Viel nog mee eig. Als je daar Elia had ipv Larsson was het miss richting de 10 gegaan. Die had die mazroui zoek gespeeld en de kansen afgemaaktquote:Op zondag 28 april 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eens in de zoveel jaar verliest Ajax daar eens, het liep een beetje uit de hand maar goed. Vond die kampioenswedstrijd van PSV vorig seizoen een heel stuk pijnlijker.
1ste staat Feyenoordquote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die derde plek is toch prima joh
Dat maakt het niet primaquote:Op zondag 28 april 2019 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom? Denk je nou echt dat er meer in gezeten had dit seizoen?
De ranglijst zegt iets anders maat.quote:Op zondag 28 april 2019 01:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Viel nog mee eig. Als je daar Elia had ipv Larsson was het miss richting de 10 gegaan. Die had die mazroui zoek gespeeld en de kansen afgemaaktmaarja, volgend seizoen weer he
[..]
1ste staat Feyenoord
@flippiequote:Op zondag 28 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd leuk die act. Ook leuk hoe woest bepaalde users dan worden. En dan doodleuk afsluiten met; het is maar een spelletje.
Ik las het Ajaxtopic van rond dat gelijke spel tegen Heracles aan het begin van het seizoen nog eens terug, daar was je ook al bezig dat de competitie al beslist wasquote:Op zondag 28 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd leuk die act. Ook leuk hoe woest bepaalde users dan worden. En dan doodleuk afsluiten met; het is maar een spelletje.
Die is bewerktquote:Op zondag 28 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De ranglijst zegt iets anders maat.
Langer meedoen voor de titel, beter voetbal en een plan.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las het Ajaxtopic van rond dat gelijke spel tegen Heracles aan het begin van het seizoen nog eens terug, daar was je ook al bezig dat de competitie al beslist was
Volgend seizoen verwacht ik weer de normale verhoudingen, zoals ook bleek in die halve finale beker.quote:Op zondag 28 april 2019 01:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Viel nog mee eig. Als je daar Elia had ipv Larsson was het miss richting de 10 gegaan. Die had die mazroui zoek gespeeld en de kansen afgemaaktmaarja, volgend seizoen weer he
en geen rellende spelers.quote:Op zondag 28 april 2019 01:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Langer meedoen voor de titel, beter voetbal en een plan.
Dat mis ik vooral dit seizoen
Zo'n beetje ieder seizoen in een notendop.quote:Op zondag 28 april 2019 01:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie is er aan het rellen dan?quote:
Allemaal andere Ajacieden daar die ook al in paniek waren en #TenHagOut riepen.quote:
Jaap stam nieuwe trainer die kan ons naar hogere dimensies brengen misschienquote:Op zondag 28 april 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen verwacht ik weer de normale verhoudingen, zoals ook bleek in die halve finale beker.
Zeker omdat er bij Feyenoord echt niks overblijft.
Ik waardeer dat in jouquote:Op zondag 28 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal andere Ajacieden daar die ook al in paniek waren en #TenHagOut riepen.
Gelukkig was ik daar de relativerende geest.
Waar staan de Europese ambities in dit verhaal?quote:Op zondag 28 april 2019 01:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos alles gaan verdedigen maar eigenlijk heb je helaas wel gelijk jaquote:Op zondag 28 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n beetje ieder seizoen in een notendop.
Jaap Stam is een waardeloze trainer.quote:Op zondag 28 april 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaap stam nieuwe trainer die kan ons naar hogere dimensies brengen misschien
Ik waardeer dat ook in mij.quote:
Ik was al even bang dat ik klappen zou gaan krijgen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos alles gaan verdedigen maar eigenlijk heb je helaas wel gelijk ja
quote:Op zondag 28 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaap Stam is een waardeloze trainer.
[..]
Ik waardeer dat ook in mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |