Dat doe ik ook, begint eng te wordenquote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna even met je vinger door de smeerkaas en het eraf likken boh.
als Ajax verliest boeit me dat nooit wat eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Hoe kan je niet schamen voor een vernedering van je aartsvijand? Ik.ben er ook altijd kapot van hoor, zeg ik eerlijk.
Wat een geniale user moet dat zijn geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een wijs man had ooit in zijn signature staan "In elke vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen zelf insteken".
Weet ik eindelijk de functie wel van Cheese Dippers, bedankt!
Op dat moment wel, maar ik kon het ook relativeren omdat het meer lag aan het totale gebrek aan verdedigen dan omdat Feyenoord zo briljant speelde. En blijkbaar was het nodig om het een en ander te repareren en er sterker uit te komen, je hebt altijd in een seizoen een paar tikkies.quote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Hoe kan je niet schamen voor een vernedering van je aartsvijand? Ik.ben er ook altijd kapot van hoor, zeg ik eerlijk.
Zeker in een seizoen waarin je voor alle prijzen lang actief mee blijft doen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat moment wel, maar ik kon het ook relativeren omdat het meer lag aan het totale gebrek aan verdedigen dan omdat Feyenoord zo briljant speelde. En blijkbaar was het nodig om het een en ander te repareren en er sterker uit te komen, je hebt altijd in een seizoen een paar tikkies.
Nu haalt Haags ons helemaal niet meer uit elkaarquote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, begint eng te worden
Ja was wiskundig ook heel goed onderlegd.quote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een geniale user moet dat zijn geweest.
quote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu haalt Haags ons helemaal niet meer uit elkaar
Je kan niet alles hebben he.quote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu haalt Haags ons helemaal niet meer uit elkaar
[..]
Ja was wiskundig ook heel goed onderlegd.
Nee maar jij hebt ook verstand je bent voor Feyenoordquote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als Ajax verliest boeit me dat nooit wat eigenlijk.
Ja zo kan je het ook zien. Maar andersom is het ook vaak hoor, vooral thuis, Fey eig altijd de betere. Nu ging het er een keer inquote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat moment wel, maar ik kon het ook relativeren omdat het meer lag aan het totale gebrek aan verdedigen dan omdat Feyenoord zo briljant speelde. En blijkbaar was het nodig om het een en ander te repareren en er sterker uit te komen, je hebt altijd in een seizoen een paar tikkies.
En ik dacht meteen "Oh de vorige keer dat we van Feyenoord in de competitie verloren werden we ook kampioen, geen probleem".quote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker in een seizoen waarin je voor alle prijzen lang actief mee blijft doen.
Ja tis wel een lekker seizoen ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik dacht meteen "Oh de vorige keer dat we van Feyenoord in de competitie verloren werden we ook kampioen, geen probleem".
Voelt nu ook al alsof het drie seizoenen geleden was trouwenszoveel alweer meegemaakt in die tussentijd, en ook al die revanche in de beker. Prima.
Ja eens in de zoveel jaar verliest Ajax daar eens, het liep een beetje uit de hand maar goed. Vond die kampioenswedstrijd van PSV vorig seizoen een heel stuk pijnlijker.quote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien. Maar andersom is het ook vaak hoor, vooral thuis, Fey eig altijd de betere. Nu ging het er een keer in
Maar gelukkig heb ik allesquote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben he.
en dan straks overal net naast grijpen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tis wel een lekker seizoen ja.
Waarom?quote:
Al kunnen we nog steeds eindigen met 0 prijzen zodat jij weer je "HELEMAAL NIETS"-act kan afstekenquote:Op zondag 28 april 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tis wel een lekker seizoen ja.
LOG UITquote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die derde plek is toch prima joh
quote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Al kunnen we nog steeds eindigen met 0 prijzen zodat jij weer je "HELEMAAL NIETS"-act kan afsteken
dat zou wel genot zijn eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Al kunnen we nog steeds eindigen met 0 prijzen zodat jij weer je "HELEMAAL NIETS"-act kan afsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |