Ach, ik had CD beloofd haar niet in te halen en dud0r heeft volgens mij opgegeven deze maand. Mijn enige doel is om 2K te halen deze maand en die 47 punten haal ik nog wel.quote:Op zondag 28 april 2019 05:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wel lief dat je zoveel puntjes gunt Dev
Ohja, als je mij zou bolken dan pak je teveel punten. Net trouwens weer een visitekaartje van een hoer gehad. Ze was trouwens bijzonder welbespraakt, zonde wel.quote:Op zondag 28 april 2019 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik had CD beloofd haar niet in te halen en dud0r heeft volgens mij opgegeven deze maand. Mijn enige doel is om 2K te halen deze maand en die 47 punten haal ik nog wel.
goed gedaanquote:Op zondag 28 april 2019 06:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik ben zo blij limoentjuh
Lekker rustig, niks aparts, lekker in slaap gevallen op de bankquote:Op zondag 28 april 2019 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]het viel gelukkig wel mee met de neefjes.
Hoe was jou dag gegaan ?
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moequote:Op zondag 28 april 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar nou eens stoppen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |