6-2quote:Op zondag 28 april 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In sommige jaren heb ik dat wel eens gedacht, gelukkig is er nu geen reden tot dat soort negativiteit!
Lolquote:Op zondag 28 april 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In sommige jaren heb ik dat wel eens gedacht, gelukkig is er nu geen reden tot dat soort negativiteit!
Hoi Mr.Dikeyquote:
Stukjes snipperui erbij boh.quote:
JAAAA gooi het allemaal in mijn mandje!quote:
Ik eet dat eigenlijk alleen als ik een serie of film kijk, en dat doe ik nu niet.quote:
Akkoordquote:Op zondag 28 april 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet dat eigenlijk alleen als ik een serie of film kijk, en dat doe ik nu niet.
Overmorgen weer tijdens GotGenotGod
Het leuke is dat dit mij totaal niet boeit, nee het was misschien zelfs wel even nodig en daardoor staan we nu in de halve finale CL.quote:
MAAR WEL KAPOT LEKKER!quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo wat Cheese Dippers pakken, al vult dat niet echt.
Wel lekker ja.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
trustenquote:
Ligt eraan waar je ze in steekt trouwens.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze in steekt trouwens.
Moet jij weten.quote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga mijn laatste biertje pakken jongens
Dat snap ik dus niet. Hoe kan je niet schamen voor een vernedering van je aartsvijand? Ik.ben er ook altijd kapot van hoor, zeg ik eerlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit mij totaal niet boeit, nee het was misschien zelfs wel even nodig en daardoor staan we nu in de halve finale CL.
Bedankt Feyenoord, hebben jullie toch nog een nuttige bijdrage aan het Nederlandse voetbal!
Een wijs man had ooit in zijn signature staan "In elke vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen zelf insteken".quote:Op zondag 28 april 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze in steekt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |