GA SLAPENquote:Op zondag 28 april 2019 07:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moe
Ja ik had het meegekregenquote:Op zondag 28 april 2019 07:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hebt meegekregen maar ik ben zaterdagnacht ook ernstig bedreigd dus wel ik ga wel stoppen. Ouders vinden ook niet leuk meer. En ik ben zooooo moe
Lekker tochquote:Op zondag 28 april 2019 07:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker rustig, niks aparts, lekker in slaap gevallen op de bank
Ja precies. En elke werkavond geef ik mn moeder ook stress, dat wil ik haar ook niet aandoen. Maar eerst even wat anders zoeken. Ze willen mn rekeningen betalen maar die last wil ik ook niet op hun schuiven.quote:Op zondag 28 april 2019 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik had het meegekregen![]()
Het was al een flut baan, enige wat jou daar hield was de salaris maar er zitten meer nadelen aan dan voordelen. Liever wat minder verdienen dan deze stress.
Jij hebt ook gerend toch?quote:Op zondag 28 april 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker tochGisteren was het volgens mij op veel plekken ook te grijs en nat om echt buiten te zijn.
Ik ben ook alleen maar naar de speeltuin geweest omdat zij graag rondjes wilden rennen
Niet uitstellen dan met zoeken !! Denk dat je ouder liever die extra financiële kosten hebben dan dat het met jouw gezondheid slecht gaatquote:Op zondag 28 april 2019 07:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies. En elke werkavond geef ik mn moeder ook stress, dat wil ik haar ook niet aandoen. Maar eerst even wat anders zoeken. Ze willen mn rekeningen betalen maar die last wil ik ook niet op hun schuiven.
Jep. Ga straks beginnen. Eerst even slapenquote:Op zondag 28 april 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet uitstellen dan met zoeken !! Denk dat je ouder liever die extra financiële kosten hebben dan dat het met jouw gezondheid slecht gaat
quote:Op zondag 28 april 2019 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet zoveel als henmaar heb wel even met ze mee gerend
Slaap lekker flatquote:Op zondag 28 april 2019 07:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep. Ga straks beginnen. Eerst even slapen
Top!quote:Op zondag 28 april 2019 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moest meer van hen![]()
ik werd gedwongen mee te rennen
Morguh moenquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2019 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja hoorquote:Op zondag 28 april 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed geslapen en bijgekomen van gisteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |