepsfase EL zou leuk zijn maar meer verwachtingen moet je eigenlijk niet hebben atm
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.Oh.![]()
Ten Hag deed het uitstekend bij Utrecht.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Te vroeg om te zeggen net als ten hag, eerst de kans geven. Ten Hag was bij utrecht ook niet bijzonderOh.![]()
Hoop het ook, maar zonder geld gaat het lastig worden om de juiste spelers te halen..quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hark die punten nou gewoon binnen. Nu helemaal belangrijk.~FEYENOORD~
Europa League dan wel he.quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.Zonder wrijving geen glans![]()
Op naar de winterquote:Op zondag 28 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hou ook van mei, gelukkig kunnen we april bijna vaarwel kussen.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaarquote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord moet gewoon de ambitie hebben om elk seizoen te overwinteren in Europa.
Als dat er niet eens is kan je net zo goed stoppen, dan speel je alleen voor de fucking beker.![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik~FEYENOORD~
Als je weer alles "toevallig" thuis weet te loten wel ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is zoals het nu gaat gewoon niet meer haalbaar![]()
De beker is volgend seizoen gewoon het hoogst haalbare denk ik
Zonder wrijving geen glans![]()
ik ga dat liedje van harry even luisteren .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeker om mee te beginnen.quote:
En met de komst van nog een Europa Cup moet het al helemaal mogelijk zijn.Oh.![]()
En Stam uitstekend bij Reading.quote:Op zondag 28 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag deed het uitstekend bij Utrecht.
Geen garantie dus. En ten Hag was 1x 4de geworden ofzo?![]()
quote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga dat liedje van harry even luisteren .Zonder wrijving geen glans![]()
Warme ballen tochquote:Op zondag 28 april 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je weer alles "toevallig" thuis weet te loten wel ja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |